Ga naar inhoud

Hoe frustrerend is de striphobby soms?


cinco

Hoe frustrerend is de striphobby soms?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. percentage van frustratie



Recommended Posts

13 uren geleden, Krimson zei:

Ik erger me ook als het formaat van een reeks veranderd , of een opschrift op de rug ...

‘of als een exlibris te groot is voor het album waar het bij hoort 

Of als de geleverde box te klein blijkt voor de strips die erin horen...

Zie Gung-Ho van Silvester😬

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
12 minuten geleden, bammar zei:

Heb even 'Cezembre HC 1(80 blz.)' in de box gestoken en die is toch dikker als een Eppo. Geen probleem.  Heb jij de box zelf of is dit weer een 'van horen zeggen'?

IMG_20210410_114709.thumb.jpg.25fc16dd1a85d414b8571a84c9942720.jpg

Laat ik de box nu toevallig zelf hebben. Maar we wachten rustig af of het gaat passen.

Rondje van jouw in de Chocolate Bar als het toch niet blijkt te passen Bammar?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
23 minuten geleden, bammar zei:

Heb even 'Cezembre HC 1(80 blz.)' in de box gestoken en die is toch dikker als een Eppo. Geen probleem.  Heb jij de box zelf of is dit weer een 'van horen zeggen'?

IMG_20210410_114709.thumb.jpg.25fc16dd1a85d414b8571a84c9942720.jpg

Kijk mijn box heeft nog maar 8mm speling terwijl de delen 13mm dik zijn...

Ik voel een rondje van Bammar aankomen🤣

20210410_121313.jpg

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
4 uren geleden, Rik zei:

Boxen kunnen niet krimpen dus de conclusie is dat niet alle boxen dezelfde maten hebben..

Nieuw Topic? Silvester en maatvoering?

Ik had deze middag de 5de strip verwijderd uit de box en het resultaat is dat er nu opeens geen plaats meer is(soms moet je strips ook een beetje helpen om plaats te maken voor nog eentje)....wordt vervolgd 

IMG_20210410_163341.jpg

Link naar reactie

Vorig jaar de discussie elders ook al gevolgd, waar mensen eveneens foto-materiaal gepost hebben.  En ik denk dat we toch voorzichtig tot de conclusie mogen komen dat niet alle boxen exact even breed zijn.  Hoe ontzettend vreemd dat ook klinkt.  Bij mijn eigen exemplaar is het nipt om de 5de HC (reguliere Gung Ho, dus dunner) er in geschoven te krijgen. De luxe, tikkeltje dikker, lijkt me bij mijn exemplaar niet doenbaar.  Er waren echter ook mensen die de er zelfs geen dunnere 5de HC ingepropt krijgen.  Bij anderen ging het dan weer wel.  Onregelmatigheid qua grootte?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
47 minuten geleden, linthout zei:

Ja, maar er is op voorhand wel al erg veel over gezeverd! Ik heb die box ook, die boeken passen perfect.

Inderdaad, steeds komt het negatieve op dit forum naar boven. Zelfs op voorhand begint men hier zaken in het negatieve daglicht te plaatsen en als ik zeg dat ze erin passen moet @Daantoch nog vragen of ze er ook uitgaan.

Link naar reactie
17 uren geleden, bammar zei:

Inderdaad, steeds komt het negatieve op dit forum naar boven. Zelfs op voorhand begint men hier zaken in het negatieve daglicht te plaatsen en als ik zeg dat ze erin passen moet @Daantoch nog vragen of ze er ook uitgaan.

Ach ja, niemand zal elk geintje waarderen... Maar ik wil 'm best uitleggen, hoor: spullen die gegoten zijn, zijn meestal zo gemaakt opdat ze niet meer uit elkaar kunnen komen. Shit, grapjes uit moeten leggen is eigenlijk best wel pijnlijk.

Link naar reactie
1 uur geleden, Willem II zei:

ik heb een heel andere frustratie (of luxe probleem): vroeger had ik een beperkte hoeveelheid strips die ik regelmatig herlas. Nu heb ik er zoveel dat daar geen beginnen meer aan is. 

 

Goh, ik ken dat. In mijn geval is dat echter geen frustratie. Om de een of andere reden lees ik ze liever een keer met de optie ze nog eens te lezen, dan dat ik ze wegdoe en mezelf die optie ontneem. 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
9 minuten geleden, Rik zei:

Deel 5 is aangekomen. Ik heb hem inderdaad in de box kunnen persen met de nodige inspanning. De box staat wat bol. Het past net zullen we maar zeggen.🤔

Op 10 april schreef je na een eindeloze discussie:

Laat ik de box nu toevallig zelf hebben. Maar we wachten rustig af of het gaat passen.

Rondje van jouw in de Chocolate Bar als het toch niet blijkt te passen Bammar?

 

Wat houdt dat rondje in de chocolate bar in als het toch blijkt te passen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...