nobody Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 1ste halve finale. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Het winnend plaatje gaat naar de finale, veel uitleg is daar niet meer bij nodig. A: "Heb dit altijd al een sterk plaatje gevonden." Roht B: Uit "De terugkeer van Cromwell Stone" Aaltomuoto Link to comment
Dr. Benway Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Hmmmmmm.........even denken hoor..... marcelherms.nl Link to comment
Dr. Benway Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Nee, grapje. Deze is makkelijk voor mij. Calvin mag wat mij betreft winnen. marcelherms.nl Link to comment
Diogenes Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Kijk als je het zo stelt krijgt A (of in dit geval B )mijn stem hoor. C&H vind ik niet veel soeps. Ook al is op zich het verhaal achter dat plaatje wel mooi. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
nobody Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Ik kies ook B. Of A dus. Link to comment
Jefke15 Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Ook A gestemd (B dus) C&H vind ik ook best mooi, maar die plaat van Andreas blijft op het netvlies gebrand! Link to comment
Waldorf Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Casper & Hobbes. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kristof Berte Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Watterson heeft minder inkt gebruikt dan Andreas en zijn tekening is zeker sneller gemaakt. Dat is beter voor het milieu en economisch rendabeler. Waarmee ik gewoon wil zeggen: ik weet echt niet waarom ik kies voor A en ik heb eigenlijk ook geen goede redenen. Maar toch wordt het C&H! 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Tweetie Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Watterson heeft minder inkt gebruikt dan Andreas en zijn tekening is zeker sneller gemaakt. Dat is beter voor het milieu en economisch rendabeler. Waarmee ik gewoon wil zeggen: ik weet echt niet waarom ik kies voor A en ik heb eigenlijk ook geen goede redenen. Maar toch wordt het C&H! Watterson moest wel. Z'n strips werden in kranten afgedrukt en hij had ook een dagelijkse deadline. Hij kon z'n fans niet jarenlang laten wachten. Maar als ik het hele oeuvre van beiden bekijk dan is Watterson is een veel beter tekenaar. Er zit veel meer leven in de tekeningen dan bij vrijwel iedere andere tekenaar. Link to comment
Kool Thing Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Er zit veel meer ontroering en doorleefde emotie in A. Terwijl B opgezet was als een emotionele plaat. A dus. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Rik Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Zijn jullie ook zo benieuwd tegenover wie Andreas in de finale komt te staan? Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Bonte Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 A voor mij, gelijkstand blijkbaar Link to comment
Diogenes Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Ik ben heel bang dat er in de finale niks komt dat mij ook maar enigszins kan raken... Asterix, C&H, Franquin... Dat laat mij allemaal volledig koud. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Tweetie Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Als tekening kon de dansende C&H mij meer bekoren, maar dit heeft meer emotionele lading. Ook van Ragebol vond ik het jammer dat ie afviel. Link to comment
nobody Posted February 16, 2016 Author Share Posted February 16, 2016 22-22 Het blijft spannend. Link to comment
retep Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Wat een spanning 23-23 ! Link to comment
Marinelli Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Zonder twijfel voluit voor C&H! Link to comment
Rik Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Zonder twijfel voluit voor C&H! Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Waldorf Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Aan de mensen die per ongeluk op plaatje A hebben gestemd : het is mogelijk om je stem te wijzigen. Anderzijds kunnen mensen die per vergissing voor plaatje B gestemd hebben nog steeds hun stem aanpassen ten faveure van dat andere, en betere, plaatje. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Anderzijds kunnen mensen die per vergissing voor plaatje B gestemd hebben nog steeds hun stem aanpassen ten faveure van dat andere, en betere, plaatje.De mensen die door B te stemmen dachten dat ze A stemden. Of zoiets. O:-) yncke.be Link to comment
Zwendel Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Ik kan maar niet beslissen Link to comment
Rik Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 De mensen die door B te stemmen dachten dat ze A stemden. Of zoiets. O:-) Het is ook best verwarrend een plaatje van de grote A als nummer B wegzetten. Ik stel voor om A en B om te draaien maar de score te laten staan Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted February 17, 2016 Author Share Posted February 17, 2016 Wie heeft de beslissende stem? wordt het de beste plaat B of dat tijgertje in dat grote witte vlak? Ik kan maar niet beslissen Zeg nu niet dat Zwendel de beslissende stem gaat hebben... Link to comment
Simon Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Wie heeft de beslissende stem? wordt het de beste plaat B of dat tijgertje in dat grote witte vlak? De beste plaat A! Link to comment
Tweetie Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Dat grote witte vlak? Dat grote witte vlak is symbolisch. Het stelt een leeg blad papier voor, wat voor een tekenaar een ongekende zee van toekomstmogelijkheden is, zolang hij niet meer aan een serie vastzit. Link to comment
striphooligan Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Jammer het leek spannend te worden. Plaatje B spreekt mij niet echt aan, maar alles is beter dan plaatje A. Helaas wint die Link to comment
Daan Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Calvin & Hobbes voor mij! Link to comment
Tweetie Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Wat is er gebeurd? Gisteren stond het vrijwel gelijk en nu is C&H ineens fors uitgelopen. Link to comment
JPAR Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Wijsheid komt met de .... Als blacksad nou ook nog zou winnen. Link to comment
nobody Posted February 18, 2016 Author Share Posted February 18, 2016 Blacksad? Waar? Link to comment
JPAR Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Haha. Hij valt niet op in het donker, maar on de schaduw....... Link to comment
Hamirubi Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Waw... De meerderheid heeft niet altijd gelijk, zoveel is zeker.... Technocratie ftw! I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
roi de la bd Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 De tekening van Andreas doet me denken aan een scène uit Enter the dragon, met al die spiegels. Ik ken de strip echter niet dus weet niet of het spiegels moeten voorstellen of of het misschien een droomsequence is? Omdat het zo onduidelijk is stem ik voor Calvin en Hobbes. Link to comment
SPeeDy Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 Apart ineens al die stemmen.. Sugerreer je vals spel? De mode zouden dat toch wel zien hoop ik. Als er ineens accounts zijn aangemaakt bij C&H dan is het raak. Maar ik kan Me niet inbeelden dat repers zich hiertoe zouden verlagen voor een spelletje... Link to comment
Bonte Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 Bij de nieuwe leden is er niets speciaal aan de hand maar dubbel accounts kunnen natuurlijk altijd, misschien is dit gebeurd toen de topic tijdelijk verplaatst was naar het algemeen forum? Link to comment
Zwendel Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 Ik kan mij toch niet voorstellen dat er zich iemand daarmee zou bezighouden. Link to comment
nobody Posted February 20, 2016 Author Share Posted February 20, 2016 Ik had dat verwacht. Sinds de kwartfinales zijn er meer stemmen. Dat heeft niks met vals spel te maken, maar gewoon: meer mensen vinden het de moeite om mee te stemmen. Link to comment
Rik Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 Ja wellicht Kuzuri, het is een forum spelletje. Maar het zou me ook helemaal niks verbazen als iemand heel graag wil winnen en vals spel spelen. Ach welk belang zou iemand hierbij kunnen hebben. Er staat helemaal niets op het spel dus valsspelen levert mijns inziens dan ook niets op. Het gaat, wat mij betreft, om de fun en verder niets.. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Recommended Posts