Ga naar inhoud

HUM!


Recommended Posts

19 uren geleden, eriktex zei:

Die is nu voor oktober gepland. Album is drukgereed, maar we willen het graag op een stripbeurs uitbrengen, waar de auteur dan kan komen signeren. Haarlem was een optie, maar die beurs is geannuleerd...

FACTS begin november. Maar ik weet dat je zal zeggen dat het te ver rijden voor je is. 😉

 

Maar uiteraard steeds welkom en aarzel niet om met te checken of er toch iets mogelijk is. We can do wonders 🙂

 

Link naar reactie
Op 7/3/2021 om 12:45, shakeitupguy zei:

FACTS begin november. Maar ik weet dat je zal zeggen dat het te ver rijden voor je is. 😉

 

Maar uiteraard steeds welkom en aarzel niet om met te checken of er toch iets mogelijk is. We can do wonders 🙂

 

Misschien kan je dan ineens Brüno meebrengen 😁

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie
23 uren geleden, sanderg zei:

Charley's war deel 6 was weer top! Heel erg fijn dat HUM deze geweldige serie zo prachtig uitgeeft.. Ik snap werkelijk niet waarom loopgravenoorlog van Tardi zo algemeen bekend is in onze lage landen maar charley's war  niet.. beide vind ik van hetzelfde hoge niveau

Helemaal mee eens. Ik kijk nu alweer uit naar deel 7! Schitterende serie!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
3 uren geleden, esteban² zei:

Zal er ook ditmaal een extraatje zitten bij de nieuwe Inspecteur Bayard, @eriktex

 

zijn we nog mee bezig, dus nog niet zeker... Schwartz is in zijn archieven aan het wroeten 🙂

 

In het album komen achterin trouwens naast de 7 reguliere kortverhalen nog 2 extra verhalen die enkel in het tijdschrift Astrapi stonden.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
9 uren geleden, eriktex zei:

 

zijn we nog mee bezig, dus nog niet zeker... Schwartz is in zijn archieven aan het wroeten 🙂

 

In het album komen achterin trouwens naast de 7 reguliere kortverhalen nog 2 extra verhalen die enkel in het tijdschrift Astrapi stonden.


Ola, alvast extra redenen om er naar uit te kijken. :) 
 

8 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Inspecteur Sleutels, bedoel je?


Uiteraard! ;) In mijn hart zal het altijd Sleutels blijven.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 26/3/2021 om 09:10, esteban² zei:

Zal er ook ditmaal een extraatje zitten bij de nieuwe Inspecteur Bayard, @eriktex

 

U vroeg om een extraatje... dan komt er een extraatje. Ditmaal zit er bij de eerste uitzet een ex-libris. Maar niet zomaar een standaard-prentje... speciaal voor ons dook Schwartz z'n archieven in en vond onderstaande niet eerder gepubliceerde cover-studie:

 

Prent_Olivier.thumb.jpg.5b63b6f65ade6189b9a56779a4b5bef2.jpg

 

Vanzelfsprekend kon zo'n pagina nooit voor de Franse reeks gebruikt worden, inspecteur Bayard was destijds een jeugdserie. Nu ja, iedere auteur tekent wel eens een guilty pleasure, nietwaar? Wel tof dat Schwartz het met ons wil delen.

 

Let op: gelimiteerde oplage, dus reserveren bij je stripspeciaalzaak lijkt me geen overbodige luxe. Of direct bij HUM! natuurlijk, dat kan ook.

 

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
1 uur terug, eriktex zei:

 

U vroeg om een extraatje... dan komt er een extraatje. Ditmaal zit er bij de eerste uitzet een ex-libris. Maar niet zomaar een standaard-prentje... speciaal voor ons dook Schwartz z'n archieven in en vond onderstaande niet eerder gepubliceerde cover-studie:

 

Prent_Olivier.thumb.jpg.5b63b6f65ade6189b9a56779a4b5bef2.jpg

 

Vanzelfsprekend kon zo'n pagina nooit voor de Franse reeks gebruikt worden, inspecteur Bayard was destijds een jeugdserie. Nu ja, iedere auteur tekent wel eens een guilty pleasure, nietwaar? Wel tof dat Schwartz het met ons wil delen.

