Peter Motte Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 En vandaag treedt boomvavavoom toe tot de Club van 2000! Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Chimi Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Verdere informatie? Edit: Laat maar, heb het begrepen Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
mig el pig Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Aan mijn tempo is dit pas binnen 9 jaar. Quote Link to comment
Gojira Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Een mens vraagt zich af waarom er een nieuwe topic voor dit soort onzin moet opgestart worden... Quote Link to comment
Waldorf Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Een mens vraagt zich af waarom er een nieuwe topic voor dit soort onzin moet opgestart worden... Omdat Peter Motte anders off-topic moet gaan in een ander topic. En dat doet hij niet graag. Ik weet overigens niet waar dit over gaat. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Spawn999 Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Ik gok 2000 posts? Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Omdat Peter Motte anders off-topic moet gaan in een ander topic. En dat doet hij niet graag. Ik weet overigens niet waar dit over gaat. Doet hij dat niet graag? oja: aantal posts, gok ik. Quote Link to comment
Waldorf Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Zoveel poeha voor 2000 berichten? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Spawn999 Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Ik heb dan wel hoge verwachtingen van de club van 10000!!! Nog maar 1141 posts te gaan Waldorf Quote Tumblr Link to comment
Zwendel Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Ik heb dan wel hoge verwachtingen van de club van 10000!!! Nog maar 1141 posts te gaan Waldorf Het is heel gezellig: eigen bar, champagne en kaviaar à volonté. Elke maand gratis naar de voetbal. 50% reductie op nieuwe strips. etc. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 50% reductie op nieuwe strips. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Simon Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Laat de spams maar komen! Quote Link to comment
knobbel Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Op het vorige forum was er een zekere 3541 die na exact zoveel posts verdween... (Ik kan er ook een stuk of honderd naastzitten). Quote Link to comment
retep Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Omdat Peter Motte anders off-topic moet gaan in een ander topic. En dat doet hij niet graag. Ik weet overigens niet waar dit over gaat. Kijk maar uit, dadelijk gaat hij overal filmpjes plaatsen, met rare muziek en bijbehorende adds. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Van de 240 000 berichten op het forum zijn er 100 000 van slechts 27 leden. De echt actieve leden passen dus allemaal in één klas, terwijl we nochtans met 910 zijn. Alsof iedereen op een redelijk grote school zit te slapen, terwijl er in maar één klas wordt gewerkt. (Ik hoor leraren al zeggen: ja, zo is het op een school ) Eigenlijk zijn er maar zo'n 500 leden die echt lid zijn, omdat zij minstens twee berichten hebben gepost. De anderen hebben er één of minder. Je zou denken dat elk lid toch wel minstens één bericht heeft geplaatst, maar er zijn er 240 met NUL berichten. (alle cijfers bij benadering, ze veranderen immers toch) Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Hamirubi Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Peter Motte wordt dra in de Club van 4000 verwacht. Nou nou! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted October 19, 2019 Author Share Posted October 19, 2019 En boem! Heel alert opgemerkt, trouwens. Ik had nochtans m'n best gedaan om juist niét te snel mijn postcount te verhogen, maar ik sta al in de top 20 van de leden met de meeste posts. Enkele vroegere actieve leden zijn spijtig genoeg verdwenen. Misschien aan het Facebooken of Instagrammen. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Neat Stuff Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Ik wil bij deze kenbaar maken bij de club van 522 te willen aantreden. Of 523. Quote Link to comment
Waldorf Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 Ah, de debutantenclub vergadert. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
linthout Posted October 28, 2019 Share Posted October 28, 2019 Dit is mijn 4100ste! Quote Link to comment
Waldorf Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 Maar vanaf 10.000 mag je mee naar het jaarlijkse etentje. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
156 Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 En vanaf 20.000 mag je niet alleen meegaan, maar ook mee-eten. Quote Link to comment
JPAR Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 5 minuten geleden, Mask zei: En vanaf 20.000 mag je niet alleen meegaan, maar ook mee-eten. Volgens mij moet je dan ook betalen. Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 Ik trakteer op taart. Niemand hoeft een cadeaus te geven. Jullie aanwezigheid en huldebetuigingen zijn voor mij allerbelangrijkst. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 Juicht ende houzee! Quote Link to comment
linthout Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 10 uren geleden, Hamirubi zei: Ik trakteer op taart. Niemand hoeft een cadeaus te geven. Jullie aanwezigheid en huldebetuigingen zijn voor mij allerbelangrijkst. Waar? Wanneer? Hoeveel stukken taart per man??? Quote Link to comment
Aleksandr Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 eh, hoeveel lezers / schrijvers zijn er hier op dit forum? Quote Link to comment
Yncke Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 14 minutes ago, Aleksandr said: eh, hoeveel lezers / schrijvers zijn er hier op dit forum? Er zijn op het moment van schrijven 1325 geregistreerde gebruikers. Quote yncke.be Link to comment
Aleksandr Posted March 7, 2020 Share Posted March 7, 2020 dat zijn veel taartjes dus of zijn er ook veel eenmaligen bij en slapende gebruikers Quote Link to comment
Hamirubi Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Op 16/10/2020 om 10:17, Yncke zei: [over het verdwijnen van Waakwater en zijn gestarte topics] Inderdaad. Op zijn verzoek. Wat gebeurt er met onze eigen, oude posts, wanneer zo'n topic verdwijnt? Ik begrijp dat die dan onherroepelijk verloren zijn. Maar telt onze post-counter - onderaan de profielfoto - dan ook terug? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Yncke Posted November 14, 2020 Share Posted November 14, 2020 On 11/10/2020 at 3:44 PM, Hamirubi said: Wat gebeurt er met onze eigen, oude posts, wanneer zo'n topic verdwijnt? Ik begrijp dat die dan onherroepelijk verloren zijn. Maar telt onze post-counter - onderaan de profielfoto - dan ook terug? Als een topic als geheel verdwijnt, verdwijnen alle posts in die topic. Voor de counter ben ik 't niet zeker. Het wordt in ieder geval niet onmiddellijk bijgewerkt als een post verwijderd wordt. Of 't later nog bijgesteld wordt... ik zal 't eens in de gaten houden als we nog eens een spammer buiten moeten borstelen. Quote yncke.be Link to comment
cartoonesk Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Dat kan je aan @Bonte of een moderator vragen, denk ik... Quote Link to comment
Yncke Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 @Konincks Spijtig dat te lezen. Ik heb 't aan Bonte doorgegeven. Wat bedoel je met upside down? Quote yncke.be Link to comment
Yncke Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Ahah, nu zie ik het, bedankt. Misschien een glitch in het quoten. :s Quote yncke.be Link to comment
Hamirubi Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 3.000 posts! Ik ga met forumpensioen. Mic drop. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Waldorf Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 3000? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted November 30, 2020 Author Share Posted November 30, 2020 On 11/28/2020 at 4:42 PM, Hamirubi said: 3.000 posts! Ik ga met forumpensioen. Mic drop. Het is duidelijk dat de samensteller van de emoji's gristelijk was. Wel kerstversiering, maar een boeketje bloemen? Ho maar! We kunnen Hamirubi toch niet zomaar zonder bloemen wegsturen? Vooruit dan maar: een kerstboom Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Yncke Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Alstublieft: Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts