cinco Geplaatst: 30 december 2020 Share Geplaatst: 30 december 2020 voor het eerste kwartaal: Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 12 januari Auteur Share Geplaatst: 12 januari deze toch ook maar in memory zetten maar eerst deel 4 nog opsporen Quote Link naar bericht
mojo Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari Atom Agency en Dolores staan ook op mijn lijstje. Ik twijfel over die Berthet. Over het algemeen hou ik erg van zijn tekeningen, maar ik ben al vaak teleurgesteld door het scenario. Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari Die Berthet heb ik gelezen. Een zwaar donker verhaal waarvan ik aan het einde afvroeg wat ik nu aan dat verhaal gehad heb. Als je van de jaren 50 houdt en van Berthet zou ik het aanraden. Geef me anders maar een Dolores meer. Quote Link naar bericht
mojo Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari Deze ga ik ook zeker kopen Quote Link naar bericht
mojo Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari 51 minuten geleden, Ambreville zei: Die Berthet heb ik gelezen. Een zwaar donker verhaal waarvan ik aan het einde afvroeg wat ik nu aan dat verhaal gehad heb. Als je van de jaren 50 houdt en van Berthet zou ik het aanraden. Geef me anders maar een Dolores meer. Hmm, eerst eens doorbladeren en mss een preview ergens lezen. Quote Link naar bericht
Daan Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari Zojuist, mojo zei: Deze ga ik ook zeker kopen Daar heb ik ook wel trek in! Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari In die, ik ook. Maar vooral in deze. Het zou zo fijn zijn als Arboris de serie zou kwijt raken en een meer betrouwbare uitgeverij hem zou verder zetten. Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 22 februari Share Geplaatst: 22 februari Misschien deze ook! Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 1 maart Share Geplaatst: 1 maart Op deze zat ik al een tijdje te wachten maar nu kan ik zelfs al nergens meer een duidelijke aankondiging vinden! Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 1 maart Auteur Share Geplaatst: 1 maart 13 minuten geleden, cartoonesk zei: Op deze zat ik al een tijdje te wachten maar nu kan ik zelfs al nergens meer een duidelijke aankondiging vinden! Ook in het Nederlands? En is dat alleen het verhaal of ook een dossier? Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 1 maart Share Geplaatst: 1 maart Dat is een zogenaamde becommentariëerd album. Zou ook in het Nederlands verschijnen. Het verhaal (met nieuwe kleuren van Frédéric Jannin) met een dossier en reproducties van de originele pagina's. Zo zijn ook Bravo Brothers, De graaf is verstrooid, Een rustige vakantie en Boeven op de kermis verschenen. Deze echter heeft al een hele tijd vertraging, omdat ze nog zochten naar originele pagina's. Er waren zoekacties onder de verzamelaars. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 1 maart Auteur Share Geplaatst: 1 maart Zojuist, cartoonesk zei: Dat is een zogenaamde becommentariëerd album. Het verhaal (met nieuwe kleuren van Frédéric Jannin) met een dossier en reproducties van de originele pagina's. Zo zijn ook Bravo Brothers, De graaf is verstrooid, Een rustige vakantie en Boeven op de kermis verschenen. Deze echter heeft al een hele tijd vertraging, omdat ze nog zochten naar originele pagina's. Er waren zoekacties onder de verzamelaars. Ah, het is in de lijn van de uitgave van De Graaf is Verstrooid en dergelijke. Dat waren interessante uitgaves. Ik heb ze nooit gehad, maar ik heb er wel enkele van gelezen. Quote Link naar bericht
milou Geplaatst: 1 maart Share Geplaatst: 1 maart Lonesome deel 3 . Jerome Bloks . Theodoor Cleysters . Mooie zomers . One shot Spirou door Bravo . Oorlog en liefde laatste deel . Shi tweede cyclus . De slang en de speer deel 2 . Nieuwe Blake en Mortimer. Largo Winch . Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 2 maart Share Geplaatst: 2 maart 20 uren geleden, milou zei: De slang en de speer deel 2 . Ik vraag mij af of Hub dit jaar deel 2 al af heeft. Volgens mij gaat dit nog even duren. Quote Link naar bericht
bammar Geplaatst: 3 maart Share Geplaatst: 3 maart 21 uren geleden, Rik zei: Ik vraag mij af of Hub dit jaar deel 2 al af heeft. Volgens mij gaat dit nog even duren. Silvester strips op FB: DE SLANG EN DE SPEER 2. Verwacht voor de feestdagen Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 3 maart Share Geplaatst: 3 maart 53 minuten geleden, bammar zei: Silvester strips op FB: DE SLANG EN DE SPEER 2. Verwacht voor de feestdagen Quote Link naar bericht
milou Geplaatst: 3 maart Share Geplaatst: 3 maart Hub werkt al bijna twee jaar aan het tweede deel . Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 8 maart Share Geplaatst: 8 maart Op 22/2/2021 om 14:17, cartoonesk zei: Heb ik ondertussen al gekocht en gelezen. Erg grappig! Quote Link naar bericht
Peter Motte Geplaatst: 10 maart Share Geplaatst: 10 maart Jullie zijn moordend voor mijn budget. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 10 maart Share Geplaatst: 10 maart Op 12/1/2021 om 14:57, Ambreville zei: In die, ik ook. Maar vooral in deze. Het zou zo fijn zijn als Arboris de serie zou kwijt raken en een meer betrouwbare uitgeverij hem zou verder zetten. daar wacht ik nu al jaren op maar ik vrees dat we het dan zelf zullen moeten doen Quote Link naar bericht
Tanuki Geplaatst: 11 maart Share Geplaatst: 11 maart 21 uren geleden, Aleksandr zei: daar wacht ik nu al jaren op maar ik vrees dat we het dan zelf zullen moeten doen ik heb m'n collectie noodgedwongen aangevuld met de Engelse versie. Quote Link naar bericht
Timhardt Geplaatst: 11 maart Share Geplaatst: 11 maart 2 uren geleden, Tanuki zei: ik heb m'n collectie noodgedwongen aangevuld met de Engelse versie. Een mooie integrale Koop ik zo Quote Link naar bericht
Peter Motte Geplaatst: 12 maart Share Geplaatst: 12 maart Taal: Frans Genre: Stripverhaal Auteur: Andreas Editeur : LE LOMBARD Collection : TROISIÈME VAGUE (LE LOMBARD) Titel: Capricorne : intégrale. Volume 1 ISBN: 9782803670369 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 2 ISBN: 9782803670376 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 3 ISBN: 9782803670383 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 4 ISBN: 9782803670390 Quote Link naar bericht
Peter Motte Geplaatst: 4 april Share Geplaatst: 4 april Op 12/3/2021 om 20:48, Peter Motte zei: Taal: Frans Genre: Stripverhaal Auteur: Andreas Editeur : LE LOMBARD Collection : TROISIÈME VAGUE (LE LOMBARD) Titel: Capricorne : intégrale. Volume 1 ISBN: 9782803670369 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 2 ISBN: 9782803670376 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 3 ISBN: 9782803670383 Titel: Capricorne : intégrale. Volume 4 ISBN: 9782803670390 Nota: allemaal in zwart-wit. Quote Link naar bericht
Recommended Posts