Ga naar inhoud

Heb je strips die je om één of andere reden bewerkt hebt?


cinco

Recommended Posts

  • cinco changed the title to Heb je strips die je om één of andere reden bewerkt hebt?
10 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Inderdeed-io. Nu ik dit zie, heb ik spijt dat ik toen niet zo clever was om meerdere delen aan te schaffen.

Ze gingen weg in de nadagen van De Slegte, eerst vijftig procent op de aanbiedingsprijs, daarna, in de sluitingsweek, nog eens de helft van de helft. Voor de verhaaltjes had je ze niet hoeven kopen, erg zwak, Oogenblik nam nogal een risico het uit te geven en ze raakten het aan de straatstenen niet kwijt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...
17 minuten geleden, cinco zei:

 

 

Heb je veel strips waar je pagina's hebt uitgescheurd of op een andere manier 'bewerkt'?

Nog niet….

IMG_1722.thumb.jpeg.0d71eb157b00d6332e79973489af98ad.jpeg

 

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
3 uren geleden, WILCO zei:

Mijn broer heeft vroeger nog de eerste pagina van Gekke Grappen (album 35) ingekleurd. Gelukkig is het bij die ene pagina gebleven... 

 

Screenshot_20240518_210226_Gallery.jpg

 

 

vooral dit vak is echte art brut

 

afbeelding.png.f03f660c2ede8c65a0896586d4ecbceb.png

 

In een ander leven had Jommeke een undergroundstrip kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik weet niet of ik het me correct herinner, maar ik geloof dat ik toen ik 11 was enkele schrijffouten in strips met tipp-ex heb gecorrigeerd. Het soort tipp-ex waarbij je gewoon een dikke witte streep over een woord kon trekken.

afbeelding.png.f5da0eb9b4396aff7d597cc473ca0d97.png

Link naar reactie
19 uren geleden, cinco zei:

Ik weet niet of ik het me correct herinner, maar ik geloof dat ik toen ik 11 was enkele schrijffouten in strips met tipp-ex heb gecorrigeerd. Het soort tipp-ex waarbij je gewoon een dikke witte streep over een woord kon trekken.

afbeelding.png.f5da0eb9b4396aff7d597cc473ca0d97.png

Tipp-ex, toch deze die je met zo´n borsteltje moest uitsmeren, en een strijkijzer, dat is geen goede combinatie. Ooit eens mijn tweelingbroer zijn huiswerkblad gestreken nadat ik er tijdens een ruzie op gerocheld had. Verhitte tipp-ex wordt blijkbaar eerst bruin en daarna zwart en als je het strijkijzer er lang genoeg op houdt, brand je er een gat in. Onze leerkracht was boos. Gelukkig niet zo boos als toen die keer dat mijn broer zijn huistaak moest indienen met bruine strepen op. Ik had hem van de wc-pot gesleurd en op zijn bed geduwd. Wist ik veel dat zijn huiswerk daar lag. Gelukkig dat het geen strip was.

 

Ja, jeugdherinneringen...

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...