 

Let op: gelimiteerde oplage, dus reserveren bij je stripspeciaalzaak lijkt me geen overbodige luxe. Of direct bij HUM! natuurlijk, dat kan ook.

 

 

 

Nou bij die nieuwe Bruno mogen dan wel 10 extraatjes zitten als je een verhaal in tweëen hakt

Link naar reactie
7 uren geleden, eriktex zei:

 

U vroeg om een extraatje... dan komt er een extraatje. Ditmaal zit er bij de eerste uitzet een ex-libris. Maar niet zomaar een standaard-prentje... speciaal voor ons dook Schwartz z'n archieven in en vond onderstaande niet eerder gepubliceerde cover-studie:

 

Prent_Olivier.thumb.jpg.5b63b6f65ade6189b9a56779a4b5bef2.jpg

 

Vanzelfsprekend kon zo'n pagina nooit voor de Franse reeks gebruikt worden, inspecteur Bayard was destijds een jeugdserie. Nu ja, iedere auteur tekent wel eens een guilty pleasure, nietwaar? Wel tof dat Schwartz het met ons wil delen.

 

Let op: gelimiteerde oplage, dus reserveren bij je stripspeciaalzaak lijkt me geen overbodige luxe. Of direct bij HUM! natuurlijk, dat kan ook.

 

 

 

Aha!  Nu, zo'n weinig subtiel ontblote borst is niet echt m'n ding, ook al omdat het toch niet echt in de geest van de reeks op zich is.  Maar dat een verloren ex-libris fantasietje als dit kan, vind ik wel helemaal geweldig.  Hier zal menig fan ongetwijfeld héél blij mee zijn.  Dat heb je goed voor elkaar gekregen.  Toffe extra! 👍

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Trio_april_light.thumb.jpg.bb869cb58355c772a816278a6e74243b.jpg

 

Nu te koop bij alle Stripspeciaalzaken van Nederland en Vlaanderen... of direct bij de uitgeverij natuurlijk - in dat laatste geval nog met een verrassing ook (en nee, we bedoelen niet de prent van Bayard, die er ook al bijzit).

 

Tex Willer in kleur deel 10 / Inspecteur Bayard deel 3 / Tex Willer in kleur (herdruk met nieuwe cover) deel 2

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

1221730141_mini-albumcover_light.thumb.jpg.8fc71d792b757242bb544194b1cfc7bc.jpg

 

Bovenstaand boekje (A5 formaat) wordt aankomende week verspreid over alle stripspeciaalzaken van NL en Vlaanderen. Zij mogen het gratis aan hun klanten weggeven. Let wel: deze proloog staat niet in het eerste album van de reeks (“Missie Montreal”) dat in juni in de winkels zal liggen. Wil je deze proloog bemachtigen zul je toch echt naar de winkel moeten gaan. Naast de proloog worden de zes belangrijkste karakters van de reeks voorgesteld.

 

Van dit mini-album werd ook een “luxe” editie gemaakt, op comic-formaat en met meer pagina’s en die werd onder de vaste klanten van HUM! verspreid, genummerd op 350 exemplaren.

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Aha!  Goed nieuws. :)  Vanwaar de keuze voor die afwijkende vertaling? 

>  Oprechte vraag trouwens, géén wijzend vingertje in de aard van:  "Hoe dúrven jullie er iets anders van te maken? Schande!" ;) Ik vind het origineel namelijk een goede en passende titel, vandaar.

 

Persoonlijk zit ik qua vroege albums het meest te wachten op deze:

image.png.ec3eded366920f2b55d80bad73e7ee47.png

 

En de leukste cover (naast album 4, deel 1 bij HUM) vind ik deze:

 

image.png.4dbc56676b173936772d562d6b0629ee.png

 

Dat volledig terzijde.  Ik hoop in ieder geval dat de verkoop goed genoeg is om de reeks volledig te hebben.  Allemaal kopen hoor! :D 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...