Ga naar inhoud

Editions Black & White


Ambreville

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Op 5/9/2023 om 12:32, cinco zei:

 

Deze is op komst en misschien is dit voor mij het moment om toch eens zo een uitgave van 200 euro aan te schaffen.

Dit album is indertijd het begin geweest voor de verbreding van mijn striphorizon.

afbeelding.png.200a3e3398d7497aa0f48d59b3d63ef5.png

 

@cinco Hij is beschikbaar op de website, ik heb deze ochtend al besteld. Ook het derde deel van Charlotte zit in het mandje.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Kijk, ik heb het getest met zo een afgebeelde pagina en ik krijg dat wel grotendeels in het Frans gelezen, maar hier en daar zijn er toch woorden of uitdrukkingen die ik niet ken. (bijvoorbeeld 'en picorant')

Plus het leest natuurlijk minder vlot als je niet gewoon bent van in het Frans te lezen.

Als het nu Engels zou zijn, was het geen probleem.

 

IMG_3960.thumb.jpg.eb38679382141b3492865cb5aacc4fc6.jpg

 

 

Link naar reactie
Op 10/12/2022 om 17:06, Ambreville zei:

Net gevraagd. Die heeft vertraging en zou in april uitkomen.

 

In de nieuwsbrief las ik dat het art book van Geerts uitgesteld is naar 2024. Maar blij dat het nog in aantocht is.

 

Quote

Nous aurons d'autres belles nouveautés à vous présenter le mois prochain, à savoir la réédition en version cartonnée ET bilingue (français / anglais) de HORS CADRE qui inaugure notre collection ARTBOOOK (avec 3 O, le doigt n'a pas fourché sur le clavier ;)) une version limitée en coffret sera disponible. Suivra l'année prochaine, dans la même collection celui consacré à André Geerts.

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 15/2/2021 om 22:21, lukoste zei:

Misschien wel allemaal?

 

Ik heb ooit een reper ontmoet die ALLE mogelijke luxes in het Nederlands aan het verzamelen was. Ik kan me niet herinneren hoeveel hij er nog niet had, maar dat viel best mee. ALLEMAAL hè, eender welke reeks, eender welke uitgever!

Deze beter niet noemen, aangezien de striprovers weer flink op pad zijn geweest. 😉

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
1 hour ago, Air said:

Douwe Dabbert. (Piet wijn en Thom Roep)

Een verzamelalbum, integrale, of iets dergelijks zou ik zeker mijn geld voor opzij zetten.

is er iets dergelijks? Detective Air gaat alvast op onderzoek uit. 😉

 

5323DE66-A44A-4D5B-89EC-43BFB7012932.png

Niet op niveau van Black & White. Buiten Nederland en Vlaanderen is die strip nooit doorgebroken.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 23/10/2023 om 22:51, Ambreville zei:

Uitdrukkingen zijn soms het probleem. Vivement en avoir hâte waren er moeilijke voor mij. 
ik heb de app van Petit Robert op mijn telefoon. Die haalt me overal door.

is dit een vertaal app?

Mijn Frans is redelijk beroerd zeg maar.

Daar zou ik zeer mee geholpen zijn.

Hoor het graag.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...