Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Dit is toch een topic van de reep waar ik altijd met plezier naar kijk.

ja. Heerlijk om hier naar toe te komen idd!!

Ik had het liefst zelfs een apart forum hierover :D

Die kleine trol is prachtig zeg! En die Ortega is gaaf zeg met die dikke outline. Maakt het opeens zo veel gaver!

 

Ik heb deze net binnen gekregen.... is wel 2 keer de planeet rondgegaan omdat men blijkbaar niet het adres goed kon lezen, maar eind goed al goed!

 

post-130-0-78981900-1486630537_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nee hoor, er zaten geen trekkingen bij. Voor Andreas 's ochtends wel even moeten rennen. Maar de man is voor mij 1 van de toppers, dus daar trek ik graag een sprintje voor.  Ik stond daardoor vierde in de rij van de 14 gelukkigen.

Voor Mourier was het gewoon erg lang in de rij staan. Op donderdag stonden wij met zijn drieen in de rij als nr 33-35. Hij heeft er uiteindelijk iets van 45 gedaan!!!! En eigenlijk was iedere dedi goed. Het kleurtje op zaterdagochtend bij Guth gehaald :e002:  :e002: .

Ik lette dit jaar slecht op de tirages en heb dus alle tirages van Rosinski gemist.  Ik heb alleen aan de tirage voor plessix meegedaan op zondagochtend, maar daar was zo weinig aandacht voor dat iedereen die aan de tirage meedeed mocht aanschuiven.

post-198-0-92395900-1486652190_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dit was voor mij het hoogtepunt van Rijswijk. Een dédi van Mortimer van 1 van de 2 tekenaars voor een nieuw Blake en Mortimer avontuur. Peter van Dongen had de personages nog onvoldoende in de vingers en waagde zich nog niet aan een dédi van Blake of Mortimer.

 

Schitterend werk :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
14 uren geleden, SPeeDy zei:

RouffaR.jpg

AdriaenssensR.jpg

CornelisR.jpg

Leuk he, die pop-up winkel...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Mijn Carloni dédi is identiek. :) Btw: gezien wat een pareltjes er tussen zijn originelen zaten?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
8 uren geleden, Kool Thing zei:

Carloni

17361601_10208633011047521_5861186207999

 

8 uren geleden, Jason Fly zei:

Mijn Carloni dédi is identiek. :) 

 

Hmm, kennelijk toch helemaal niet. Heb me bij een vluchtige blik laten vangen door die baard.

carloni-bewerkt_orig.png

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
3 hours ago, boomvavavoom said:

o wow tof!! Papyrus is wel een reeks die ik vroeger graag las! Ik hou de naam in de gaten, mocht ik hem ooit tegenkomen op een lijstje van de een of andere zeldzame beurs die ik bezoek :)

 

Signeert die nog? De man is ondertussen 84...

En Berck? Ondertussen al 88 maar liefst...

 

Als personen met zulke ouderdom nog signeren (Hermann: 79! Paul Geerts wordt blijkbaar ook al 80! Manman, ik voel me zelf toch wel oud worden nu...), dan hoop ik altijd dat dat is omdat ze het zelf nog graag doen, en niet omdat ze niet rondkomen met hun pensioen...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
17 minuten geleden, Stuvio zei:

Hoe komt het dat dedi's gratis zijn en commissies zo duur? In principe toh hetzelfde? 

Wat is zo ongeveer de gemiddelde prijs voor een commissie?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
1 uur geleden, Michel zei:

Aimée de Jongh

 

Aimee de Jongh - De terugkeer van de wespendief.jpg

Prachtig 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
7 uren geleden, Stuvio zei:

Hoe komt het dat dedi's gratis zijn en commissies zo duur? In principe toh hetzelfde? 

Dedi is vaak een kadootje. Een schets op naam. Soms besteed men wat extra tijd aan die schets waardoor die er wel goed uitziet, maar blijft dan toch een dedi.

Over het algemeen is een commissie een tekening die je zelf zowat op een eigen strip zou kunnen zetten.

Over een dedi doet men wellicht 10 min maar over een commissie vaak het tienvoudige

58ddddfdc56b2_dedivscomm.thumb.jpg.2049ef2084f87e99fbc7282eae7aae4e.jpg

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 uren geleden, Jason Fly zei:

Wat is zo ongeveer de gemiddelde prijs voor een commissie?

serieuze vraag?
Dan een serieus antwoord.

Dat ligt aan de artiest! Regulier zal het ongeveer 100-150 zijn, maar zodra je echt meer naam maakt, dan gaat het meer worden. Check maar eens de FACTS-page over Sketches, waar ook de prijzen voor Commissions staan: http://facts.be/how-to-get-sketches-at-facts/
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...