Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Goed?? Al een tijd geleden de eerste tpb gekocht maar wil eerst Scalped uitlezen voor ik er aan begin.

 

 

Wat mij betreft, fantastisch eerste deel!

 

 

 

Goed, maar wat mij betreft toch heel wat minder dan het eerste deel van Scalped was. Fantastisch zou ik het voorlopig nog niet noemen.

http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/1208-jason-aaron/?p=141660

Link naar reactie

Net Sharaz-De uit van Sergio Toppi, de verhaaltjes waren leuk maar nu ook niet echt 'nieuw' maar wat kan die man tekenen! Ik was nog aan het twijfelen om 'the collector' te bestellen, maar die gaat er nu toch mee bij :D

 

Jammer dat er blijkbaar zo weinig vertaald is van deze man :(

Link naar reactie

Net Sharaz-De uit van Sergio Toppi, de verhaaltjes waren leuk maar nu ook niet echt 'nieuw' maar wat kan die man tekenen! Ik was nog aan het twijfelen om 'the collector' te bestellen, maar die gaat er nu toch mee bij :D

 

Jammer dat er blijkbaar zo weinig vertaald is van deze man :(

 

Hopelijk komt Archaia met meer vertalingen. Zou mooi zijn!

Link naar reactie

Net Sharaz-De uit van Sergio Toppi, de verhaaltjes waren leuk maar nu ook niet echt 'nieuw' maar wat kan die man tekenen! Ik was nog aan het twijfelen om 'the collector' te bestellen, maar die gaat er nu toch mee bij :D

 

Jammer dat er blijkbaar zo weinig vertaald is van deze man :(

 

 

Hopelijk komt Archaia met meer vertalingen. Zou mooi zijn!

 

 

En we worden op onze wenken bediend! Scenes from the Bible komt in Augustus 2015! http://www.amazon.com/Scenes-Bible-Sergio-Toppi/dp/1608867315/

 

10428626_653502911436876_455209896680627

Link naar reactie

Inmiddels volume 6 van Transmetropolitan aan het lezen. Ik ga het zeker uitlezen en ik vermaak me er ook mee maar het is niet de reeks waar ik op hoopte, namelijk een van die Vertigo toppers (100 Bullets, Preacher, Scalped etc.).

 

Het idee van een niet te stoppen kruistocht van een journalist tegen een corrupte regering vind ik erg goed maar soms verliest de schrijver zich teveel in taferelen die waarschijnlijk bedoeld zijn om te shockeren. Of het hoort bij cyber-punk, dat kan ook. Het is vermakelijk en soms meer dan dat dus slecht is het zeker niet. Het is gewoon dat niet alle comics je kunnen raken.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Wat viel deze tegen,ik dacht, leuk, Kakkerlak terug, maar die komt niet verder dan yek yek. En een zeer voorspelbaar verhaaltje.

Alleen het stukje over de geschiedenis van de tandheelkunde was interessant.

 

blauwbloezen_58_cover.jpg

 

 

Lelijke cover ook. Ik hou meestal niet van teveel vluchtlijnen in covers.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Wat viel deze tegen,ik dacht, leuk, Kakkerlak terug, maar die komt niet verder dan yek yek. En een zeer voorspelbaar verhaaltje.

Alleen het stukje over de geschiedenis van de tandheelkunde was interessant.

 

blauwbloezen_58_cover.jpg

 

Dit deel deed de twijfels om te kappen met De Blauwbloezen weer toenemen ... Wat een suffe bedoening is dat toch geworden ... :-) Waarom houdt die verrekte nostalgie me toch weer tegen? Voornemen voor 2015, stoppen met De Bkauwbloezen  :e002:

 

Ondertussen de hele reeks van Soda herlezen ... dat was genieten van begin tot einde. Het ene deel was inderdaad al beter dan het andere, maar het blijft allemaal toch meer dan de moeite waard. De mening over deel 13 moet nog wat rijpen, heb ik de indruk. Ik weet het nog niet goed wat ik er van moet denken, maar slecht was het allerminst.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...