Ga naar inhoud

Hoe goed lijkt het beeld op het stripfiguur?


cinco

Hoe goed lijkt het beeld op het stripfiguur?  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Fanny

  2. 2. Urbanus

  3. 3. Natasja



Recommended Posts

7 minuten geleden, Ambreville zei:

Het staat er nog, maar die galerij wordt binnenkort volledig omgebouwd. Ik ben dus benieuwd wat er mee gaat gebeuren.

 

Een andere bestemming misschien?

Dat ombouwen is toch iets dat ze al lang van plan zijn. Zeker sinds de komst van hun nieuw stadhuis.

Goede pizzeria daar trouwens in de galerij.

Link naar reactie
44 minuten geleden, kbellon zei:

Enkel Nabuko Donosor en Amedee zijn erg gelijkend op hun stripversie vind ik.

Ben ik helemaal mee eens.

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is een 2D figuur naar 3D om te zetten.

Hoewel de Fariboles, Leblons en Parastones van deze wereld er wel schijnen in te lukken ( op kleinere schaal dan wel)

Hangt misschien ook van de figuren zelf af ?

 

Link naar reactie

Dit bewijst weer eens dat het maken van standbeelden grotendeels in handen is van amateurs. We hebben met dit beeld enorm afgezien indertijd. de zogenaamde beeldhouwer was het zo beu dat hij extra geld vroeg omdat we steeds herbegonnen met het hoofd van Urbanus. Ik heb dat geld uiteindelijk zelf toegestoken, samen met Urbanus. In Tollembeek staat ook een Urbanusbeeld. Dat is wel veel beter.

Link naar reactie
11 minuten geleden, kbellon zei:

Slechte standbeelden zijn iets van overal vrees ik. Als je bv ziet naar hoe veel slechte standbeelden er bestaan van voetballers, met als bekendste toch deze:

 

image.thumb.png.b03fd2678a542655cf304252474a308c.png

 

 

Als dat beeld Sloth (van The Goonies) uit zijn puberjaren voorstelt, dan lijkt me dat wel geslaagd. 

 

 

 

sloth.jpg

Link naar reactie
19 uren geleden, linthout zei:

Ik weet niet of jij een borstenkenner bent, Tom.

Maar volgens mij zitten ze hier veel te hoog. 🙂

 

Ik heb het natuurlijk puur over het gezicht. Die borsten zijn inderdaad een doorn in het oog. Nu ja, dat kind heeft geen armen, dus die borsten zijn wel de minste van haar zorgen. 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...