Ga naar inhoud

En De Winnaar Is...


nobody

Recommended Posts

DE WINNAAR

 

Na drie maanden is het grote Getekende-Reep-beste-stripplaatjes-toernooi beslecht. Eén plaatje is erin geslaagd alle tegenstand te verslaan en zich naar de top te knokken. Eén plaatje bleek bestand tegen alle tegenstand die het ontmoette. Eén plaatje is het beste van dit toernooi.

Dat plaatje is
post-4-0-30624200-1449938986.jpg

Roht heeft dit altijd een sterk plaatje gevonden, en de forummers van De Getekende Reep hebben hem na een bijzonder spannende finale tegen een ander zwaargewicht van de stripwereld met een nipte meerderheid gelijk gegeven. hier: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2949-de-finale-plaatje-11-vs-plaatje-60/

 

Behalve in het begin van de finale, heeft  het plaatje van Calvin & Hobbes altijd enkele stemmen voor gestaan. Tot gisteren, toen Obelix plots kwam opzetten, en enkele uren voor het afsluiten zelfs twee stemmen voor kwam. Het bleef spannend tot op het eind :)

Roem en eer aan de winnende inzending, en dank aan iedereen die deelnam, of dat nu met een prentje, met commentaren of een stem was.

 

Commentaar en felicitaties voor de winnaar blijven welkom in deze draad. 

En hopelijk tot volgend jaar, voor een cover toernooi. 

 

Proficiat Calvin & Hobbes, en eeuwige roem op de Reep voor Roth. 

 

Yncke, Timhardt, Kuzuri.

Link naar reactie

Ja, was een tof toernooi en ik ben blij met de winnaar. :e005:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik herinner me zo'n scene uit Carnivale... Dat was een eye opener, nooit bij stilgestaan dat die pek *warm* was. Ik geef strips de schuld; in Lucky Luke ziet dat er niet zo erg uit. :)

 

Ja, het kan Carnivale ook geweest zijn ipv Deadwood. Mijn geheugen. tsk

Link naar reactie

Rep... :D

 

 

Er was vroeg in het vorig toernooi al afgesproken dat het volgende keer een cover toernooi zou worden. Gags kunnen wat mij betreft een jaar later. 

 

De vorige toernooien, al gauw acht jaar geleden, waren ook jaarlijks, en toen kwam na twee keer de klad er ook al in. Dus als we er nu meer dan één per jaar doen, zal het rap vervelen, denk ik. En de vorige toernooien waren ook steeds in de winter ;)

 

En alhoewel ik er veel fun aan heb beleefd, er kruipt toch meer werk in dan je zou denken (er is een heel verborgen forum die jullie niet te zien krijgen), dus één per jaar is voor mij voldoende ;)

 

 

Wat mij betreft moet je 't ook niet alleen doen. ;)

 

Ok :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...