Ga naar inhoud

HUM!


Recommended Posts

Het album was juist op tijd af voor De Stripdagen/DCC te Utrecht. Het ligt al bij de verdelers en zal deze week in alle stripspeciaalzaken te vinden zijn.

 

Bij HUM! is het album overigens verkrijgbaar met een speciale ex-libris die Brüno ons toestuurde - dus kom eens langs bij onze kraam in Deventer (april) of Eindhoven (mei):

 

2135756671_Tyler3-ExLib-Ned-350_light.thumb.jpg.91a9649249a4abb9d220e17f2328eac9.jpg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 1 month later...
1 uur geleden, tuinmantvkijken zei:

Ik heb vernomen in de wandel gangen dat Erik de tekenaars persoonlijk ophaalt in Milaan en met KLM deze kant op komt met champagne en kaviaar😂😂😇😇

Chianti en truffels lijken me toepasselijker. Alitalia is dan weer een te groot risico.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
1 uur terug, Cornelis zei:

Vraagje, ik ontbreek enkel nog het eerste deel van de kleurenreeks van Tex Willer, blijkbaar overal uitverkocht... Wordt die nog herdrukt?

 

Van de softcover resteren er nog wat exemplaren bij ons en enkele winkels zullen nog wel hebben, echter bij de verdelers zijn delen 1 en 2 op dus kunnen de winkels niet meer nabestellen... Moet dus nog wel lukken.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 3 months later...

Deel 12 van de dubbeldikke Tex Willer zwart/wit reeks wordt deze week verdeeld in Nederland. Het album ligt ook al bij de verdeler in Vlaanderen, maar ik weet niet hoe druk ze daar zijn met de boekenbeurs in Antwerpen. Maar uiterlijk aankomende week ook in Vlaanderen in de winkels.

 

Het tekenwerk is van de Spaanse veteraan Alfonso Font, die zijn sporen wel verdiend heeft in zwart/wit:

 

1797484103_Willer12_EIGENRECHTER-kl.thumb.jpg.ffd7df3cc9d48a4ec58e45890a60f2b8.jpg

 

Verder is deel 5 van de reeks "Charley's Oorlog" gereed om gedrukt te worden. We moeten even zien of we dit eind november/begin december in de winkels willen hebben (gezien de overvolle schappen met grote namen). Anders wordt het medio januari tegelijk met Fred's one-shot "Maan Kanaal".

 

1225972667_duoChMaan_light.thumb.jpg.4b669bb2e677e3c2b0e0364545b7b743.jpg

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
8 hours ago, eriktex said:

Deel 12 van de dubbeldikke Tex Willer zwart/wit reeks wordt deze week verdeeld in Nederland. Het album ligt ook al bij de verdeler in Vlaanderen, maar ik weet niet hoe druk ze daar zijn met de boekenbeurs in Antwerpen. Maar uiterlijk aankomende week ook in Vlaanderen in de winkels.

 

Het tekenwerk is van de Spaanse veteraan Alfonso Font, die zijn sporen wel verdiend heeft in zwart/wit:

 

1797484103_Willer12_EIGENRECHTER-kl.thumb.jpg.ffd7df3cc9d48a4ec58e45890a60f2b8.jpg

 

Verder is deel 5 van de reeks "Charley's Oorlog" gereed om gedrukt te worden. We moeten even zien of we dit eind november/begin december in de winkels willen hebben (gezien de overvolle schappen met grote namen). Anders wordt het medio januari tegelijk met Fred's one-shot "Maan Kanaal".

 

1225972667_duoChMaan_light.thumb.jpg.4b669bb2e677e3c2b0e0364545b7b743.jpg

 

 

bedankt voor de update! ik wacht met smart op het volgende deel van charley's oorlog

Link naar reactie
  • 3 months later...
10 uren geleden, Hardcover zei:

Tbv voorbestellen: is het ISBN  nr. van de 2e druk van Torpedo 36 - Integraal #1 al bekend?

