Jump to content

Benoem de cameo’s

Recommended Posts

Posted

Dit is een leuke van Marc Hardy

047CC0BE-2E51-45DA-9AC3-B753D5256399.thumb.jpeg.64ec7461706e4184785060a677541d12.jpeg

30 karakters bij een eerste telling. Vul aan à volonté

1   Jojo

2   Mamy

3   Cedric

4    Titeuf

5.    Lambik

6.    Joe Dalton

7.    Asterix

8.    Kleine Robbe

9.    Succette

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Posted
1 uur geleden, Ambreville zei:

Dit is een leuke van Marc Hardy

047CC0BE-2E51-45DA-9AC3-B753D5256399.thumb.jpeg.64ec7461706e4184785060a677541d12.jpeg

30 karakters bij een eerste telling. Vul aan à volonté

1   Jojo

2   Mamy

3   Cedric

4    Titeuf

5.    Lambik

6.    Joe Dalton

7.    Asterix

8.    Kleine Robbe

9.    Succette

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Franka

Agent 212

Mortimer

Inspecteur Spek

Omnia mutantur nihil interit

Posted

Jeremiah - Cedric - Natasja - Meneer Peuk - Johan - Prinses Anna - Asterix - Mamy - Jojo - Lambik - Joe Dalton - Aria - Kid Ordin - Sidonia - een verpleegster uit Vrouwen in 't Wit - Dog Bull - Titia/Lolo - Casper/Calvin - Tarzan - Kleine Robbe - Titeuf - Franka - Spek - Vlinder - Professor Mortimer - Lucky Luke - Agent 212

• 4 weeks later...
Posted

Cauvin en Lambil kan ik onderscheiden. Het zijn overigens allemaal tekenaars uit de Dupuis-stal, want die foto stond ooit in Robbedoes.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

Bovenste rij van links naar rechts : Walt, Hermann, Stassen, Janry, Letendre, Lapière, Marchand, Bosse, Servais, Midam, Gazzotti

Rij eronder van links naar rechts : Degotte, Frank Pé, Piroton, Darasse, Dan, Colman, Michetz, Desorgher, Cromheecke, Letzer, Tome

We blijven dalen : Mauricet, Magda, Bonifay, André Geerts, Godard, Kox, Berthet, Malik, Carpentier, De Jager

Nog lager : Janssens (scenarist van ondermeer 'De Zappers'), Rouffa, Marvano, Glem, David, Bédu, Philippe Francq, Glogowski, Olis, Stuf

Voorlaatste rij : Hausman, Mitacq, Will, De Gieter, Gos, Fournier, Wozniak, Cauvin, Lambil, Planque & Binsfeld (van het Vrije Vlucht oneshot 'Jimena'), Deliège, Mandryka (van het niet-vertaalde 'Concombre masqué), Franz

Helemaal vooraan van links naar rechts : Hardy, Delporte, Gilson, Saive, Zidrou, Laudec, Salma, Falzar, De Thuin (tekende ondermeer 'De Zorilla's' onder de naam Deth), Dodier

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Posted
49 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

Wanneer is die foto gemaakt?

Ergens tussen het moment dat ik een abonnement nam op Robbedoes (1990) en het overlijden van Piroton (1996). 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

Ik heb gewonnen! Gilson postte het net op zijn FB pagina. Uitgebreide dédicace in onderstaand hommage album. Ben content. Had dit album nog niet. 

strip-klein.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Posted
1 hour ago, Veto said:

Ik heb gewonnen! Gilson postte het net op zijn FB pagina. Uitgebreide dédicace in onderstaand hommage album. Ben content. Had dit album nog niet. 

strip-klein.jpg

Ik ook niet. Maar niet gewonnen. Ach, dan moet ik beide reeksen niet aankopen.

Bij Sint-Joris!

• 1 year later...
Posted

We zien ook de Yves Chaland creaties Bob Fish (leunend tegen de auto) en le jeune Albert (très jeune, want hij zit nog in een kinderwagen).

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Posted
57 minuten geleden, Rik zei:

Herge męt notitieblok?

Yep.

En dit individu van het Geheim van de Eenhoorn staat er ook op.

afbeelding.png.1ed4a48c153f87c5b0ec0140680e8eeb.png

Aristides Rapier. Ik heb zijn naam moeten opzoeken.

Hij zat ook in de Spielberg-film.

afbeelding.png.9bac20746fb85429f5cba46b72005371.png

Posted

De Stripspeciaalzaak heeft deze scene al eens gesignaleerd.

De drie mannen links zijn Edgar-Pierre Jacobs, Jacques Van Melkebeke en Hergé (die inderdaad wordt gerold door kleptomaan Rapier). 

Vooraan, met zwarte hoed en sigaret, loopt Yves Chaland.

• 3 weeks later...