Geinz Posted May 29 Share Posted May 29 Waar blijven ooit aangekondigde reeksen van: Thorgal als Shaigan? Een spinoff van Storm - De doder van Eriban? Quote Link to comment
Peter Motte Posted May 29 Share Posted May 29 The Art of Andreas, bij Sherpa. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
mojo Posted May 29 Share Posted May 29 2 uren geleden, Peter Motte zei: The Art of Andreas, bij Sherpa. Dit staat op de site van Sherpa. Ik ga er van uit dat die nog altijd dit jaar gaat verschijnen. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Peter Motte Posted May 29 Share Posted May 29 Ja, maar... Ik heb dat al gemeld op 22 maart 2023, en er is sindsdien niets aan veranderd. Mijn bestelling is al geplaatst en betaald, en ergens eind maart of april kon je al bij verschillende winkels een bestelling plaatsen, maar ik heb de indruk dat je nu niet meer kunt bestellen. Dit jaar, ja, dat is mogelijk, maar als het december wordt is het drie kwartalen later dan "voorjaar 2023". Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Lamme Goedzak Posted May 30 Share Posted May 30 Konvooi 17 staat ook op begin 2023 bij Arboris maar is nog niks opgeschoten. Er kruipen steeds anderen voor. Quote Link to comment
Rik Posted May 30 Share Posted May 30 17 minuten geleden, Lamme Goedzak zei: Konvooi 17 staat ook op begin 2023 bij Arboris maar is nog niks opgeschoten. Er kruipen steeds anderen voor. Arboris loopt op meer reeksen achter dan alleen konvooi Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
stripfanaat Posted May 30 Share Posted May 30 Mandrill deel 7 staat ook al anderhalf jaar aangekondigd bij Arboris. Quote Link to comment
Peter Motte Posted May 30 Share Posted May 30 Ik kijk ernaar uit, ondanks de bijdrage van Guy Mortier. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
kurisu74 Posted May 30 Share Posted May 30 Lijkt me niks voor SU om de Dupuis legacy in de schijnwerper te zetten. Fuck SU! (sorry was weeral even geleden) Ambreville 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted May 30 Share Posted May 30 Het zij u vergeven. SU zet momenteel wel zelf die Dupuis-reeksen verder, sinds de fusie met BM. Van oorsprong zijn ze trouwens alletwee van dezelfde strekking: katholiek. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Ambreville Posted May 30 Share Posted May 30 1 hour ago, kurisu74 said: Lijkt me niks voor SU om de Dupuis legacy in de schijnwerper te zetten. Fuck SU! (sorry was weeral even geleden) Idd. maar goed dat het hommage-nummer van Tintin in september meer zeker is. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted September 15 Share Posted September 15 On 5/30/2023 at 7:40 AM, Lamme Goedzak said: Konvooi 17 staat ook op begin 2023 bij Arboris maar is nog niks opgeschoten. Er kruipen steeds anderen voor. En weer maar eens nieuwe aankondigingen terwijl deze intussen achteraan op de planning is gezet. Zou fijn zijn als een andere uitgeverij deze reeks overneemt en de achterstand op de franse versie inhaalt. Arboris heeft duidelijk geen interesse hierin. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 15 Share Posted September 15 Konvooi heb ik vroeger met veel plezier gelezen. Er zijn enkele zeer goede scenario's bij. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
hemweg Posted September 15 Share Posted September 15 55 minuten geleden, Lamme Goedzak zei: En weer maar eens nieuwe aankondigingen terwijl deze intussen achteraan op de planning is gezet. Zou fijn zijn als een andere uitgeverij deze reeks overneemt en de achterstand op de franse versie inhaalt. Arboris heeft duidelijk geen interesse hierin. idem Arboris bracht 1 t/m 4 redelijk vlotjes op de markt, nu wacht ik al jaren op deel 5. Arboris heeft waarschijnlijk geen interesse in hoe het voor de stripliefhebber is. Quote Link to comment
esteban² Posted September 16 Share Posted September 16 Waar blijft de rest van Enola en de Fantastische Fabeldieren? In het Frans zijn er ondertussen 7 delen (en integrales), de vertaling van deel 3 kwam bij ons in 2018. Sindsdien blijft Silvester Strips keer op keer beloven dat ze er écht wel aan zitten te komen. Ik geloof dat eigenlijk niet meer, we zijn 5 jaar later. Trouwens, zo'n lange pauzes zijn vanzelfsprekend geen goed idee bij jeugdreeksen voor een bepaalde leeftijd. Het publiek dat je vast had, is mogelijk verloren. Dat spreekt toch voor zich? Ik hoop dat op z'n minst dat het Dagboek van Cerise album met Valentino er eindelijk aan komt voor de feestdagen. Duurt ook al lang genoeg. Yep, mijn nichtje vraagt (klaagt, zaagt) er nu nog vaak om, zou wel eens kunnen keren. Beloofden ze ook al enkele keren trouwens, gebeurde niet. Dat ze nu maar een goed ritme aanhouden met Lulu & Nelson of Elfie. En misschien is het ook een idee om wat kalmer aan te doen met het starten van nieuwe jeugdreeksen wanneer de lopende zo achter zitten op schema in vertaling. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Peter Motte Posted Saturday at 08:15 AM Share Posted Saturday at 08:15 AM 6 uren geleden, esteban² zei: Waar blijft de rest van Enola en de Fantastische Fabeldieren? In het Frans zijn er ondertussen 7 delen (en integrales), de vertaling van deel 3 kwam bij ons in 2018. Sindsdien blijft Silvester Strips keer op keer beloven dat ze er écht wel aan zitten te komen. Ik geloof dat eigenlijk niet meer, we zijn 5 jaar later. Trouwens, zo'n lange pauzes zijn vanzelfsprekend geen goed idee bij jeugdreeksen voor een bepaalde leeftijd. Het publiek dat je vast had, is mogelijk verloren. Dat spreekt toch voor zich? Als ze die redenering volgen, bestaat de kans dat ze het definitief opgeven. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
esteban² Posted Sunday at 11:07 PM Share Posted Sunday at 11:07 PM Als ze die redenering volgden, zouden ze het in de eerste plaats niet laten gebeuren. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
sanderg Posted Monday at 10:19 AM Share Posted Monday at 10:19 AM Op 29/5/2023 om 17:28, Geinz zei: Waar blijven ooit aangekondigde reeksen van: Thorgal als Shaigan? Een spinoff van Storm - De doder van Eriban? Die Thorgal is van Surzhenko toch? Laat dan maar wat mij betreft... Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Recommended Posts