Ga naar inhoud

geheugensteun voor strips die je in 2021 wil meepikken


cinco

Recommended Posts

Atom Agency en Dolores staan ook op mijn lijstje. Ik twijfel over die Berthet. Over het algemeen hou ik erg van zijn tekeningen, maar ik ben al vaak teleurgesteld door het scenario.

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
51 minuten geleden, Ambreville zei:

Die Berthet heb ik gelezen. Een zwaar donker verhaal waarvan ik aan het einde afvroeg wat ik nu aan dat verhaal gehad heb. Als je van de jaren 50 houdt en van Berthet zou ik het aanraden. Geef me anders maar een Dolores meer.

 

Hmm, eerst eens doorbladeren en mss een preview ergens lezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Dat is een zogenaamde becommentariëerd album. Zou ook in het Nederlands verschijnen. Het verhaal (met nieuwe kleuren van Frédéric Jannin) met een dossier en reproducties van de originele pagina's. Zo zijn ook Bravo Brothers, De graaf is verstrooid, Een rustige vakantie en Boeven op de kermis verschenen.

Deze echter heeft al een hele tijd vertraging, omdat ze nog zochten naar originele pagina's. Er waren zoekacties onder de verzamelaars.

Link naar reactie
Zojuist, cartoonesk zei:

Dat is een zogenaamde becommentariëerd album. Het verhaal (met nieuwe kleuren van Frédéric Jannin) met een dossier en reproducties van de originele pagina's. Zo zijn ook Bravo Brothers, De graaf is verstrooid, Een rustige vakantie en Boeven op de kermis verschenen.

Deze echter heeft al een hele tijd vertraging, omdat ze nog zochten naar originele pagina's. Er waren zoekacties onder de verzamelaars.

 

Ah, het is in de lijn van de uitgave van De Graaf is Verstrooid en dergelijke.

Dat waren interessante uitgaves. Ik heb ze nooit gehad, maar ik heb er wel enkele van gelezen.

Link naar reactie

Taal: Frans
Genre: Stripverhaal
Auteur: Andreas
Editeur : LE LOMBARD
Collection : TROISIÈME VAGUE (LE LOMBARD)

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 1
ISBN: 9782803670369

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 2
ISBN: 9782803670376

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 3
ISBN: 9782803670383

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 4
ISBN: 9782803670390

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 12/3/2021 om 20:48, Peter Motte zei:

Taal: Frans
Genre: Stripverhaal
Auteur: Andreas
Editeur : LE LOMBARD
Collection : TROISIÈME VAGUE (LE LOMBARD)

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 1
ISBN: 9782803670369

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 2
ISBN: 9782803670376

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 3
ISBN: 9782803670383

 

Titel: Capricorne : intégrale. Volume 4
ISBN: 9782803670390

 

Nota: allemaal in zwart-wit.

Link naar reactie
  • 2 months later...
Op 12/1/2021 om 13:43, Ambreville zei:

Die Berthet heb ik gelezen. Een zwaar donker verhaal waarvan ik aan het einde afvroeg wat ik nu aan dat verhaal gehad heb.

 

Het mocht nog donkerder. :P

 

In ieder geval vind ik dit soort verhalen beter bij zijn stijl passen dan die Largo spin-off.

 

afbeelding.thumb.png.fb4317338979a4eb651a85cc418503bc.png

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...