Ja, sinds gisteren 🙂

 

ISBN/EAN:                          978-94-91593-67-3

Titel:                                     Integraal deel 1

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 11/2/2020 om 17:36, eriktex zei:

De oplage van die herdruk is echt laag... gekoppeld aan een nieuwe cover hoop ik dat-ie de winkels uitvliegt:

 

Torpedo1-alt6_front.thumb.jpg.b0ee3cacd025101dd3dba251fce8283b.jpg

Zag zojuist deze update: https://www.stripweb.be/S-stripverhaal-torpedo-1936--integraal--deel-1-bestellen-21176.asp

 

Jammer van die nieuwe cover. Die van de 1e druk heeft mijn voorkeur. Paste die niet meer in de huidige #metoo tijdsgeest?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 11/2/2020 om 19:34, Hardcover zei:

Zag zojuist deze update: https://www.stripweb.be/S-stripverhaal-torpedo-1936--integraal--deel-1-bestellen-21176.asp

 

Jammer van die nieuwe cover. Die van de 1e druk heeft mijn voorkeur. Paste die niet meer in de huidige #metoo tijdsgeest?

We hadden vooraf 6 covers voorbereid en deze was te leuk om te laten liggen. Bovendien is een herdruk met een hele kleine oplage peperduur, dus een andere cover heeft ook commerciële redenen, er zullen vast een paar klanten zijn die beide edities willen hebben. 

 

De originele cover is inderdaad heel mooi, die hebben we niet voor niets op het allereerste album gezet. Maar met de nieuwe cover is helemaal niks mis, ik vind die ook heel mooi.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
1 uur terug, eriktex zei:

Nee, geen softcovers. En we noemen 'm ook geen Sleutels. :blink:

Dat is durven. 😛  Met Bayard ben ik tevreden hoor. ;) 

Nog een vraagje, ik lees zonet dat er ook een éénmalig magazine verschijnt met enkele kortverhalen, enkel bij de eerste lichting / bestellingen.  Die zullen dan later alsnog in albumvorm verschijnen?  Of zijn dit kortverhalen uit de eerste delen en worden die overgeslagen?  Of ... ?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
26 minuten geleden, Vittorio zei:

Komt goed, die laat zich vrijpleiten door een eenbenige getuige op krukken (* wink wink *)

Ik zag opeens een schitterende commissie van Eduardo Risso voor me met dat tafereeltje in de rechtbank. Jammer genoeg is Risso vrij prijzig vrees ik.

 

Misschien de commissie kopen en een luxe prent daarvan gaan verkopen voor € 10 of zoiets :D

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
51 minuten geleden, esteban² zei:

Dat is durven. 😛  Met Bayard ben ik tevreden hoor. ;) 

Nog een vraagje, ik lees zonet dat er ook een éénmalig magazine verschijnt met enkele kortverhalen, enkel bij de eerste lichting / bestellingen.  Die zullen dan later alsnog in albumvorm verschijnen?  Of zijn dit kortverhalen uit de eerste delen en worden die overgeslagen?  Of ... ?

Dat zijn een vijftal verhaaltjes uit de eerste drie albums. Die zouden dus op den duur terugkeren in onze reguliere albums. Dit is natuurlijk om de klanten kennis te laten maken met de korte onderzoeken van de inspecteur... drie pagina's mysterie en dan 1 oplossingspagina... 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
4 uren geleden, eriktex zei:

Ik zag opeens een schitterende commissie van Eduardo Risso voor me met dat tafereeltje in de rechtbank. Jammer genoeg is Risso vrij prijzig vrees ik.

 

Misschien de commissie kopen en een luxe prent daarvan gaan verkopen voor € 10 of zoiets :D

Ik dacht juist dat Risso nog betaalbaar was!

Zijn pagina's in elk geval wel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...