Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Tjah...Foucault en de rest van het zootje French intellectuals...en hun Duitse evenknie de Frankfurter Schule...

Brrr...niet aan beginnen. Nuja, de humane "wetenschap" is dan ook de vuilbak qua richting in het onderwijs.
Als je aan zo'n boekje van Foucault, Althusser, Derrida ( vreselijke kerel ) begint dan heb je na een kwartier en 2 bladzijden al meer dan genoeg.
 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, dat stond ook te lezen in de mails van H. Clinton.

Trump zijn toespraak bij de NRA enkele dagen geleden, vond ik wel onderhoudend. Alweer wordt uit een VN verdrag getreden door de US. Ditmaal was het een pact waarbij de US zowel lichte -en zware wapenhandel sterk zou gaan reguleren. Wat ook ernstige gevolgen zou hebben voor de binnenlandse productie en handel van lichte wapens voor particulier gebruik. Inbreuk op de constitutie dus. Met Trump werd dit eventjes vlug ongedaan gemaakt. En maar best ook.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In mijn buurt zijn er enkele Defender-bezitters. Ik heb alvast weet van 2 '110's en 1 '90.
Als ik de modellen naast elkaar leg, dan verkies ik toch het klassieke en iconische blokmodel. Zowel de 110 en de 90.
Ook de Discovery kan me niet echt in vervoering brengen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Gelukkig worden mijn bestelde pakketjes bij de buurvrouw afgeleverd wanneer ik niet thuis ben, en niet bij zagebuur.

Het moet toch altijd treffen dat, wanneer je een bestelling verwachtende bent, je toch vlug-vlug voor 10-15 minuten naar een winkel gaat, ze net tijdens dat kwartier komen leveren.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser


Mooi zo. Nieuwe internetprovider Starlink met satelieten gelanceerd door een Falcon van Space X.  Bye Proximus. Bye Teleslet.
Overheden zullen ook dergelijke providers niet meer kunnen dwingen om data van hun klanten vrij te geven. Ook Amazon brengt satelieten in orbit om een eigen internetprovider te hebben.

Sociale mediabedrijven zoals facebook die veel overheidsinterventie toelaten op hun platform - zoals toepassen van debiele haatspraakwetten en anti-discriminatiegezever- zullen ferme concurrentie krijgen en wellicht de boeken mogen dicht doen.

The market provides.

Link naar reactie

30 augustus komt "MMXIX" oftewel "de Tool-versie van "Chinese Democracy"" uit. Vanaf die datum kunnen ook varkens vliegen, zal de hel bevriezen, gaat Martine Tanghe eindelijk op pensioen en kan ik bij mijn ex aanbellen voor haar eens van achteren te nemen. 

Link naar reactie

Een collega zei net dat een plaat waarop je 12 jaar gewacht hebt, bijna niet anders kan dan teleurstellen. Ik ga hem toch halen. :D

 

De groep doet nochtans een kleine zomertour in Europa. In België doen ze alleen Rock Werchter aan maar de dag dat ik bijna 100 euro neerleg voor een Tool-optreden van 50 minuten, is toch dezelfde dag waarop Martine Tange en ik samen aanbellen bij mijn ex. 

Link naar reactie
4 hours ago, De gekke striplezer said:

Bestaat dat echt, of is het een trucfoto?

Dat bestaat, het staat in Leuven maar in tegenstelling tot wat iedereen denkt, is het geen echt verkeersbord maar een postmodern kunstwerk waarvan de uitleg interessanter is dan het werk zelf.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...