Jump to content

waar blijven ze?

Recommended Posts

2 uren geleden, Peter Motte zei:

The Art of Andreas, bij Sherpa.

Dit staat op de site van Sherpa. 

IMG_9511.thumb.jpeg.2493f5762e54aaf0eea82f8e8e61659b.jpeg

Ik ga er van uit dat die nog altijd dit jaar gaat verschijnen. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Ja, maar... Ik heb dat al gemeld op 22 maart 2023, en er is sindsdien niets aan veranderd.

Mijn bestelling is al geplaatst en betaald, en ergens eind maart of april kon je al bij verschillende winkels een bestelling plaatsen, maar ik heb de indruk dat je nu niet meer kunt bestellen.

Dit jaar, ja, dat is mogelijk, maar als het december wordt is het drie kwartalen later dan "voorjaar 2023".

17 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Konvooi 17 staat ook op begin 2023 bij Arboris maar is nog niks opgeschoten. Er kruipen steeds anderen voor.

Arboris loopt op meer reeksen achter dan alleen konvooi🤔

Omnia mutantur nihil interit

1 hour ago, kurisu74 said:

Lijkt me niks voor SU om de Dupuis legacy in de schijnwerper te zetten.

Fuck SU! (sorry was weeral even geleden)

Idd. maar goed dat het hommage-nummer van Tintin in september meer zeker is.

• 3 months later...
On 5/30/2023 at 7:40 AM, Lamme Goedzak said:

Konvooi 17 staat ook op begin 2023 bij Arboris maar is nog niks opgeschoten. Er kruipen steeds anderen voor.

En weer maar eens nieuwe aankondigingen terwijl deze intussen achteraan op de planning is gezet. Zou fijn zijn als een andere uitgeverij deze reeks overneemt en de achterstand op de franse versie inhaalt. Arboris heeft duidelijk geen interesse hierin.

55 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

En weer maar eens nieuwe aankondigingen terwijl deze intussen achteraan op de planning is gezet. Zou fijn zijn als een andere uitgeverij deze reeks overneemt en de achterstand op de franse versie inhaalt. Arboris heeft duidelijk geen interesse hierin.

image.png.8803971d02551dc69715aa59762fdaf0.png

idem

Arboris bracht 1 t/m 4 redelijk vlotjes op de markt, nu wacht ik al jaren op deel 5. Arboris heeft waarschijnlijk geen interesse in hoe het voor de stripliefhebber is.

Waar blijft de rest van Enola en de Fantastische Fabeldieren? In het Frans zijn er ondertussen 7 delen (en integrales), de vertaling van deel 3 kwam bij ons in 2018. Sindsdien blijft Silvester Strips keer op keer beloven dat ze er écht wel aan zitten te komen. Ik geloof dat eigenlijk niet meer, we zijn 5 jaar later. Trouwens, zo'n lange pauzes zijn vanzelfsprekend geen goed idee bij jeugdreeksen voor een bepaalde leeftijd. Het publiek dat je vast had, is mogelijk verloren. Dat spreekt toch voor zich?

afbeelding.png.9b3a40f930735707b968eaeef77c587f.png afbeelding.png.4d5c2de1bfea6ee4b23a0b53c0b00a98.png afbeelding.png.71b740bf6300748de23e7d23eb9a4bef.png afbeelding.png.5360485e0afe2fadad77c18a573de66a.png

Ik hoop dat op z'n minst dat het Dagboek van Cerise album met Valentino er eindelijk aan komt voor de feestdagen. Duurt ook al lang genoeg. Yep, mijn nichtje vraagt (klaagt, zaagt) er nu nog vaak om, zou wel eens kunnen keren. Beloofden ze ook al enkele keren trouwens, gebeurde niet. Dat ze nu maar een goed ritme aanhouden met Lulu & Nelson of Elfie. En misschien is het ook een idee om wat kalmer aan te doen met het starten van nieuwe jeugdreeksen wanneer de lopende zo achter zitten op schema in vertaling.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

6 uren geleden, esteban² zei:

Waar blijft de rest van Enola en de Fantastische Fabeldieren? In het Frans zijn er ondertussen 7 delen (en integrales), de vertaling van deel 3 kwam bij ons in 2018. Sindsdien blijft Silvester Strips keer op keer beloven dat ze er écht wel aan zitten te komen. Ik geloof dat eigenlijk niet meer, we zijn 5 jaar later. Trouwens, zo'n lange pauzes zijn vanzelfsprekend geen goed idee bij jeugdreeksen voor een bepaalde leeftijd. Het publiek dat je vast had, is mogelijk verloren. Dat spreekt toch voor zich?

Als ze die redenering volgen, bestaat de kans dat ze het definitief opgeven.