Ga naar inhoud

De mooiste forumkoppels


Hamirubi

Recommended Posts

Mijn favoriete koppels van het moment:

 

* de romance tussen @mister o en @JPAR in The Number Game: wie durft de flow tussen beiden in deze topic te verstoren?

* de debatten tussen @acor en @paul_NL_03 zie ik ook wel eindigen in een wondermooie bromance. Wanneer krijgen we vuurwerk te zien?

* de (vooralsnog) onbeantwoorde liefde van @Peter Motte en @striptekenaar Andreas. Daar kan iets moois bloeien.

Link naar reactie
16 minuten geleden, mister o zei:

Een ménage á trois? Wil je dat in het vervolg eerst met mij overleggen voor je anderen gaat uitnodigen. 😋😂

 

Zo zijn we niet getrouwd he🤣

Soms gaat het enthousiasme van zo'n fijn vooruitzicht met me aan de haal. Ik zal het in het vervolg niet weer doen. De volgende keer nodig ik meteen meer mensen uit om deel te nemen aan dit feest. Maar bij deze is een ieder uitgenodigd om zijn of haar bijdrage te leveren danwel te ontvangen 😆

Link naar reactie
13 uren geleden, esteban² zei:

* Het gezamenlijke referentiekader van @Hamirubi & @esteban².  Wil je met mij trouwen?

 

😂

 

Ik wil gerust een stapje verder zetten in onze relatie, maar dan moet je het antwoord weten op volgende vraag:

Hoe heet de tweelingbroer van Modest, de burgemeester?

(en eigenlijk had ik al een broederliefde met @Waakwater, maar die schuif ik gelijk opzij voor een mede-S&G-adept)

Link naar reactie
16 minuten geleden, SPeeDy zei:

Ha, ik mag niet meer meespelen 😢

Ik had het al gecorrigeerd

  

11 uren geleden, JPAR zei:

Soms gaat het enthousiasme van zo'n fijn vooruitzicht met me aan de haal. Ik zal het in het vervolg niet weer doen. De volgende keer nodig ik meteen meer mensen uit om deel te nemen aan dit feest. Maar bij deze is een ieder uitgenodigd om zijn of haar bijdrage te leveren danwel te ontvangen 😆

 

Link naar reactie
9 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Ik wil gerust een stapje verder zetten in onze relatie, maar dan moet je het antwoord weten op volgende vraag:

Hoe heet de tweelingbroer van Modest, de burgemeester?

(en eigenlijk had ik al een broederliefde met @Waakwater, maar die schuif ik gelijk opzij voor een mede-S&G-adept)


Basiel, de zeevaarder!  Wie weet dat nu niet? ;)  En één keer werd hij zelfs gespeeld door de échte broer van Walter.  Maar nu moet ik natuurlijk wel testen of jouw S&G-kennis voldoende scoort.

Weet jij hoeveel leden Eugene zijn gezin telt en hoe ze heten? :) 

En ah, Waakwater heeft je laten zitten.  Ik ben er tenminste nog.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
53 minuten geleden, esteban² zei:


Basiel, de zeevaarder!  Wie weet dat nu niet? ;)  En één keer werd hij zelfs gespeeld door de échte broer van Walter.  Maar nu moet ik natuurlijk wel testen of jouw S&G-kennis voldoende scoort.

Weet jij hoeveel leden Eugene zijn gezin telt en hoe ze heten? :) 

En ah, Waakwater heeft je laten zitten.  Ik ben er tenminste nog.

 

Ik zie nu pas dat er een heleboel S&G-info op wikipedia staat. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

In de aflevering die mij voor de geest staat - eentje uit de beginjaren - kwam Basiel voor (gespeeld door Walter De Donder) en dachten S&G dat het een verklede burgemeester was. Tot op het einde twee Walter de Donders in beeld kwamen (in een soort van splitscreen). Ge-la-chen!

Ik ben helaas niet meer opgegroeid met Van Leemhuyzen, althans niet met het personage. Val ik nu door de mand?

Link naar reactie
11 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Ik ben helaas niet meer opgegroeid met Van Leemhuyzen, althans niet met het personage. Val ik nu door de mand?

 

Je bent niet alleen. Ik ken die mens vooral als Marcel de Neudt. Mensen als wij mogen hier duidelijk niet meespelen. Misschiene een afsplitsing maken om bewoners te kiezen voor woonzorgcentrum De Reep?

Link naar reactie
Op 2/2/2021 om 01:31, Hamirubi zei:

 

Ik zie nu pas dat er een heleboel S&G-info op wikipedia staat. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

In de aflevering die mij voor de geest staat - eentje uit de beginjaren - kwam Basiel voor (gespeeld door Walter De Donder) en dachten S&G dat het een verklede burgemeester was. Tot op het einde twee Walter de Donders in beeld kwamen (in een soort van splitscreen). Ge-la-chen!

Ik ben helaas niet meer opgegroeid met Van Leemhuyzen, althans niet met het personage. Val ik nu door de mand?


Phuh, ik bén een Samson-wikipedia, ik heb het wereldwijde web niet nodig. ;)

 

Klopt trouwens, dat is de eerste aflevering met zijn broer.  In de Kerstaflevering was het De Donder zijn échte broer, ik weet nog goed dat ik als kind toen helemaal in de war was.  Ik dacht dat hij dan twee broers had.  Daarna speelde Walter opnieuw zijn eigen broer.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 2/2/2021 om 12:57, Tanuki zei:

 

Je bent niet alleen. Ik ken die mens vooral als Marcel de Neudt. Mensen als wij mogen hier duidelijk niet meespelen. Misschiene een afsplitsing maken om bewoners te kiezen voor woonzorgcentrum De Reep?

 

In 1998 behoorde ik ook al lang niet meer tot het doelpubliek hoor. :)  Maar de naam Van Leemhuyzen bestond natuurlijk al lange tijd voorheen, wanneer de burgemeester er naar verwees.  (al kwam de echte versie toch niet echt overeen,vond ik)  Samson & Gert zijn ook de huiskamer blijven binnen komen via mijn 9 jaar jongere zus.  Dus ik heb het wel bewust meegemaakt.  Eerst heb ik mij zelfs wat verzet tegen die gekke nieuwkomer, wat een onnozelaar, maar eerlijk is eerlijk, die heeft zijn plaats tussen iconische randpersonages absoluut verdiend.  Geweldig tijdens de live-shows ook.

Zolang we het maar niet over Frieda Kroket hebben.  Zullen we dat afspreken?  Wie is dat zelfs?  Enkel Fred Kroket bestaat, nah.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
19 uren geleden, Tanuki zei:

 

Fantastisch acteur, daar is geen twijfel over.


Zijn beste programma vond ik Brussel Nieuwsstraat.  En met Rosa kon hij z'n improvisatietalent tonen, want live.  Toch werd hij destijds eerder gezien als een Chris Van de Durpel van den Aldi.  Vooral omdat hij ingezet werd om dat gat te vullen toen die laatste naar VT4 ging.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...