Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Geerts zou toch nooit zo hoog op de kaft tekenen tegen een Vandersteen aan, hij zou dan lager op het blad signeren.

Dus op grond daarvan denk ik dat die "Vandersteen" er later is bijgezet en dan niet door Vandersteen zelf.

Maar ach....dat is gissen...hahaha 

Omschrijving met handtekening is ook vreemd, want gezien zijn verdere advertenties (gezocht een suswis beeldje) is dit niet zomaar iemand die toevallig een stripboekje op zolder tegenkomt.

Als je een suswis liefhebber bent weet je zeker wel de waarde van een echte tekening......maar ach again,....dat is gissen. 

Link naar reactie

Vandersteen tekende bij mij ook helemaal bovenaan op de strip. 

 

Het kan zijn dat het een duo-signeersessie was. 

Ja, dat zou kunnen.

Vandersteen tekende altijd bovenaan, maar als je dan Geerts zou zijn (en het is geen duo signering), zou je dan zo hoog tegen Vandersteen aan signeren?

Maar duo....zou kunnen. Het ziet er prima uit verder.

Link naar reactie

Ja, dat zou kunnen.

Vandersteen tekende altijd bovenaan, maar als je dan Geerts zou zijn (en het is geen duo signering), zou je dan zo hoog tegen Vandersteen aan signeren?

Maar duo....zou kunnen. Het ziet er prima uit verder.

 

Misschien was Geerts de eerste die signeerde. Vandersteen zou zeker niet onder zijn medewerker signeren... 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Lijkt me niet dat Geerts een tekening zou maken, als ware het Vandersteen die hem maakte.

Zal hoogstens een vervalsing van een Vandersteen zijn, maar dat kan ik niet beoordelen (eea ziet er in ieder geval echt uit).

Paul Geerts maakte weldegelijk tekeningen die hij signeerde met de naam Vandersteen. Als Willy Vandersteen weg was op een van zijn vele reizen beantwoorde Paul Geerts dikwijls fanmail in naam van Willy Vandersteen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...