Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

42 minuten geleden, alexjodo zei:

enige info ivm La Machine Jacobs (Sterckx)?

Ze weten gek genoeg zelf niet waar het over gaat. Extra info hierover ben ik jullie later verschuldigd.

Link naar reactie
25 minuten geleden, bouncer zei:

Peter van Dongen- Blake en Mortimer 

Volgens mij pas half 2018

Maar ik ook hoor Tweetie !

Dat zal veeleer eind 2018 zijn, de beste verkoopperiode.

Link naar reactie
4 uren geleden, bouncer zei:

Peter van Dongen- Blake en Mortimer 

Volgens mij pas half 2018

Maar ik ook hoor Tweetie !

 

Vergeet Teun Berserik niet! 

 

Maar alle leuke dingen komen pas in 2018 of later: de Schorpioen, Blacksad en de Nederlandse Blake en Mortimer. 

Link naar reactie
1 uur terug, Elvis zei:

Mooi , veel schoon materiaal.Had die Batman van Marini wel graag in HC gezien , maar ja komt misschien nog...

Misschien als HC-bundeling nadat de softcovers zijn verschenen?

Link naar reactie
1 uur geleden, Roque Ja zei:

Dargaud is goed bezig! 't Is lang geleden dat er zoveel (voor mij) interessante titels zijn aangekondigd bij een Nederlandstalige uitgeverij.

Same here! Dargaud is al een tijd goed bezig.  Veel zidrou's, ravian en blueberry. Ik ben vaste koper. En trent is nog zo een reeks die ik nog nooit gelezen heb en een mooie hc krijgt...

Link naar reactie

Morgen de titels van Dupuis, Le Lombard en Lucky Comics met wat bijkomend nieuws voor een aantal titels. Over het hommagealbum van Guust volgt pas volgende week een update met heel veel details.

Link naar reactie

Vier updates in een week, zou je daar gewoon aan kunnen raken?

Vandaag nog wat extra aankondigingen. Van Thorgal verschijnen twee nieuwe albums in De Werelden van Thorgal, een ervan met een nieuwe tekenaar, en er komt ook een artbook van Rosinski.

Woensdag hebben we wat primeurtjes en extra nieuws die ik nog op overschot heb.

Untitled-1.jpg

Link naar reactie

Morgen is er weer een update, maar die zal pas na 10 uur 's morgens online staan, want op dat moment wordt er een persbericht verstuurd. Ons artikel daarover wordt wat uitgebreider.

Link naar reactie
36 minuten geleden, Kontiki zei:

Morgen is er weer een update, maar die zal pas na 10 uur 's morgens online staan, want op dat moment wordt er een persbericht verstuurd. Ons artikel daarover wordt wat uitgebreider.

 

Hm, de vakantieperiode is toch de rustperiode ? ! ?

Link naar reactie

Ik vind het al bij al ook jammer. Dezer dagen is er heel veel stripnieuws, maar vakantie is vakantie. Sinds vorige week zijn de surfcijfers gezakt, wat normaal is in deze periode. Maar net nu we zoveel updates hebben.

Link naar reactie
53 minuten geleden, Kontiki zei:

De updates van vandaag staan online.

 

 

Schermafbeelding 2017-07-19 om 09.34.02.png

Merci voor je harde werk!!

 

1] Guust Flater: nu hopen dat de Franse Hommage nog wordt vertaald in het Nederlands en dat de Nederlandstalige/Belgischtalige Hommage nog wordt vertaald voor de Fransoosjes!!

Ik heb er zin in!!

 

2] Enrico Marini's Batman: The Dark Prince Charming : dat ziet er uit als een soort Whatif... leuk!! En mooi EU-stijl!

 

3] Dupuis: lekker nieuwe integrale van Yoko! En ik kijk uit naar Caju's England! En dan ook nog Harmony #3!!

 

4] Virus 2: ik geloof dat ik zijn PR ook maar naar Kontiki door had moeten sturen :) voor wat extra beeldmateriaal . Hier is meer te zien: https://constantcollectible.com/2017/06/29/on-the-shelf-pangolin-comics-preview-of-virus-highborn-by-patrick-cornelis/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Er is geen wederzijdse vertaling van die Guust-albums aangekondigd. Wie de gags van de Franse en Waalse tekenaars en tekenaars uit andere landen zal willen lezen, zal het Franstalige album moeten kopen.

 

Het was naar verluidt eerst de bedoeling om gags van hier onbekende Franstalige tekenaars te vervangen door gags van Vlamingen en Nederlanders, maar de respons was dermate groot dat er een volledig album kon gevuld worden met alleen maar Nederlandstalige auteurs.

Link naar reactie
26 minuten geleden, Tweetie zei:

Als ik bij Robbedoes op SSZ lees:

"Dany zit momenteel halfweg zijn one-shot dat Yann voor hem heeft getekend. Van de 62 platen heeft hij er al dertig getekend." 

heeft iemand het verkeerd opgeschreven? Of is Dany het werk van Yann aan het inkten? 

Ik vind het erger om te moeten lezen dat een nieuw R&K-album van Yoann niet vertaald wordt omdat Robbedoes Special prioriteit krijgt.

Link naar reactie
23 minuten geleden, Tweetie zei:

Dat is net zo irritant als de niet vertaalde Guust albums, zowel aan de Nederlandse als aan de Franse kant.

Ik vind het net iets irritanter. Dat Robbedoes albums is uiteindelijk een album van de officiële hoofdauteurs en zo te zien véél inventiever en leuker dan de vlaamse retro-versie.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Tom B zei:

Ik vind het net iets irritanter. Dat Robbedoes albums is uiteindelijk een album van de officiële hoofdauteurs en zo te zien véél inventiever en leuker dan de vlaamse retro-versie.

Het is een kwestie van gevoel, maar dat de van oorsprong Nederlandstalige Robbedoes en Guust albums (voorlopig?) niet in het Frans vertaald worden geeft me een gevoel van genegeerd worden en gebrek aan erkenning. 

Zo'n Yoann album is een kwestie van tijd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...