Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Zombillenium 3 : uitmuntend.  Dit deel overtreft m.i. zelfs de twee vorige (ook al uitstekende) delen.  Goeie ontwikkeling van het verhaal, dit gaat mooi in crescendo...

En grafisch zeer sterk.  Ik ben fan! :)

 

Idem . Ik vond het een heel sterk deel. Dit is nu helemaal geen kinderstrip meer.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dat verbaast me, Font is toch een absolute grootmeester dus dan verwacht je toch dat de tekeningen goed zouden zijn. Maar ik heb het nog niet gelezen, dus ik kan er nog niet over meespreken eigenlijk :)

Link naar reactie

Dat verbaast me, Font is toch een absolute grootmeester dus dan verwacht je toch dat de tekeningen goed zouden zijn. Maar ik heb het nog niet gelezen, dus ik kan er nog niet over meespreken eigenlijk :)

 

Ben ook een Font fan, scenario was niet heel best maar de tekeningen zijn gewoon Font kwaliteit !

Link naar reactie

Halverwege MW (eerste boek-geheimen) van Osamu Tezuka

Geheimzinnig, gedurfd en vooral goed.  Heel modern dat er in de jaren 70 in Japan de hoofdpersonen een homoseksuele relatie hebben. Weet nog dat er kort geleden in Amerika een relletje ontstond nadat een superheld homoseksueel of lesbisch bleek te zijn. 

Link naar reactie

Ik blijf maar bezig met Star Wars Legacy book 3. Dat is een hele opgave, want de magie en de fun van Book 1 is helemaal weg, naar mijn goesting.

Book 1 was van de eerste tot de laatste blz (rond de 430) zeer goed.

Book 2 was dat al maar voor 2/3 meer.

Book 3, 2/3 gelezen... ik ben tot nu toe niet content. (ben ook wel wat moe, de laatste dagen)

 

Edit :

Book 3 helemaal gelezen. vond het niet goed.

Link naar reactie

heb wat Waren Ellis achter de kiezen.

Nextwave. Leuk. Knappe fantasie. Ik ben niet zo'n fan van dit soort humor, laat ons de draak steken met superhelden. Maar Ellis weet er toch ook telkens een vrij redelijk verhaal in te leggen dat je kan blijven volgen en de karakteruitwerking is (as usual) weer zeer goed. Soms vond ik de humor nogal flauw (de zelfmoordscènes), maar hij blijft toch weer geweldig op dreef met zijn koala's en zijn broccoli people. 

 

Desolation Jones. Schitterend. Althans de eerste run met Williams. In promethea vond ik de tekeningen van Williams soms wat te bombastisch en verloor ik het verhaal hierdoor. Maar hier heeft het artwork van Williams echt wel een absolute meerwaarde. De tweede run werd getekend door zezelj (ofoeschrijvdeda?). Op een bepaald niveau vind ik die mens zijn tekeningen schitterend. Veel zwart, veel expressie, veel karakter. Anderzijds heb ik in zijn artwork soms ook moeite om het verhaal gemakkelijk te kunnen volgen. Soms moet ik zes keer kijken en dan weet ik nog altijd niet welk personage het is of wat de actie zou moeten voorstellen. Ik had dat ook een beetje in zijn run van Iron Fist.

 

Black Gas. Overgeslagen :D Iets te veel horror voor de aap.

 

Global Frequency. Voor mij persoonlijk is dit de Warren Ellis die ik het liefst lees. Desolation jones, ministry of space, Global Frequency, gewoon recht toe recht aan verhalen met goede karakters en goede verhalen. Aanrader.

 

Supergod, The authority en Planetary staan nog te wachten op de eerste lezing. Laat ons bidden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...