Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Was dat in het begin ook Diggle, Willy. 

Ik heb met deel 4 in mijn handen gestaan, maar de eerste was er niet. 

Ben aan het twijfelen om die reeks te kopen. 

Het begin van de reeks is dus wat minder ? 

In het begin was dat van Kirkman. Het verhaal maakte rare bokkensprongen,

maar dat kan ook komen omdat ik het in losse comics gelezen heb in het begin.

Als er telkens een maand tussen is vergeet je al eens wat...

Dat vierde deel ligt mij toch beter vind ik. Ik moet het eigenlijk nog eens helemaal herlezen.

Link naar reactie

Dat was ik al vanaf Tyndall en Voorbij de steen, Olsimar :e005:  Al altijd fan geweest van het werk van Ken Broeders. :e007:

Ik was ook al wel fan maar heb gewacht op de bundels ;)

Het is wel zo dat die Standaarduitgaven (en de onzekerheid steeds daarover) mij nooit hebben kunnen verleiden om te kopen. En onafgewerkte reeksen hè... Of is Tyndall wel afgerond.

Link naar reactie

Ok. Als deel 1 terug binnen is, ga ik dat eens van naderbij bekijken. 

Thanx. 

 

Reed jij vandaag per fiets naar Pierke. Ik denk dat ik je tegenkwam. :)

Ik heb inderdaad zaterdagnamiddag in Gent gefietst, tussen de windvlagen door.

Maar ik ben niet bij Pierke geweest, Van de Dampoort naar Adhemar, en dan naar World's End en terug Dampoort...

Wellicht was het iemand anders die je gezien hebt? Of heb je me in de buurt van de Dampoort gezien?

Link naar reactie

Ik heb inderdaad zaterdagnamiddag in Gent gefietst, tussen de windvlagen door.

Maar ik ben niet bij Pierke geweest, Van de Dampoort naar Adhemar, en dan naar World's End en terug Dampoort...

Wellicht was het iemand anders die je gezien hebt? Of heb je me in de buurt van de Dampoort gezien?

 

Nee aan het Edmond van Beverenplein (of hoe heet dat ? ) niet ver van Pierke. 

Daar reed iemand op de fiets, zelfde figuur, zelfde stijl kleren, zelfde bril en baardje, maar ik was niet 100 % zeker. 

Richting Pierke. 

Link naar reactie

Daar moet ik ook weer eens in verder. Die derde hardcover staat me al een tijdje aan te staren.

 

Vandaag Locke & Key 1 gelezen. Top. Nu verder met deel 2.

 

Ik ben ook bezig met het tweede deel. Hiermee gaat de reeks toch in een hogere versnelling. Het openingsdeel was sterk, maar niet meteen memorabel. Nu maakt Hill de wereld uit het eerste deel veel rijker met heel wat nevenpersonages en nevenplots ... Echt genieten :-)

Link naar reactie

Ik zit twee derde ver in de integrale van Baard en Kale: de tand des tijds is genadeloos. Volstrekt onleesbaar bij totaal gebrek aan scenario.

 

Ik ben blij dat ik niet alleen met dat gevoel zat...  Het derde verhaal is helaas niet beter...

 

Een zéér mooie uitgave weliswaar, en dit eerste deel zal een plaatsje vinden in mijn verzameling omwille van het mini-dossiertje.

Ik vrees echter dat het hierbij zal blijven, aangezien ik B&K nooit als kind heb gelezen, en er dus geen enkele nostalgische pret uit kan puren...

De verhaaltjes an sich zijn m.i. te onnozel ( hoewel ik de jaren 50 interieurtjes wél kon smaken :) )

 

Too bad, maar het ligt niet aan de uitgave van Arboris, dikke pluim daarvoor...

 

Edit : heb me ook de integrale van Tangy en Laverdure aangeschaft.  Ook een top uitgave, en daar heb ik dan wel geen probleem met het simpele verhaaltje wegens wél nostalgie :)

Link naar reactie

 

Edit : heb me ook de integrale van Tangy en Laverdure aangeschaft.  Ook een top uitgave, en daar heb ik dan wel geen probleem met het simpele verhaaltje wegens wél nostalgie :)

 

Die nostalgie is idd wel een factor. Zo heb ik met de Beverpatrouille in mijn handen gestaan en idd mooi boek maar het deed me niets. Tangy en Laverdure vond ik vroeger al niets aan en Baard en Kale heb ik vroeger ook niet gelezen, heb een los deeltje op advies van retep gelezen maar het vuur wil maar niet aangaan en dan met zoveel andere mooie boeken op komst... 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

W.E.S.T. de volledige reeks (6 delen). Sterke serie met spannende verhalen en karakters van vlees en bloed. Hoe verder ik in de reeks vorderde, hoe vlotter het las. 'k Vermoed dat hier een zekere vorm van positief te noemen gewenning de oorzaak van was, gewenning zowel bij de auteurs als bij de lezers.

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

Ben bezig met Monster, zit nu bij deel 10.

 

Ik heb dit al heel lang op mijn te kopen lijstje staan, maar na wat berichtgeving op dit forum toch maar besloten om dit niet aan te schaffen maar online te lezen.

Ik kreeg teveel een Akira gevoel, een sterke strip maar een tegenvallend c.q. over the top einde, daar wil ik mijn centjes niet aan branden.

Ik ben benieuwd, vooralnog bevalt het prima (wel is het erg lang).

Link naar reactie

Ben momenteel LastMan aan het lezen.  Had ze een tijdje geleden nummer 4,5 en 6 gekocht maar nu pas beginnen met lezen.

Dit is toch echt goed.  Ben bijna op het eind van nummer 5. Tekeningen, verhaal, de extra's allemaal top.  Blijkbaar doen ze in totaal 12 delen.

Voor mij mag het zeker langer!
 

post-66-0-95393300-1422989798_thumb.jpg

Link naar reactie

Zojuist Monster uitgelezen.

Eindconclusie: goed maar voor mij niet een topper.

 

Ja, het verhaal is intrigerend, ik ben alle 18 delen lang benieuwd gebleven naar het einde. Ik vond het ook moeilijk om het weg te leggen.

Doch de weg is lang, 18 delen, vele tussen verhaaltjes, het had van mij wel wat meer to the point gemogen.

Ik had eerlijk gezegd ook wel iets meer "monster" verwacht, uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee en waren de expirimenten ook wel beperkt. Hier had volgens mij meer in gezeten.

Soms had ik ook wat moeite om de koppen uit elkaar te houden. Met kleur heb je dat toch minder snel.

 

Binnenkort maar eens beginnen aan Death Note of een andere serie, ik ben nog zeker geinteresseerd.

Zal wel eens op het andere forum kijken of er nog aanraders zijn.

Link naar reactie

Gisteren de 2 boekjes 'Blotch', 'Op glad ijs' en 'De koning van Parijs' op de trein gelezen. Meermaals in een deuk gelegen met de fantastische humor van het ongekende tekengenie 'Blotch'. Fantastisch ook hoe hij de spot drijft met de 'groten der Belgen' oa Nys, Pom en aartsvijand Sleen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...