Ga naar inhoud

Wie heeft de grootste? ( + eventueel afmetingen)


cinco

Recommended Posts

20 uren geleden, esteban² zei:

De titel lonkt, de inhoud valt tegen. ;) (kidding)

 

afbeelding.thumb.png.64cafa6c257f89aa66336689649f9d46.png

 

Waarschijnlijk het grootste stripboek (niet boek algemeen) dat ik gekocht heb, niet voor mezelf, voor een Wesley-fan. 39.5 cm breed en 52.8 cm hoog. :)

 

In elk geval de grootste overval op je zakgeld.

Link naar reactie

Gisteren was ik tijdens de Vogezen-etappe (Markenstein) in de tour weer eens begonnen in Lefranc - Het sein staat op rood. Het viel me nu pas op hoe klein de letters in dit album zijn. Ik ben geen voorstander van grote formaten, maar dit boek verdient een veel groter formaat of een andere lay-out met halve pagina's.

 

 image.thumb.png.bc700724af5f49bafdba3c79fdfef102.png

Link naar reactie

Er is meer aan de hand.

Het is een Nederlandse versie van een Frans boek. Hebben ze meer tekst in dezelfde ballonnen moeten proppen dan in de originele taal?

Bovendien zijn we allemaal wel gewend geraakt aan grotere uitgaven. Dat speelt ook mee. Een huidige B&M is anderhalve cm hoger dan een vroegere uitgave.

Link naar reactie
Op 23/7/2023 om 21:41, hemweg zei:

Echter Kuifje was een tijdschrift voor de jeugd van 7 tot 77 jaar.

Dat klonk leuk, maar in realiteit was dat natuurlijk helemaal niet zo. Het was toch vooral een jeugd/kindertijdschrift.

 

Verder heb je volkomen gelijk: sommige van die strips hebben ellendig kleine lettertjes, maar als kind had ik daar nooit last van.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...