Krimson Geplaatst: 8 april Share Geplaatst: 8 april Ik erger me ook als het formaat van een reeks veranderd , of een opschrift op de rug ... ‘of als een exlibris te groot is voor het album waar het bij hoort Quote Link naar bericht
Gilles Geplaatst: 9 april Share Geplaatst: 9 april 8 uren geleden, Krimson zei: Ik erger me ook als het formaat van een reeks veranderd , of een opschrift op de rug ... Yep! Hatelijk! Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 9 april Share Geplaatst: 9 april 13 uren geleden, Krimson zei: Ik erger me ook als het formaat van een reeks veranderd , of een opschrift op de rug ... ‘of als een exlibris te groot is voor het album waar het bij hoort Of als de geleverde box te klein blijkt voor de strips die erin horen... Zie Gung-Ho van Silvester Quote Link naar bericht
De Hollander Geplaatst: 9 april Share Geplaatst: 9 april 5 uren geleden, Rik zei: Of als de geleverde box te klein blijkt voor de strips die erin horen... Zie Gung-Ho van Silvester Ik zag er laatst nog 1 staan bij mijn stripzaak, overwoog om deze te kopen, maar heb dit maar niet gedaan wegens de berichten dat het niet gaat passen. Quote Link naar bericht
bammar Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 22 uren geleden, Rik zei: Of als de geleverde box te klein blijkt voor de strips die erin horen... Zie Gung-Ho van Silvester Heb jij deel 5 dan al gepast in de box? Volgens mij past die daar wel in. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Op 9/4/2021 om 06:03, Gilles zei: Yep! Hatelijk! arQ misschien? Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 1 uur terug, bammar zei: Heb jij deel 5 dan al gepast in de box? Volgens mij past die daar wel in. Als hij de dikte heeft van het weekblad Eppo wel ja Quote Link naar bericht
Heer Veder Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 12 minuten geleden, Rik zei: Als hij de dikte heeft van het weekblad Eppo wel ja De Okko box had trouwens een gelijkaardig probleem: de eerste druk van deel 1 paste er niet in wegens net iets te hoog. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Op 8/4/2021 om 21:11, Krimson zei: Ik erger me ook als het formaat van een reeks veranderd , zoals de Piet Pienteren van de Standaard amper drie cm hoger zijn dan die oudere uitgaven van Het Volk! Quote Link naar bericht
bammar Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 1 uur terug, Rik zei: Als hij de dikte heeft van het weekblad Eppo wel ja Heb even 'Cezembre HC 1(80 blz.)' in de box gestoken en die is toch dikker als een Eppo. Geen probleem. Heb jij de box zelf of is dit weer een 'van horen zeggen'? Quote Link naar bericht
linthout Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 1 uur terug, Rik zei: Als hij de dikte heeft van het weekblad Eppo wel ja Eppo is tweewekelijks. Bedoel je dan een halve Eppo? Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 12 minuten geleden, bammar zei: Heb even 'Cezembre HC 1(80 blz.)' in de box gestoken en die is toch dikker als een Eppo. Geen probleem. Heb jij de box zelf of is dit weer een 'van horen zeggen'? Laat ik de box nu toevallig zelf hebben. Maar we wachten rustig af of het gaat passen. Rondje van jouw in de Chocolate Bar als het toch niet blijkt te passen Bammar? Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 23 minuten geleden, bammar zei: Heb even 'Cezembre HC 1(80 blz.)' in de box gestoken en die is toch dikker als een Eppo. Geen probleem. Heb jij de box zelf of is dit weer een 'van horen zeggen'? Kijk mijn box heeft nog maar 8mm speling terwijl de delen 13mm dik zijn... Ik voel een rondje van Bammar aankomen Quote Link naar bericht
bammar Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 3 minuten geleden, Rik zei: Kijk mijn box heeft nog maar 8mm speling terwijl de delen 13mm dik zijn... Ik voel een rondje van Bammar aankomen Ik heb toch dezelfde box en heb er een strip van 80 blz. zonder problemen kunnen bijsteken. Quote Link naar bericht
Rik Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Boxen kunnen niet krimpen dus de conclusie is dat niet alle boxen dezelfde maten hebben.. Nieuw Topic? Silvester en maatvoering? Quote Link naar bericht
bammar Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april 4 uren geleden, Rik zei: Boxen kunnen niet krimpen dus de conclusie is dat niet alle boxen dezelfde maten hebben.. Nieuw Topic? Silvester en maatvoering? Ik had deze middag de 5de strip verwijderd uit de box en het resultaat is dat er nu opeens geen plaats meer is(soms moet je strips ook een beetje helpen om plaats te maken voor nog eentje)....wordt vervolgd Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Vorig jaar de discussie elders ook al gevolgd, waar mensen eveneens foto-materiaal gepost hebben. En ik denk dat we toch voorzichtig tot de conclusie mogen komen dat niet alle boxen exact even breed zijn. Hoe ontzettend vreemd dat ook klinkt. Bij mijn eigen exemplaar krijg ik er met héél veel moeite een 5de HC (reguliere Gung Ho, dus dunner) in geschoven. En dat is écht wel wringen. De luxe, tikkeltje dikker, lijkt me bij mijn exemplaar niet doenbaar. Er waren echter ook mensen die de er zelfs geen dunnere 5de HC ingepropt krijgen. Bij anderen ging het dan weer wel. Onregelmatigheid qua grootte? Quote Link naar bericht
Recommended Posts