Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

En vergeet zeker niet mee te doen aan de Top 10 van 2015-wedstrijd. Die pakketten van Strip2000 en Gorilla hebben een winkelwaarde van elk meer dan 500 euro. De straatwaarde ken ik niet.

Link naar reactie

Amai! Zijn  films die compleet verouderd zijn wil je zien en de Metabarons wil je niet verder lezen? Vreemd! Maar ik wens je wel veel plezier met die films hoor!

 

Zijn die vandaag nog het bekijken waard?

Link naar reactie

Die box mist helaas wel Santa Sangre, wat ik wel zijn meest vermakelijke film vind (Rainbow Thief en Tusk heb ik nooit gezien). Die oudere films zijn nog steeds zeer goed kijkbaar als je het mij vraagt, maar het is niet echt lichte kost...

Santa Sangre heb ik apart besteld. Ik hou wel van maffe filmmakers :)
Link naar reactie

De prijs zal wel constant blijven zeker?

 

"Drie Comanche-albums in één klap, samen zo'n beetje het beste dat er ooit op westerngebied is verschenen, Hermann en Greg op eenzame hoogte, 160 pagina's, in een oplage van zevenhonderd exemplaren tegen 65 euro. Is er iets dat nog sneller verkocht kan raken? Welja, de luxe-editie van deze uitgave, op slechts 99 exemplaren met gesigneerde prent en linnen rug tegen een correcte prijs van 99 euro."

bron: http://stripspeciaalzaak.be/PHP/stapel/index.php?module=detail&stapel=484

Link naar reactie

Is dat een foutje bij Integraal 4? :)

Of nog niet alles is bekend, of er is een fout: de SSZ meldt in een overzichtje integrale 1, 3 en 4. Geen 2. En de inhoud van 4 zou dezelfde zijn als van 1.

 

En om even lastig te zijn: ik had liever 2 integrales van elk 5 titels gezien, zoals ze in het Frans ooit deden.

Link naar reactie

Of nog niet alles is bekend, of er is een fout: de SSZ meldt in een overzichtje integrale 1, 3 en 4. Geen 2. En de inhoud van 4 zou dezelfde zijn als van 1.

 

En om even lastig te zijn: ik had liever 2 integrales van elk 5 titels gezien, zoals ze in het Frans ooit deden.

Integraal 2 is de eerste die uitkomt. ipv een blauw vak staat er de cover. 

Bij Integraal 4 staat als tekst losse delen 1 & 2 terwijl 9 & 10 bedoeld wordt. 

Link naar reactie

Integraal 2 is de eerste die uitkomt. ipv een blauw vak staat er de cover. 

Bij Integraal 4 staat als tekst losse delen 1 & 2 terwijl 9 & 10 bedoeld wordt.

 

Klopt

Link naar reactie

Misschien zullen ze nog de prijs aanpassen, nu ze er vier gaan uitgeven.

 

Vergeet niet dat het om uitgaven op groot formaat gaat, zoals Blueberry, bovendien in kleur.

Link naar reactie

Wat is een plezografie :-p

 

Piëzografie is een speciale druktechniek, alhoewel het woord "printtechniek" misschien beter op z'n plaats is. Voor zover ik weet wordt het met een printer gedrukt. Ik heb er eentje dat bij een Andréas-album zat, en het ziet eruit alsof het waterverf is. De drukkwaliteit is erg goed.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...