Ga naar inhoud

Facts - Your Belgian Comic Con : 22/23 Oktober 2016


shakeitupguy

Recommended Posts

Ik zit nog steeds in dubio of ik zal gaan...nogal suf want het is al zaterdag...ik heb geen ticket(s)....ook geen treintickets en dat zal wel moeten bij gebrek aan een auto....en het is nog een hele tour....meer dan 4 uur met de trein...en alle hotels zijn vol....

Een hoop "maren" dus, al zou ik toch graag Don Rosa aan het werk zien....

 

Eigen schuld, had ik maar beter op de datum moeten letten. Dacht dat het pas volgende week was...lekker slim weer....

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Heel leuk grondplan.

Maar euch, wie zit waar?

Waar zit Daedalus.

En de andere tekenaars?

 

 

Duidelijkheid vooraf lijkt mij fijner..

 

Begrijpelijk, maar echt. Alles zit bij elkaar en is duidelijk aangegeven. Komt goed!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ah...ik zie het op de site....maar een rugzak van 21 cm breed en 29 cm hoog :e005:  :e005:  :e005: ......dat slaat toch nergens op, die bestaan niet.....daar kan net een reep chocolade in.

Heel vreemd, dit geneuzel is op geen enkele andere beurs of comic con......

 

Hm, als ik de pop-ups op de Boekenbeurs mag geloven, mag je daar ook geen rugzakken meenemen. 

Link naar reactie

Voor de liefhebbers: ik heb nog twee Fake Vintage Book Covers 2 artbooks met uitgewerkte inkttekening.

Op de beurs zelf maak ik enkel potloodschetsen (gratis, bij aankoop van een album), dus wie graag een
uitgewerkte tekening wilt is dit je enige kans. Ik heb ook nog één uitgewerkte tekening in een eerste deel.

 

Als je wilt kan je een van deze reserveren, dan hou ik die voor je aan de kant. Stuur me daarvoor een berichtje.

Zoniet is het first come, first serve.

 

Opgelet: ik ben er enkel morgen (zaterdag). Zoals gezegd kan je me vinden op stand 5034 van de Stripgilde.

Waar je ook terecht kan voor albums van Anders en Misschien Nooit Ooit.

Cecilia Valagussa signeert er ook haar wondermooie debuut PIGS en Rik Willemen brengt A Song Called City mee.

 

Tot morgen! :)

post-380-0-79448200-1477052207_thumb.jpg

post-380-0-64799900-1477052209_thumb.jpg

post-380-0-91621900-1477052210_thumb.jpg

Link naar reactie

Duidelijk en wel balen! Zijn naam staat trouwens wel in de Nederlandstalige uitgaven - de oude van Sanoma en zelfs in de Kruidvat-wc-papier-herdrukken die ik, uiteraard, bij de Kruidvat zag liggen voor het verbijsterende bedrag van 2,50.....

 

In een redelijk aantal uitgaven staat zelfs zijn biografie en een toelichting op zijn werk in het betreffende album.  

 

Begrijpelijk maar jammer. 

Link naar reactie

In ons interview begon hij over de Nederlandse uitgaven en hij werd echt kwaad. Roepen en met de vuist op tafel slaan erbij.

 

:e010: Oei....het is jammer dat ik er niet bij ben op FACTS maar dan is het ook maar weer goed dat ik dus niet onnadenkend en naïef mijn Nederlandse uitgaven mee heb genomen.

Ben wel benieuwd naar dat interview.

 

Zonder rugzak rondlopen is voor mij erg lastig. Bieden ze oplossingen voor mensen die niet goed hadden gelezen en toch met een rugzak komen aanzetten?

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

In ons interview begon hij over de Nederlandse uitgaven en hij werd echt kwaad. Roepen en met de vuist op tafel slaan erbij.

 

Oei. Dan zullen we hier wel iets flink fout hebben gedaan. Terwijl ik de uitgaven toch best mooi vind eigenlijk. 

Link naar reactie

hahahahaa. Jongens toch :)

Tsja, ik heb toch aan 'onze' Jos toe moeten geven dat mijn enthousiasme nogal verkleurde beelden opleveren (ja, Jos, ik zal er op letten! Thanks voor je woorden!), maar ik hoop dat eenieder het een toffe beurs heeft gevonden. Op wat voor manier dan ook!!

Mijn hoogtepunten betreffen altijd op de eerste plaats de aanwezigheid van magische wezens, die zichzelf tekenaars noemen. Die met wat potlood zoiets moois weten neer te zetten en die zich dat niet realiseren. Dus dat wil ik graag uitleggen.

Daarnaast op de foto met Mountain en met Hoff/Kitt, kletsen bij Archonia, DDB, Cheapcomics. Met Thomas Olde Heuvelt (schrijver) en Brainpower (rapper) babbelen.
Met de mensen van Scott's Collectables weten dat dit toch een vriendschap opleverde.
Met Tex wat lopen janken, met Art lopen janken.... en nog veel meer momenten die ik toch maar beter voor mezelf hou.

Het was weer een feest en een drama... just as life.

 

En dan om al die geweldige mensen te leren kennen en dan zeker een Hopgood, Vitti, Kara, Tex, Lucio, Ben, Larry, Collins, Ortego en nog veel meer!
En die crew... wat een heerlijke Belgen en geweldige Hollanders bij elkaar!!!
De herinneringen zijn me dierbaar, dat is een ding wat zeker is.

Proost iedereen!!! Ik ga proberen een achterdeur uit te boren!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Sleutel verloren op Facts?

 

:D Nope. Oud slot achterdeur.... uitboren want deurkruk wil er niet uit. Maar het is gelukt :)

 

 

Niks aantrekken van Jos, gewoon jezelf blijven.

 

 

doe ik ook :) Thanks. Maar hij had wel een punt :) dus dat mag ook gezegd worden.

 

Beetje overenthousiasme op de reep kan geen kwaad

 

I got plenty :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...