Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ik konddig pertinent niets aan van Xtra omdat er in het verleden - en nu nog - zelden wat klopte van hun planning. Om betrouwbaar te blijven bij het aankondigen kan ik het pas publiceren wanneer het dezelfde week al in de winkels komt te liggen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Claire Dewitt van de Heij/Ritstier: als liefhebber van westerns maar wat minder van horror was ik erg benieuwd naar deze uitgave en ik moet zeggen dat het album echt heel goed is! Lekker vlot verhaal met een flinke cliffhanger aan het einde zodat ik nu alweer op deeltje 2 zit te wachten... Ook het dossier achterin de HC is zeer de moeite waard met prachtige schetsen.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik was in Parijs dit weekend, en gelukkig ook wat stripwinkels kunnen binnenstappen, en Last Man was er enorm populair. Er lagen echt meters. De gewone uitgaves en de special editions geseald in ondoorzichtige aluminiumfolie. Heel leuk is dat in de Franse versie er ook stickervellen inzitten.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Net Terry Moore's Strangers in Paradise uit. And what a trip it has been. Op de duur had ik wel gehad met de aan-en uitrelatie tussen Katchoo en Francine. Maar de uitdieping van elk personage, de achterliggende verhalen,de geheimen en intriges maakten het meer dan waard. Fantastisch!

Probeer al tijden de pockets te vinden maar lijken niet meer gedrukt te worden vrees ik. Ik hou wel van zulke series. Misschien is Box Office Poison iets voor jou!

Link naar reactie

Probeer al tijden de pockets te vinden maar lijken niet meer gedrukt te worden vrees ik. Ik hou wel van zulke series. Misschien is Box Office Poison iets voor jou!

 

Ik heb me de sc omnibus box gekocht maar leek me wat onhandig voor op de trein, in de bib hadden ze de pockets wat me handiger leek. Via zijn eigen site lijkt het me dat je de pockets nog wel kan bestellen.

 

Die box office poison zal ik eens uitchecken thanks!

Link naar reactie

Zit totaal ondergedompeld in de nostalgische sfeer van Magasin General. Heerlijk. Gans het driel... euhm... achtluik aan het lezen.

 

Ga ik in de kerstvakantie doen. SC zal voor januari zijn denk ik weer.

 

NB las in het puike interview dat we als één roman moeten lezen. Ik zeg tijd voor een integrale versie  :e002:  :e012:

Link naar reactie

Zou je daar eens wat over uit willen wijden?

 

Chew speelt zich af in een Amerika (of een wereld zelfs) waar kippenvlees en ander gevogelte verboden is, na een zware vogelgriep. Criminelen smokkelen kippenvlees, maken gevogelte na, enz. De gekste dingen eerst. Chu, die de geschiedenis van planten, dieren en mensen kan achterhalen door er een stukje van te eten (jaja) werkt voor een Federale Politiedienst met heel veel macht, die de wetgeving omtrent gevogelte moet handhaven, en de misdrijven moet onderzoeken. Maar er is nog veel meer gaande. Het is een waanzinnige reeks, je houdt het niet voor mogelijk. Fantasierijk, grappig, zeer goed en spannend ook soms nog. :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...