Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 26 En 27 Oktober 2013


dutch lines

Recommended Posts

Tja, mijn hobby is het ook niet, maar jaren geleden liepen (ik meen in Houten) opeens Herr Flick en Helga rond...de echte!!! Nou daar wil je wel mee op de foto natuurlijk.

 

Van mij mogen ze Catweazel wel uitnodigen...als die nog niet het tijdige voor het eeuwige heeft verruild.

 

Erik

 

Inderdaad, Erik. Ik was daar ook om een reportage voor de legendarische website RodeRidder.be te maken, gerund door Scaramanga, Cornelis en mezelf. Aanleiding was onder meer de aanwezigheid van het Daverende Duo Martin Lodewijk en Claus.

Ik sprak de acteur van Herr Flick aan over de Rode Ridder en vroeg om een foto van hem naast een levensgrote pop up van Johan. Dat was een eindje wandelen, maar hij had het er graag voor over. Dat kan ook aan mijn peptalk over de Rode Ridder gelegen hebben, haha.

Toen hij naast de pop up stond nam hij zijn hoed af en zette die op het hoofd van Johan voor de foto!

Achter dat strenge gestapo acteurs personage schuilt dus een sympathiek mens.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Het zijn trouwens zonder uitzondering buitenlandse acteurs die dit soort festivals afreizen?

 

Ik zat eens te filosoferen welke Nederlandse (nederlandstalige) acteurs in aanmerking zouden komen... Ik moest direct aan Onkel X denken uit de legendarische Familie Knots. En Neef Herbert natuurlijk, of was dat dezelfde acteur? En mega-mindy is ook wel lief toch... .!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Bovenstaande reklame tekening zie ik al op verschillende borden opduiken hier in Breda.

 

Opvallend hoe Gent en Breda met publiciteit omspringen. Continu een stroom van berichten via de eigen site en via facebook. Wekt de interesse op en houdt die ook vast. 

 

Wat ik me van Gorinchem herinner is dat er na lang wachten iets op het laatste moment iets op de Stripschap site werd gezet. En dat was het dan. 

Link naar reactie

Petar Meseldzija is zeker aanwezig. Hij zal signeren op de eerste verdieping, bij de Flesk stand, waar ook Dodson, Schultz, Yeates en Silke signeren.

Silvester heeft in ieder geval Henaff en Demare en voor verdere updates moet je natuurlijk de site in de gaten houden. Het wordt erg speciaal dit jaar!!!!

 

Bericht van Silvester:

 

De binnenstad van Breda praat in stripballoons.

Als vanouds in het Chassé Theater. Bij onze stand vind je unieke acties, nieuwe boeken en fantastische tekenaars:

- Olivier Marin (De autoreportages van Margot)

- Nicolas Demare (Merlijn - Queeste naar het zwaard)

- Patrick Hénaff (Het testament van kapitein Crown)

 

Nicolas Demare tekende een schitterende prent van Merlijn. Er is ook een gelimiteerde prachtige prentenset van Kapitein Crown beschikbaar. Op=Op.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
Gast de bezeten bezoeker

Is er al iets definitief bekend over de signeer actie van Silke, Dodson, Yeates e.d. Net als vorig jaar een ex libris kopen van 10 euro of worden hoge investeringen verwacht?

 

 

Link naar reactie

Is er al iets definitief bekend over de signeer actie van Silke, Dodson, Yeates e.d. Net als vorig jaar een ex libris kopen van 10 euro of worden hoge investeringen verwacht?

 

Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Op FACTS hoorde ik iets waaien over voor 50 euro boeken kopen op de stand, maar op de site van Dodson staat het volgende:

 

COMMISSION SKETCHES

 

No exactly sure what I will be doing sketch wise as time is so short. Price will range from FREE to 300 Euros. I will doing sketches only at the show and there will be no pre-show list.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

is dit dan de Flesk stand?

 

Nou, enige opheldering van de organisatie zou hier wel op z'n plaats zijn.

 

Ik verwacht (hoop) eigenlijk:

* auteurs organisatie: ticket van een tientje kopen

* auteurs Silvester, Daedalus: hardcovertje  

* autheurs Flesk: artbook kopen. Vrij dure boeken waarschijnlijk.  

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...