Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Peter Motte

Club Van 2000

Recommended Posts

Verdere informatie? :)

Edit: Laat maar, heb het begrepen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een mens vraagt zich af waarom er een nieuwe topic voor dit soort onzin moet opgestart worden...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een mens vraagt zich af waarom er een nieuwe topic voor dit soort onzin moet opgestart worden...

Omdat Peter Motte anders off-topic moet gaan in een ander topic. En dat doet hij niet graag. Ik weet overigens niet waar dit over gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Omdat Peter Motte anders off-topic moet gaan in een ander topic. En dat doet hij niet graag. Ik weet overigens niet waar dit over gaat.

Doet hij dat niet graag?  :e010:

oja: aantal posts, gok ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dan wel hoge verwachtingen van de club van 10000!!!

Nog maar 1141 posts te gaan Waldorf :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dan wel hoge verwachtingen van de club van 10000!!!

Nog maar 1141 posts te gaan Waldorf :)

Het is heel gezellig: eigen bar, champagne en kaviaar à volonté. Elke maand gratis naar de voetbal. 50% reductie op nieuwe strips. etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op het vorige forum was er een zekere 3541 die na exact zoveel posts verdween...

(Ik kan er ook een stuk of honderd naastzitten).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kijk maar uit, dadelijk gaat hij overal filmpjes plaatsen, met rare muziek en bijbehorende adds.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van de 240 000 berichten op het forum zijn er 100 000 van slechts 27 leden. De echt actieve leden passen dus allemaal in één klas, terwijl we nochtans met 910 zijn. Alsof iedereen op een redelijk grote school zit te slapen, terwijl er in maar één klas wordt gewerkt. (Ik hoor leraren al zeggen: ja, zo is het op een school :) )

Eigenlijk zijn er maar zo'n 500 leden die echt lid zijn, omdat zij minstens twee berichten hebben gepost. De anderen hebben er één of minder.

Je zou denken dat elk lid toch wel minstens één bericht heeft geplaatst, maar er zijn er 240 met NUL berichten.

(alle cijfers bij benadering, ze veranderen immers toch)

Deel dit bericht

Link naar bericht

En boem!

Heel alert opgemerkt, trouwens.

Ik had nochtans m'n best gedaan om juist niét te snel mijn postcount te verhogen, maar ik sta al in de top 20 van de leden met de meeste posts. Enkele vroegere actieve leden zijn spijtig genoeg verdwenen. Misschien aan het Facebooken of Instagrammen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...