Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Dat verhaal, Meeuwtje (over een vrouwelijke piraat), heeft helemaal niets te maken met Roodbaard. Dat was een soloproject voor Robbedoes waarvan hij het vervolg niet meer heeft kunnen tekenen.

Link naar reactie

Dat was een Franse beslissing. Ergens is het een beetje logisch omdat die verhalen van Pellerin een soort zijstap waren in dezelfde periode. Na die laatste van Jijé sluit het vervolg van de reeks (met Gaty als tekenaar) weer gewoon aan op de verhalen in integrale 8.

Link naar reactie

Ja, ik weet het, ze moesten een beslissing nemen: per tekenaar, of per verhaalcyclus (desnoods over twee Integrales). 

Gelijk hoe, ik ben blij met deze mooie boeken. 

 

Het zou kunnen, maar ik weet het niet meer zeker, dat ik enkele delen van Integrales 11 & 12 nog niet gelezen heb. Ik las Roodbaard ongeveer 25 jaar geleden, ik weet niet tot hoe ver ze toen zaten met de reeks. 

Link naar reactie

De twee besprekingen heb ik op de server vergeten te plaatsen. Die staan er binnen een paar uur wel op.

We gaan de laatste week in om de top 10 van 2015 van jullie te verkrijgen. Arboris heeft nog een prijzenpakket beloofd. Van Strip2000 en Gorilla komen er nog uitgebreidere pakketten. Elke winnaar zal rond de 15 strips winnen met een paar gelukzakken die er heel wat meer winnen.

 

post-35-0-44816300-1455966514_thumb.jpg

Link naar reactie

De twee besprekingen heb ik op de server vergeten te plaatsen. Die staan er binnen een paar uur wel op.

We gaan de laatste week in om de top 10 van 2015 van jullie te verkrijgen. Arboris heeft nog een prijzenpakket beloofd. Van Strip2000 en Gorilla komen er nog uitgebreidere pakketten. Elke winnaar zal rond de 15 strips winnen met een paar gelukzakken die er heel wat meer winnen.

 

attachicon.gifUntitled-1.jpg

 

Het linktje naar De Grote rivier werkt niet :

 

The requested URL /2016-Besprekingen/Grote-Rivier-1.htm was not found on this server.

Link naar reactie

Een verhaal wist ik niet, het enige wat ik ken is een 3 panel 'Hoe teken je Majoor Grubert' die hij voor Metal Hurlant heeft gedaan (die staat ook in de 'Moebius Oeuvres' herdruk van 'Major Fatal' uit de jaren 80). Bedoel je die of is het volstrekt iets anders?

 

edit: Ah verrek, ik ken 'm wel alleen compleet vergeten  :e008:

 

'Le Retour du Major' idd, die staat in 'Les Annees Metal'.

Link naar reactie

Wat is de verschijningsfrequentie eigenlijk van die Roodbaard integrales? zesmaandelijks waarschijnlijk? 

Het wekt wel interesse bij me, maar mijn huidige wish list is dit jaar het tiendubbele van de laatste jaren en m'n budget is eigenlijk sterk verminderd. 

 

Keuzes maken is moeilijk.  :e003:

Link naar reactie

Wat is de verschijningsfrequentie eigenlijk van die Roodbaard integrales? zesmaandelijks waarschijnlijk?

Het wekt wel interesse bij me, maar mijn huidige wish list is dit jaar het tiendubbele van de laatste jaren en m'n budget is eigenlijk sterk verminderd.

 

Keuzes maken is moeilijk. :e003:

Voor dit jaar staat in juni deel 7 en in december deel 8 gepland.

Link naar reactie

Wat is de verschijningsfrequentie eigenlijk van die Roodbaard integrales? zesmaandelijks waarschijnlijk? 

Het wekt wel interesse bij me, maar mijn huidige wish list is dit jaar het tiendubbele van de laatste jaren en m'n budget is eigenlijk sterk verminderd. 

 

Keuzes maken is moeilijk.  :e003:

 

 

Voor dit jaar staat in juni deel 7 en in december deel 8 gepland.

 

 

Dus dat valt nog mee om er je budget op af te stemmen.

 

En ge leest er heel lang aan, aan zo één integrale, dus je hebt waar voor je geld ;)

Link naar reactie

We gaan het in de gaten houden.

Meer over het nieuwe project "Le Funiculaire redescend toujours/De kabelbaan daalt altijd" (Arroyo, Christin): http://www.ligneclaire.info/christin-arroyo-34679.html

 

fong5k.png

 

Na 3 Buck Danny Classic albums is Arroyo al toe aan wat anders. Dit voedt de geruchten dat het niet zo goed botert tussen de commercieel ingestelde CEO Alexandre

Paringaux en Arroyo. "Le Funiculaire redescend toujours": een project van 100 pagina's (vermoedelijk een tweeluik) zal ca. 2 jaar duren en brengt de continuïteit van die

Classic spin-off in gevaar. Paringaux zal daarentegen niet zo gauw aan een commercieel onzeker, nieuw project beginnen. Misschien is hij al op zoek naar een nieuwe

tekenaar voor Classic deel 5 en verder (Arroyo werkt nu Buck Danny Classic deel 4 "L'Isle du diable/Duivels Eiland" nog af).

Op zijn LinkedIn-account heeft Arroyo vorig jaar al zijn Buck Danny avatar verwijderd en steeds vaker foto's van de "muzikant Arroyo" op Internet. Geen links meer met 

"Buck Danny" zoals in 2013 en 2014. De Buck Danny Classic reeks is voor Arroyo een sprinkplank geweest voor zijn verdere carrière.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Stuur aub nog snel je top 10 van 2015 door want dankzij Gorilla en Strip2000 kan je nu ook kans maken op fenomenale pakketten. Eén iemand kan zomaar eventjes 52 strips van Strip2000 of 38 hardcovers van Gorilla winnen! De teller staat nu op 377 strips die we nog zullen onderverdelen in een twintigtal pakketten.

 

post-35-0-13813100-1456446519_thumb.png

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...