Ga naar inhoud

oud topic over ongelezen strips / stemming gesloten (voor nieuwe posts, wend je tot het recente topic over de leesachterstand)


cinco

Heb je ongelezen strips liggen bij je thuis?  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je ongelezen strips liggen bij je thuis?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen


Recommended Posts

16 uren geleden, Waldorf zei:

Dan kan je beter Kiekeboe laten liggen en RIP lezen, denk ik.

 

Ik zal voor beide gaan, maar Kiekeboe kan ik gewoonweg niet laten liggen. De herinneringen die er bij opkomen zijn te waardevol. R.I.P. staat wel hoog aangeschreven zie ik en zal zodus zeker volgen in de verzameling.

Link naar reactie
  • 1 year later...

weinig leesachterstand.

 

ik koop ook gewoon veel selectiever en een aantal reeksen de laatste nog niet aangeschaft.

 

eerste bundel van Biggles

 

paar rode ridders omdat ik nr 277 nog niet op een rommelmarkt heb gevonden

 

 lR$21 (22 en 23 nog niet gekocht) omdat ik denk dat ik met die reeks ga stoppen

eerste deel van laatste tweeluik van Largo Winch

 

en nog wat Elfen

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Op 8/10/2020 om 16:16, Waldorf zei:

Ik heb altijd ongelezen strips liggen. De boekjes die ik in september kocht heb ik nog niet allemaal gelezen, maar ook Arq en Capricornus heb ik nooit helemaal gelezen. En dat zijn toch twee reeksen die al enkele jaren afgewerkt zijn.

 

Arq en Capricornus blijven ongelezen liggen, misschien moest ik die maar eens naar de kringloopwinkel brengen. Ik weet niet of ik ooit nog de moed zal hebben om dat te lezen.

Zo heb ik nog wel winkeldochters liggen: strips die ik ooit kocht, en waarvan ik nu denk dat ik ze nooit zal lezen, zelfs al heb ik er tijd voor: de Sus & Wis van Jan Bosschaert, Deadly Class (twee TPB's gelezen, met lange tanden), het eerste deel van Mind MGMT.

Voor de rest ben ik helemaal mee.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ik heb hier ongeveer 15 strips liggen.

maar comics?
Een hele riedel Gen13 en DV8.

Een lading Chaos Comics.

De hele Wonderland-serie van Zenescope.

De hele oude Marvel KA-ZAR serie.

Wovlerine goes to Hell OMNIBus

X-men Hickman Omnibus

En nog een hele lading losse dingen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • cinco changed the title to oud topic over ongelezen strips / stemming gesloten (voor nieuwe posts, wend je tot het recente topic over de leesachterstand)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...