Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Ha, die Kerascoët (Sebastien) heb ik zien maken denk ik met commentaar "really Lucky today" of zoiets. Klopt? Of tekende hij bij iedereen hetzelfde monster?

 

Guerrero: nee, geen commissie, maar ook geen dédi. Zat in z'n kaft in z/w tegen zeer aanvaardbare (lees, eigenlijk belachelijk lage) prijs en deed dan de inkleuring (met verf!) voor het ticket. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik was de eerste om 14.00 uur bij Kerascoët, en ik vroeg een monster. En zo was Sebastien aan het werk. Hij bleef maar bezig, waardoor zij ook nog ongevraagd mijn Mooi Duister signeerde. Ik was superblij.

 

Guerrero: de max!

 

Yes, ik was achter jou!  Weer een reper ontmoet dus :-)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ha, die Kerascoët (Sebastien) heb ik zien maken denk ik met commentaar "really Lucky today" of zoiets. Klopt? Of tekende hij bij iedereen hetzelfde monster?

 

 

Ik heb wellicht niet elke dedi gezien, maar behalve één commissie hebben ze niet zo'n monster getekend. Maar meestal tekenden ze waar je om vroeg (maar omdat weinig mensen het album kenden werden er weinig gericht gevraagd naar een bepaald karakter).

 

Zal morgen een selectie posten, ze tekenden heel divers.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

@Erik: wat een prachtig album is die Mooi Duister toch. Echt van mijn sokken geblazen!!!

 

Ook gelezen in de vooravond... moet er ook nog wat van bekomen. Heel vreemde leeservaring. Zo kinderlijk naïef maar het hakt er toch stevig in. Morgen herlees ik het sowieso nog een keer. Even laten bezinken dit album. Na bepaalde albums van Sandoval had ik ook hetzelfde gevoel. Nu dus opnieuw. Zalig toch hoe strips je kunnen van je sokken blazen. Strips? Kinderboekskes? Forget it!

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ook gelezen in de vooravond... moet er ook nog wat van bekomen. Heel vreemde leeservaring. Zo kinderlijk naïef maar het hakt er toch stevig in. Morgen herlees ik het sowieso nog een keer. Even laten bezinken dit album. Na bepaalde albums van Sandoval had ik ook hetzelfde gevoel. Nu dus opnieuw. Zalig toch hoe strips je kunnen van je sokken blazen. Strips? Kinderboekskes? Forget it!

 

Zelfde idee !! Samen met Het lijk en de Bank & De eenzame man is dit de grote verrassing van 2016.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Zelfde idee !!

Ja hier ook. Na de eerste keer lezen (in het Frans) dacht ik: wat een "raar" verhaal, maar wat mooi getekend. Echter na herlezing wordt het verhaal steeds duisterder en kreeg ik er echt een ongemakkelijk gevoel bij, zeker als je zelf een dochter hebt ongeveer zo oud als het meisje in het bos.... Brrrrrr.

 

We hebben zaterdagavond tijdens het avondeten uitgebreid gesproken met Kerascoët over het verhaal. Zal daar later nog wel eens over posten.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik beschouw mooi duister als het lekkerste deel van een maaltijd. Ik hou dat altijd voor laatst... Kijk er echt naar uit om het te lezen maar dit weekend was daar geen gepast tijd voor. Ik vond ( en vind) het iig super dat je de moeite neemt Erik om deze artiesten naar Nederland te halen en echt op een aangename wijze signeersessies te organiseren. Voor mij de kers op de taart. CHAPEAU!

Link naar reactie

Ja Kerascoët was echt super. En dank Erik dat ik nog een paar handtekeningen in m'n boeken mocht vragen. Maakten ze ineens nog meer tekeningen!! Jij en Kersacoët hebben echt m'n verjaardag gemaakt! Mooi Duister al vaak in het Engels gelezen en het is een van m'n favoriete strips. De HUM uitgave is prachtig!

 

 

9BEC363A-8A9F-4128-8C55-55CE68C197C7_zps

 

AC1217F1-2C19-4A8B-BC3B-A6977960E169_zps

 

025D7114-A216-4B60-816B-2AD335177195_zps

 

309FA211-86C9-40E5-AD61-36C15FA07E54_zps

 

En nog van Peter Nuyten...

 

1AE8618A-1930-4275-B0F8-59EB66895DD2_zps

Link naar reactie

Drukke tijden achter de rug;

Chambéry, Buc, Breda en tussendoor nog enkele signeersessies in stripwinkels... gelukkig wordt het na FACTS wat rustiger :e002:

 

Hieronder een kleine selectie van dedicaces en enkele commissies;

 

Doug Wheatley  (tekent voornamelijk Star Wars maar ook de eerste drie covers van Conan 'De Weg der Koningen' -Dark Dragon Books)

 

 

post-159-0-21583000-1476783202_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...