Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Een paar uur geleden Blast dichtgeklapt. En de wereld stond ff stil. Wat een strip!

Is dat 1 'deel'?

 

 

Zelf net Kraa-3 uitgelezen. Blijf het een mooie strip vinden, maar de uitleg over sjamanisme had er niet bij gehoeven, en de 'kopjes' mochten iets minder vettig (ik vind er geen beter woord voor) getekend worden...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Ben momenteel Monster aan het lezen. Blijft echt verduiveld goed. Zoals ik al vermoedde is het verschil tussen de manga en de anime zo goed als niet bestaand. Maar ondanks dat Monster een reeks is die heel erg leunt op mysterie en ik alle antwoorden al heb blijf ik me er ongelooflijk mee vermaken.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

 

Hij heeft meerdere one-shots gemaakt. Tekenwerk is zeer fraai, de verhalen ernstig bizar. Bovenstaand album gaat over commerciele televisie tegenover het rustgevende van de volle maan die ook mooie verhalen kan vertellen - gratis en zonder reclame-onderbrekingen! Maar die maan-verhalen hoor je enkel als je er open voor staat. Een andere one-shot gaat over een kerel die 's morgens wakker wordt en zomaar opeens veranderd blijkt te zijn in een kraai met gympies aan...z'n psychiater moet uitkomst brengen (rond die tijd zat Fred zelf ook in een dipje). Niet echt licht verteerbare kost.

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Blast 1 t/m 4, eerst de drie eerste delen herlezen en dan door naar de ontknoping. Ik kom nu bij het perspectief van het onderzoeksteam en heb wederom de eerdere boeken naast me liggen om mee te kunnen bladeren. Intrigerende zelfkant van de maatschappij, walgelijk, meeslepend, meelijwekkend en verslavend.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...