nobody Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 DE WINNAAR Na drie maanden is het grote Getekende-Reep-beste-stripplaatjes-toernooi beslecht. Eén plaatje is erin geslaagd alle tegenstand te verslaan en zich naar de top te knokken. Eén plaatje bleek bestand tegen alle tegenstand die het ontmoette. Eén plaatje is het beste van dit toernooi.Dat plaatje isRoht heeft dit altijd een sterk plaatje gevonden, en de forummers van De Getekende Reep hebben hem na een bijzonder spannende finale tegen een ander zwaargewicht van de stripwereld met een nipte meerderheid gelijk gegeven. hier: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2949-de-finale-plaatje-11-vs-plaatje-60/ Behalve in het begin van de finale, heeft het plaatje van Calvin & Hobbes altijd enkele stemmen voor gestaan. Tot gisteren, toen Obelix plots kwam opzetten, en enkele uren voor het afsluiten zelfs twee stemmen voor kwam. Het bleef spannend tot op het eind Roem en eer aan de winnende inzending, en dank aan iedereen die deelnam, of dat nu met een prentje, met commentaren of een stem was. Commentaar en felicitaties voor de winnaar blijven welkom in deze draad. En hopelijk tot volgend jaar, voor een cover toernooi. Proficiat Calvin & Hobbes, en eeuwige roem op de Reep voor Roth. Yncke, Timhardt, Kuzuri.
Gojira Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Terechte winnaar. Ik kijk al uit naar het cover toernooi.
Zwendel Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Idem ! Mijn complimenten aan Kuzuri, Timhardt en Yncke. Zeer goed gedaan ! 2
Waldorf Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Erg leuk, zo'n toernooi. Terechte winnaar ook! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Yncke Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ik ben heel blij dat 't zo'n spannende finale geworden is. Het was ook heel boeiend om te lezen waarom mensen een bepaald prentje beter vonden, sommigen bekijken strips op een heel andere manier dan ik. yncke.be
Kristof Berte Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ik heb dit met veel plezier gevolgd. Soms zeer grappig om te zien hoe in deze toch vrij kleine stripforumgemeenschap de smaken zo enorm kunnen verschillen. Felicitaties voor de zeer punctuele organisatie. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
mojo Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ja, was een tof toernooi en ik ben blij met de winnaar. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
roi de la bd Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ik had op Obelix gestemd maar Calvin en Hobbes als winnaars vind ik ook geen probleem!
Rik Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Leuk! Dit toernooi! Mijn favoriet Andreas heeft helaas niet gewonnen maar ik wil hierbij Roht en alle stemmers op de winnaar van harte feliciteren! Omnia mutantur nihil interit
mojo Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Bonte Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Een terechte winnaar maar dat ging Obelix ook zijn, in het algemeen veel mooie prentjes die terechte winnaars zouden kunnen geweest zijn.
knobbel Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Vond het ook zeer leuk nog eens een toernooi! Enkel spijtig dat er niet kon gestemd worden vanuit Tapatalk. Ik heb dus dikwijls niet kunnen stemmen.
mojo Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 ja, dat kon idd vervelend zijn. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Timhardt Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Idem ! Mijn complimenten aan Kuzuri, Timhardt en Yncke. Zeer goed gedaan ! vooral Kuzuri & Yncke dus. Ik blonk uit in afwezigheid...
Guest bazarov Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ok, een dikke merci voor de inspanningen van Yncke & Kuzuri dan.
Timhardt Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Schandpaal, pek en veren voor Timhardt ! mag ik kiezen wie (Yncke of Kuzuri) deze aanbrengt?
nobody Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 mag ik kiezen wie (Yncke of Kuzuri) deze aanbrengt? Nee! Het zal Yncke zijn.
nobody Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 Ha! Pek en veren. Ik geloof dat ze dat in Deadwood niet overleefden.
Timhardt Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ha! Pek en veren. Ik geloof dat ze dat in Deadwood niet overleefden. Dat zal vast Yncke niet geweest zijn dan!
Kool Thing Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Prima organisatie. Super gedaan !!! Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Yncke Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ha! Pek en veren. Ik geloof dat ze dat in Deadwood niet overleefden. Ik herinner me zo'n scene uit Carnivale... Dat was een eye opener, nooit bij stilgestaan dat die pek *warm* was. Ik geef strips de schuld; in Lucky Luke ziet dat er niet zo erg uit. yncke.be
Waldorf Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Je zoekt dat toch gewoon op: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pek_en_veren Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Kool Thing Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
SPeeDy Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Dit was zeer leuk! Voor herhaling vatbaar. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
nobody Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 Ik herinner me zo'n scene uit Carnivale... Dat was een eye opener, nooit bij stilgestaan dat die pek *warm* was. Ik geef strips de schuld; in Lucky Luke ziet dat er niet zo erg uit. Ja, het kan Carnivale ook geweest zijn ipv Deadwood. Mijn geheugen. tsk
nobody Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 Prima organisatie. Super gedaan !!! Dit was zeer leuk! Voor herhaling vatbaar. Bedankt allemaal. En ik zie het zitten om het volgend jaar nog 's te doen. Niet alleen natuurlijk. Een cover toernooi.
Yncke Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Bedankt allemaal. En ik zie het zitten om het volgend jaar nog 's te doen. Niet alleen natuurlijk. Wat mij betreft moet je 't ook niet alleen doen. yncke.be
JPAR Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Maar moet het echt een jaar duren? Volgende maand ben je er toch wel weer klaar voor Kuzuri?
Bart 01 Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ook hier een geweldige dank je wel aan kuzuri en yncke voor het werk en de fun en aan Timhardt bedankt voor de credibility van het toernooi te verhogen door zijn naam en rep er aan te koppelen! Waarom trouwens geen 'gag' toernooi ipv covertoernooi? ????
nobody Posted March 8, 2016 Author Posted March 8, 2016 Rep... Er was vroeg in het vorig toernooi al afgesproken dat het volgende keer een cover toernooi zou worden. Gags kunnen wat mij betreft een jaar later. De vorige toernooien, al gauw acht jaar geleden, waren ook jaarlijks, en toen kwam na twee keer de klad er ook al in. Dus als we er nu meer dan één per jaar doen, zal het rap vervelen, denk ik. En de vorige toernooien waren ook steeds in de winter En alhoewel ik er veel fun aan heb beleefd, er kruipt toch meer werk in dan je zou denken (er is een heel verborgen forum die jullie niet te zien krijgen), dus één per jaar is voor mij voldoende Wat mij betreft moet je 't ook niet alleen doen. Ok
Simon Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Het was een geslaagd toernooi! Ik heb mij fantastisch geamuseerd! Door dit toernooi heb ik mij de box van Calvin and Hobbes aangeschaft.
Recommended Posts