Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

De beste reeks die ik ooit gelezen heb, dat is het eindoordeel. :e012: Een tijdje terug zei ik dat ik het slot van Y:TLM zó goed vond dat ik het nooit meer zal herlezen, dit slot vind ik bijna even sterk maar nodigt daarenboven uit om de hele reeks te herlezen... wat ik binnen enkele jaren dan ook zal doen, en ik kijk er nu alweer naar uit. :e002:

Link naar reactie

De beste reeks die ik ooit gelezen heb, dat is het eindoordeel. :e012: Een tijdje terug zei ik dat ik het slot van Y:TLM zó goed vond dat ik het nooit meer zal herlezen, dit slot vind ik bijna even sterk maar nodigt daarenboven uit om de hele reeks te herlezen... wat ik binnen enkele jaren dan ook zal doen, en ik kijk er nu alweer naar uit. :e002:

Ben het met je eens, herlezen is zeker de moeite waard. Maar ik bleef met deze vraag zitten: is

die prentenboekenmaker pas later verliefd geworden op de moeder? Want hij haalt eerst een kind bij haar weg....

 

 

Sorry maar op iPad kan ik geen goeie spoileralert maken.

Link naar reactie

Ben het met je eens, herlezen is zeker de moeite waard. Maar ik bleef met deze vraag zitten: is

die prentenboekenmaker pas later verliefd geworden op de moeder? Want hij haalt eerst een kind bij haar weg....

 

 

Sorry maar op iPad kan ik geen goeie spoileralert maken.

 

 

Afgaande op o.a. zijn brief die teruggevonden werd in de villa met de rode rozen zou ik zeggen: ervoor al. Maar 't is misschien één van die dingen die voor interpretatie vatbaar zijn en verder eigenlijk van weinig belang.

 

Link naar reactie

Duivels van Alexia : 1 --> 4 : met heel veel plezier herlezen.  Was al wat vergeten dat deze albums toch een min of meer afgeronde eerste cyclus vormen.  Ik moet dus niet verplicht op zoek gaan naar de Franse vervolgdelen om van een geslaagde reeks te kunnen spreken.

Thomas Noland : 1 --> 5 : ook al heel lang geleden dat ik deze reeks herlezen had.  Ik moet toegeven dat het tekenwerk van Franz veel beter is dan het scenario van Pecqueur.  Vooral die soms overbodige droomsequenties voelen vaak aan als bladvulling.  Maar het tekenwerk van Franz maakt alles goed.  Een reeks die dus zijn plaats in mijn verzameling verdient.

 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

High School Generation 1-5 van Denayer. Heb pas deel 5 weten te bemachtigen en nu maar eens gelezen. Lekker reeksje, jaren 90 sfeertje op een Amerikaanse High School allemaal zwaar over de top (denk Beverly Hills 90201). Neigt naar een B reeksje maar Denayer tilt het met zijn tekenwerk naar de top, Prima vermaak voor de zondagochtend  :e005:

 

Deel 6 staat aangekondigd op de achterflap van deel 5 maar is dat ooit verschenen (in het Frans?)? Weet iemand dat??

 

53f972b0-3c12-012d-03c5-0050569439b1.jpg

Link naar reactie

Momenteel lees ik RAVINE vol 1. Nu ja, het is meer dan lezen. Het is ondergaan. Verwonderen. Bewonderen. Blij zijn :)

Lezen, kijken, terug bladeren, opzoeken in de bijlagen of op de landkaart, personages, plaatsen en gebeurtenissen onthouden, even pauzeren om te laten bezinken, maar toch werkt het wonderwel. Het is niet storend, ik blijf in het verhaal, en ik wil zo vlug mogelijk weten hoe het verder gaat, zonder dat ik me haast. Me haasten is ook geen optie. Ik zou teveel missen.

Ik was al lang geen fan meer van fantasy strips, wegens te veel reeksen, altijd queestes, en Arleston :P maar deze reeks is helemaal anders gelukkig. Ik vind het prachtig.

Gedaan met pauzeren. Verder lezen !

Link naar reactie

Momenteel lees ik RAVINE vol 1. Nu ja, het is meer dan lezen. Het is ondergaan. Verwonderen. Bewonderen. Blij zijn :)

Lezen, kijken, terug bladeren, opzoeken in de bijlagen of op de landkaart, personages, plaatsen en gebeurtenissen onthouden, even pauzeren om te laten bezinken, maar toch werkt het wonderwel. Het is niet storend, ik blijf in het verhaal, en ik wil zo vlug mogelijk weten hoe het verder gaat, zonder dat ik me haast. Me haasten is ook geen optie. Ik zou teveel missen.

Ik was al lang geen fan meer van fantasy strips, wegens te veel reeksen, altijd queestes, en Arleston :P maar deze reeks is helemaal anders gelukkig. Ik vind het prachtig.

Gedaan met pauzeren. Verder lezen !

Helemaal gelezen. Zéér goed. Eens de helft voorbij krijgt het verhaal meer vaart. Nu wachten op het vervolg. maar vanavond kan ik de bijlagen nog lezen. Normaal zie ik daar tegenop en lees ik dat dan ook soms niet, maar dat is nu niet het geval. ik kijk er zelfs naar uit.

Link naar reactie

High School Generation 1-5 van Denayer. Heb pas deel 5 weten te bemachtigen en nu maar eens gelezen. Lekker reeksje, jaren 90 sfeertje op een Amerikaanse High School allemaal zwaar over de top (denk Beverly Hills 90201). Neigt naar een B reeksje maar Denayer tilt het met zijn tekenwerk naar de top, Prima vermaak voor de zondagochtend  :e005:

 

Deel 6 staat aangekondigd op de achterflap van deel 5 maar is dat ooit verschenen (in het Frans?)? Weet iemand dat??

 

53f972b0-3c12-012d-03c5-0050569439b1.jpg

In het Frans verschenen ook maar vijf delen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Helemaal gelezen. Zéér goed. Eens de helft voorbij krijgt het verhaal meer vaart. Nu wachten op het vervolg. maar vanavond kan ik de bijlagen nog lezen. Normaal zie ik daar tegenop en lees ik dat dan ook soms niet, maar dat is nu niet het geval. ik kijk er zelfs naar uit.

 

Vol 2 verschijnt over iets minder dan 2 maanden. Je kunt 'm al voorbestellen bij Book Depository.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben daar ook aan begonnen op aanraden van een vriend maar voorlopig vind ik er nog niet veel aan. De humor is nog best goed maar de rode draad mis ik een beetje. Schijnt dat dit wel beter wordt. Klopt dat naar jouw mening?

 

ik vond er niet veel aan, heb het even geprobeerd maar snel weer gedelete. Maar ik vond aan de humor ook niet veel aan eigenlijk. Veel te veel gelul naar mijn smaak.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...