Ga naar inhoud

Integrales


Gast Kontiki

Recommended Posts

De integrale van De Killer is mogelijk uitgesteld. Ik heb nog geen nieuwe aankondigingslijst gezien. De integrale van Fog had ook in september moeten verschijnen en doet dat in werkelijkheid in oktober, over twee weken dus.

De tekst van De Killer wordt bijgewerkt.

Link naar reactie

Van de reeks Millenium verscheen onlangs een integrale versie in het Frans met extra schetsen en tekeningen..

Auteur François Miville-Deschênes vertelt op zijn facebookpagina dat hij erg van deze reeks houdt. Er waren twee cycli van 5 delen voorzien, maar tot op heden zijn er nog maar 6 albums verschenen, waar er 3 van werden vertaald. Ooit wil hij de reeks vervolledigen.

14468259_527079657490529_599697764528340

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Van de reeks Millenium verscheen onlangs een integrale versie in het Frans met extra schetsen en tekeningen..

Auteur François Miville-Deschênes vertelt op zijn facebookpagina dat hij erg van deze reeks houdt. Er waren twee cycli van 5 delen voorzien, maar tot op heden zijn er nog maar 6 albums verschenen, waar er 3 van werden vertaald. Ooit wil hij de reeks vervolledigen.

 

Heb de eerste cyclus in de engelse humanoid versie gelezen. Beetje wisselvallig. Het begon goed, maar naar het einde toe wordt het nogal holderdebolder.

Link naar reactie

Ik vind het wel een goeie formule: een degelijk boek met een selectie van tekeningen maar vooral veel achtergrondcommentaar, de rest elektronisch erbij. 

 

Stel je voor dat de integrale formule hieraan zou zijn aangepast: (1) een afzonderlijk album met alle commentaar bij de albums, en daarnaast (2) de strips in een gebundelde heruitgave, met de mogelijkheid ze op je computer te lezen in HD (via bijgeleverde cd)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Integrales maken strips lekker goedkoop.

Da's inderdaad waar maar ik zie toch liever een volledige collectie van boekjes met één verhaal in mijn boekenkast staan. De intégrales zijn wel handig om je originele eerste drukjes in nieuwstaat te houden!

Wel jammer dat de meeste intégrales niet in het Nederlands worden uitgegeven...tenminste, nóg niet.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

chick bill en rozebottel integraal bij saga in 2017 , vooral chick bill vind ik schitterend hopelijk rik ringers de volgende

Ik zit eerder te wachten op Roze Bottel, maar Chick Bill koop ik misschien ook wel.

 

Rik Ringers lijkt me niet de reeks waar Ballon Media een andere uitgeverij de grote sier mee zal laten maken, wegens te high profile in het fonds van Le Lombard. Dan zal het waarschijnlijk afhangen van wat Le Lombard in het Frans doet, maar daar is nog een reeks Ric Hochet-integrales van begin jaren 2000 te krijgen. Als ze die gaan updaten, denk ik dat Ballon wel aanpikt.

Link naar reactie

Die Roze Bottels, daar ben ik geweldig nieuwsgierig naar. Ik herinner me vaagjes iest, omdat ik het ooit gedeeltelijk las in een Kuifje-verzamelalbum. Het leek me heel fantasierijk uitgewerkt. Een soort voorloper van Het Narrenschip. Alleen weet ik niet of het me echt zou bevallen.

 

En Rik Ringers: ik heb ongeveer de helft van de losse albums, en integrales zouden me misschien de kans geven om de reeks compleet te krijgen. Al betwijfel ik, of ik dan dubbels zou kunnen vermijden.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...