Ga naar inhoud

Club Van 2000


Recommended Posts

Van de 240 000 berichten op het forum zijn er 100 000 van slechts 27 leden. De echt actieve leden passen dus allemaal in één klas, terwijl we nochtans met 910 zijn. Alsof iedereen op een redelijk grote school zit te slapen, terwijl er in maar één klas wordt gewerkt. (Ik hoor leraren al zeggen: ja, zo is het op een school :) )

 

Eigenlijk zijn er maar zo'n 500 leden die echt lid zijn, omdat zij minstens twee berichten hebben gepost. De anderen hebben er één of minder.

 

Je zou denken dat elk lid toch wel minstens één bericht heeft geplaatst, maar er zijn er 240 met NUL berichten.

 

(alle cijfers bij benadering, ze veranderen immers toch)

Link naar reactie
  • 3 years later...

En boem!

Heel alert opgemerkt, trouwens.

Ik had nochtans m'n best gedaan om juist niét te snel mijn postcount te verhogen, maar ik sta al in de top 20 van de leden met de meeste posts. Enkele vroegere actieve leden zijn spijtig genoeg verdwenen. Misschien aan het Facebooken of Instagrammen.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 8 months later...
On 11/10/2020 at 3:44 PM, Hamirubi said:

Wat gebeurt er met onze eigen, oude posts, wanneer zo'n topic verdwijnt?

Ik begrijp dat die dan onherroepelijk verloren zijn. Maar telt onze post-counter - onderaan de profielfoto - dan ook terug?

Als een topic als geheel verdwijnt, verdwijnen alle posts in die topic.

 

Voor de counter ben ik 't niet zeker. Het wordt in ieder geval niet onmiddellijk bijgewerkt als een post verwijderd wordt.

Of 't later nog bijgesteld wordt... ik zal 't eens in de gaten houden als we nog eens een spammer buiten moeten borstelen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 11/28/2020 at 4:42 PM, Hamirubi said:

3.000 posts! Ik ga met forumpensioen.

 

Mic drop.

 

Het is duidelijk dat de samensteller van de emoji's gristelijk was.

Wel kerstversiering, maar een boeketje bloemen? Ho maar!

We kunnen Hamirubi toch niet zomaar zonder bloemen wegsturen?

Vooruit dan maar: een kerstboom 🎄

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...