Kool Thing Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 @Mask : hé, idd, dit is toch wel een héél opvallende gelijkenis. Van een knipoog gesproken ! Ik kende die filmaffiche helemaal niet ! Idem. Knap gevonden, Mask! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kontiki Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Zo naast elkaar kan er niets ontkend worden. Quote Link to comment
156 Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 @Mask : hé, idd, dit is toch wel een héél opvallende gelijkenis. Van een knipoog gesproken ! Ik kende die filmaffiche helemaal niet ! Staan allemaal netjes in het boekje bij de eerste DVD uitvoering van de film Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Welke overeenkomsten zien jullie? Bebaarde man met wapperende haren - karavaan kamelen Gladgeschoren man met keffiyeh - aanstormende paarden Die voorplaat is trouwens een goed voorbeeld van hoe je een krachtig opgezet portret helemaal dood kunt schilderen. Quote Link to comment
Yncke Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Welke overeenkomsten zien jullie? Kleurenschema en compositie. Quote yncke.be Link to comment
Aerogi Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Hier kijk ik héél erg naar uit: Quote Link to comment
Martin Van K Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Hier kijk ik héél erg naar uit: niet meteen de mooiste cover ooit... mijn ogen doen er pijn van Quote Link to comment
retep Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Koen ! Gedraag je toch eens ! Quote Link to comment
Diogenes Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Koen ! Gedraag je toch eens ! Ja die moderators moeten Koen eens goed aanpakken! Oh...wacht... Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Olsimar Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Hier kijk ik héél erg naar uit: On topic: ik ook Quote Link to comment
Martin Van K Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Hier, Martin, voor u : Bedankt! Echt prachtig Quote Link to comment
Aerogi Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 ik vind de Antares cover best wel ok, het is eens iets anders qua 'kleurstelling'... Quote Link to comment
hego Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 Het welles en niet spel van Silvester. ook deze keer zal het wel weer niet waar zijn, wat de folder zegt. http://www.silvesterstrips.nl/downloads/silvester-strips-catalogus.pdf Quote Link to comment
Cornelis Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Eindelijk de havik 8?! Ben benieuwd! Quote Link to comment
Elvis Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Vervelend voor instappers van de havik als je de eerste zes albums niet meer kan vinden. Zou Silvester dit niet kunnen lospeuteren bij Dupuis , die toch niets doen met de NL catalogus ? Quote Link to comment
Cornelis Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Vervelend voor instappers van de havik als je de eerste zes albums niet meer kan vinden. Zou Silvester dit niet kunnen lospeuteren bij Dupuis , die toch niets doen met de NL catalogus ? Zijn die niet meer te vinden? De hardcovers zijn al langer een probleem, maar de softcovers? Quote Link to comment
Elvis Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Ik bedoelde in hc, maar ik denk dat ook niet alle sc's nog te vinden zijn als je reeks wilt compleet hebben. Quote Link to comment
Roque Ja Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Klopt, ik zoek nog altijd deel 6. Nu ja, zoeken is een te groot woord, maar hij is in ieder geval al tijden niet meer te bestellen. Quote Link to comment
Diogenes Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Klopt, ik zoek nog altijd deel 6. Nu ja, zoeken is een te groot woord, maar hij is in ieder geval al tijden niet meer te bestellen. http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/havik-de/104820-de-tranen-van-tlaloc Nog één dus wees er vlug bij! Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Roque Ja Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Ja, dat bedoel ik dus. Niet meer te bestellen aan een normale prijs. De Havik is een goede reeks, zo eentje die het zeker waard is om te kopen als je ze tegenkomt in de afprijsbakken en, vooruit, nieuwe delen zelfs direct bij verschijnen aan te schaffen. Maar niet in het duurdere HC-formaat van Silvester en al zeker niet tegen zotte prijzen voor moeilijke deeltjes. Quote Link to comment
Cornelis Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Valt ook nog te bezien hoe het met de rechten zit he, Pellerin veranderde van uitgeverij... Dupuis mag ze wel eens gaan herdrukken dan. Quote Link to comment
hego Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 Waarom zou Dupuis (voor hen ) een dode serie herdrukken. ????? Quote Link to comment
beus Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 misschien een integrale uitbrengen dan? het is wel interessant dat de zes boeken van dupuis een afgewerkt verhaal vormen Quote Link to comment
Cornelis Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Waarom zou Dupuis (voor hen ) een dode serie herdrukken. ????? Dat insinueerde in eigenlijk ook al, om de nieuwe delen te kunnen lezen heb je de oudere echt wel nodig, jammer in het kwadraat dus. Quote Link to comment
Theoak Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Deel 6 als sc zou toch wel moeten te vinden zijn op een (grote) stripbeurs (of boekenmarkt als Deventer) voor minder dan 10 euro? Quote Link to comment
Roque Ja Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Misschien wel, ik kom niet vaak op beurzen, vandaar dat ik zei dat "zoeken" een te groot woord was. Quote Link to comment
De Hollander Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 De Havik is inderdaad een serie die de moeite waard is. Het jammere is echter het verschijningstempo, man, man, man, een lange baard krijg je ervan. Ik ben nog niet begonnen aan de nieuwe cyclus, over 10 jaar zie ik wel hoever het is. Quote Link to comment
Elvis Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Allé, na jaaaaaren deel 14, nu nog 2 delen + een epiloog te gaan. Pffffff...... Quote Link to comment
Timhardt Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 maar het komt wel he! kronieken van de zwarte maan is er nu toch ook? het duurt een eeuwigheid, maar het komt wel. zowel de zwarte maan als langvergeten zijn reeksen die hoog in mijn vaandel wapperen! Quote Link to comment
Aerogi Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Was Dantes niet afgelopen? Nu je het zegt, er waren nog wat open draadjes. Ik vond het een héél sterk begin van de reeks, dan verwaterde het een beetje (het gevoel dat ze aan het rekken waren) en werd het wat ingewikkelder. Maar ik weet niet of ik de reeks verder zal volgen. Quote Link to comment
Veto Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Een Vrije Vlucht door topscenarist Rodophe en de meest onderschatte striptekenaar van de laatste decennia Follet ! Dit moeten ze toch vertalen, hé !Te verschijnen in het Frans in september. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Gilles Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Hoeveel delen zijn er ondertussen van De Havik? Ik meen dat ik deel zeven hier ergens (ongelezen) liggen heb, maar die moet ondertussen al een paar jaar geleden verschenen zijn. Quote Link to comment
Rik Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Er zijn in totaal 8 delen uitgekomen van de Havik. Pellerin werkt zeer nauwkeurig maar niet zo snel. Deel 7 is inderdaad van 2009. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
joe dalton Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 De site van Arboris wordt op het moment heel goed bijgehouden. Quote Link to comment
joe dalton Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Hoe zit het met de nieuwe Alfa, dacht dat die in augustus zou uitkomen? Quote Link to comment
Recommended Posts