Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ik weet het.

 

Maar toch vind ik het goed nieuws.  Het gaat me ook niet om slechts Tesla. Het gaat me om productie. Batterijen, auto's, brandstoffen, energie, spullen, gereedschap, tech,... als er maar geproduceerd wordt. Daar halen wij onze vrijheid en welvaart uit. Er is maar die manier.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als ge wilt. Waldorf moet iets om handen hebben terwijl hij wacht. En wij, ik en heel veel anderen, zien dat ook al eens graag...zo een liggend naakt.

Link naar reactie

Oh, sure, 't is niet zo indrukwekkend hoor. (Maar voor een barbecue hoeft dat niet. :) )

6 delen Amora ketchup, 1 deel Amora mosterd Fine et Forte, 1 deel Meli honing , 1 deel whiskey (Clan Campbell), versgemalen gemengde peper. Daarna nog een beetje tweaken om de balans helemaal goed te krijgen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Rotterdam! 

 

* Eigenlijk geen mooie stad maar erg functioneel en aangenaam. Veel brede boulevards met ruim plaats voor voetgangers, fietsers en auto's. En veel schaduw overal, wat niet onbelangrijk is als je toevallig op de warmste dag van het jaar daar bent.

* Een bruisende stad ook. De dag dat ik vertrok was het Rotterdam Unlimited, een zomercarnaval waarbij alle Nederlanders, Indonesiërs, Surinamers, Turken en Marrokanen doen alsof ze Brazilianen zijn. Teringluid dat wel.

* Hertog Jan is eigenlijk geen slecht bier. 

* Gaan winkelen in stripzaak Yendor en voor het eerst in mijn leven ooit was ik blij kinderen te zien.  Dat grut is de volgende generatie van striplezers. In Het Besloten Land en Gobelijn zie ik om de één of andere reden alleen maar oudere mannelijke nerds rondhangen maar geen jongeren. 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, had den Duits destijds zijn Heinkels even aan de grond gelaten, dan had Rotterdam nu nog wellicht een mooie oude binnenstad. Tenzij opportune politici ook aan stadskernvernieuwing willen doen, dan is het zoals het nu is.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat meisje heeft alleszins meer ballen dan Gersh Kuntzman, die reporter die zijn PTSD fakete. Alhoewel, in zijn geval, zou het best wel kunnen, maar dat zijn ook echte kastplantjes die een trauma overhouden bij het horen rinkelen van een fietsbel.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

 

"Kult" tv-serie "Ruimtepatrouille Orion" (Dlnd, 1966): decor uit o.a. strijkbouten, puntenslijpers, plastic bekers en douchekoppen!

Slechts 7 episodes genieten (DVD-boxset, incl. bioscoopfilm).

 

(Meer: https://www.trouw.nl/opinie/was-de-duitse-science-fiction-serie-raumpatrouille-een-flop-of-cult-~ab7b6c94/ ,

fansite: http://www.orionspace.de/)

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...