Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Heb een hele hoop uitgewerkte inkttekeningen gemaakt in Fake Vintage Book Covers albums voor Breda afgelopen weekend. Deze week maak ik er nog enkele bij voor op FACTS (ik ben er zaterdag). Als je ook graag eentje zou hebben kan je mijn altijd een bericht sturen om een te reserveren voor zaterdag.

Kristof, op welke stand zal je zaterdag te vinden zijn? Jammer dat je dit niet eerder liet weten want nu sta je niet op onze guest pagina en niet in het programma boekje.

Link naar reactie

Kristof, op welke stand zal je zaterdag te vinden zijn? Jammer dat je dit niet eerder liet weten want nu sta je niet op onze guest pagina en niet in het programma boekje.

Dag Stefaan, is al maanden geleden doorgegeven hoor. Stripgilde heeft stand 5034 toegewezen gekregen. Peter heeft daarvoor een lijst met aanwezige auteurs doorgestuurd, maar die zijn inderdaad niet op de site verschenen.

Link naar reactie

Dat is nog redelijk te doen toch? Nog steeds een hoop geld uiteraard, maar in vergelijking tot wat er in de galeries te koop wordt aangeboden... Zo zie ik dat Maghen momenteel een Lepage expositie heeft. Ik vind het werk van Lepage erg mooi, maar toch.. die prijzen.. is dat nou echt realistisch? Het is toch ook weer niet zo dat het werk van Lepage enorm gekend is of zo? Ik vraag me onderhand wel af hoe die prijzen nu eigenlijk worden bepaald. Dat zal niet zonder meer de markt zijn want ik heb niet het idee dat de Lepage's de galerie uitvliegen (als ik het aanbod op de website van Maghen volg lijkt er nog (bijna) niets verkocht). Ik had dat ook wel met de expo van Bonhomme (ook Maghen) en Ralph Meyer. Erg hoge prijzen voor weliswaar heel mooi werk, maar toch ook weer geen werk dat zo gekend is als een Largo Winch bijvoorbeeld.. 

Link naar reactie

Dat is nog redelijk te doen toch? Nog steeds een hoop geld uiteraard, maar in vergelijking tot wat er in de galeries te koop wordt aangeboden... 

 

De galerie moet ook de huur betalen en de website en de galeriehouden en de belastingdienst genier ook mee..... 

 

Ik ga er van uit dat een pagina via een galerie drie keer zo duur is als een soortgelijke pagina die rechtstreeks bij de tekenaar zelf is gekocht.

Link naar reactie

Uiteraard moet de galeriehouder er ook aan verdienen, maar dan moet het werk nog steeds verkocht worden.. beter meer werken verkopen met n kleinere marge dan (bijna) niets verkopen met n hoge marge. Overigens vraag ik het me toch wel af of het verschil echt zo groot is hoor met wat n tekenaar er zelf voor zou vragen- werk van echt bekende tekenaars doet op bijvoorbeeld catawiki ongeveer t zelfde als wat t zou kosten bij n galerie volgens mij

Link naar reactie

De potlood tekeningen die Federici op tafel had liggen (A4 en A3 formaat) waren iets van 300-400 Euro. 

Originele platen waren 1.000 euro. 

 

Die potloottekeningen waren allemaal voorstudies voor Star Wars. Hij was de 4de beste tekenaar in een storyboardwedstrijd, en de eerste die niet digitaal tekende. Er waren 4.000 deelnemers. Nu nog werkt hij voor Lucas Ent.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...