dutch lines Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 STRIPFESTIVAL BREDA De datum voor de vijfde editie van Stripfestival Breda is vandaag door stichting Strips in Beeld bekend gemaakt. In 2013 zal het festival opnieuw plaatsvinden in en rond het Chassé Theater in Breda. Maar omdat de vorige edities dicht tegen de vakantie periode aanzaten heeft de organisatie besloten het festival in oktober te houden. Blokkeer daarom 26 en 27 oktober 2013 in je agenda voor het grootste stripevenement van de Benelux. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
blacktiger Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Raar dat dit festival steeds van datum veranderd. De zaal niet beschikbaar of een tekort aan bezoekers bij de vorige editie? Quote Link to comment
Imajica Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Ik vind de datum niet eens zo belangrijk. Ik zou me meer zorgen gaan maken als het festival verplaatst zou worden naar een kroeg. Hoewel het meerendeel van de striptekenaars hier geen problemen mee zal hebben denk ik. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Guest blacktiger Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Is wel moeilijk voor andere organisatoren die een vaste datum hanteren. Komt er plots een spelbreker opdagen met als drogreden te kort bij de vakantieperiode. Quote Link to comment
Johan Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Een week na F.A.C.T.S. ?? En dan versteld staan dat er bijna geen geld meer is... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Breda en FACTS zijn niet te vergelijken. Breda is toch veel meer strips en dagjes-lui georienteerd. Enkel de dedi-hunters gaan een keuze moeten maken. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
grim Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 waar ik nu commissies bestelde voor Breda en FACTS, zal ik nu keuzes moeten makken of extra sparen Quote Link to comment
shakeitupguy Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 waar ik nu commissies bestelde voor Breda en FACTS, zal ik nu keuzes moeten makken of extra sparen Ik zou voor dat laatste gaan Maar zo moeilijk moet dat niet zijn. Het geld dat je zou uigeven voor Breda in september laat je nu gewoon een maandje staan voor de editie in oktober. Quote Link to comment
retep Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Tja mensen, een stripbeurs jaarbudget lost die moeilijkheden op. Een groter probleem is tijd, zo vlak achterelkaar een heel weekend naar twee beurzen valt slecht te verkopen in veel huishoudens....... Quote Link to comment
Hostia Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Oef, een dag na mijn verjaardag! Biertje voor elke reper die me herkent (me and my big mouth!), want na de zeer positieve ervaring van dit jaar ga ik zeker weer! Hostia! Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
Guest Bilal Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ben in 2011 en 2012 geweest en het beviel me heel goed dat het beide jaren heerlijk zonnig was. Al helemaal met de kraampjes buiten. Quote Link to comment
retep Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Oef, een dag na mijn verjaardag! Biertje voor elke reper die me herkent (me and my big mouth!), want na de zeer positieve ervaring van dit jaar ga ik zeker weer! Hostia! Check ! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 ik ga denk ik eens een kraampje opzetten op die beurs Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Daan Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Ik zal in de gaten houden met wie Retep een biertje staat te drinken Quote Link to comment
Fons van Erp Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Oh, dat gaat me weer een spektakel worden. De eerste artiest, die ik aan mag kondigen voor Breda 2013: Thomas Yeates (Tarzan, Prins Valiant, opvolger van Gary Gianni)! More info coming soon!! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 wow! Wat een classic! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Fons van Erp Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Pin-up artist Jim Silke heft ook aangekondigd, naar Breda te willen komen. Je kunt hem kennen van zijn vele tekeningen van mooie dames, de comics Rascals in Paradise en zijn Bettie Page comics. Hier een voorbeeldje van zijn stijl: Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 o shit!! WOW Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Fons van Erp Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 De lijst signerende artiesten wordt mooier en mooier. Bij Flesk publications, voor de derde keer aanwezig in Breda, zullen signeren: Terry en Rachel Dodson!! Quote Link to comment
velden8 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Leuke naam Fons, Door wordt ik toch wel blij van Waar komt Terry Dodson eigenlijk vandaan? Ik dacht dat hij in de verenigde staten of canada woont. Wel leuk om zo'n artiest hier in Nederland te zien! En voor de duidelijkheid, hij signeert dus niet bij Dark dragon Books? Quote Link to comment
Fons van Erp Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Dodson komt uit de VS. En het klopt, dat hij bij Flesk en niet bij DDB signeert. Wat niet wil zeggen, dat je je DDB boeken niet mag laten signeren, natuurlijk wel, maar je zult ook iets van die uitgeverij moeten kopen. Meestal heeft die een speciale beurspublicatie! Quote Link to comment
devilcreator Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 zeer knappe naam, proficiat. Ik kijk nu al uit naar mijn bezoek in Breda Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Ik ben blij dat ik een stand heb daar. Kan ik van een afstandje kijken naar langsrennende fans Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
nesnaj kcin Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Inderdaad dan kom ik er naast staan, keihard uitlachen, misschien word ik dan wel in elkaar geslagen door de grote onbekende groep of niet Koen. Of kom jij de eerste klappen uitdelen?? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ik ga gewoon in het gangpad liggen om het gepeupel en ge-ren te blokkeren Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
nesnaj kcin Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 HAHAHAHAHA dan kom ik ernaast liggen!!! dat wil ik meemaken.... Quote Link to comment
nesnaj kcin Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Maar goed alle gekheid op een stokje. De laatste keer dat ik in Breda was (jaaah ik weet het, het is ouwe koeien uit de sloot halen) vond ik de locatie niet zo heel prettig, geef mij liever maar een evenementenhal (daar kan harder gerend worden) dus ik twijfel of ik uberhaubt kom, of er moeten nog veel tekenaars komen die mijn interesse hebben, ik weet het nog niet.....Gelukkig duurt het nog eventjes tot het zover is. Quote Link to comment
retep Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Het lijkt erop dat ik dit jaar in Breda zal moeten geraken. Ik zeg maar een ding: PINDAKAAS ! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 nou. Ik vond het an sich wel wat hebben met die prachtige rode trappen. Zeker 2 jaar geleden toen Drop Comics er was, heb ik me daar enorm vermaakt. Maar afgelopen jaar met Iris Compiet en Dan Brereton was al zeker net zo leuk! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
retep Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Maar goed alle gekheid op een stokje. De laatste keer dat ik in Breda was (jaaah ik weet het, het is ouwe koeien uit de sloot halen) vond ik de locatie niet zo heel prettig, geef mij liever maar een evenementenhal (daar kan harder gerend worden) dus ik twijfel of ik uberhaubt kom, of er moeten nog veel tekenaars komen die mijn interesse hebben, ik weet het nog niet.....Gelukkig duurt het nog eventjes tot het zover is. Dat dedi rennen heeft wel een heeeeeeeel grote indruk op je gemaakt. Ik zou maar naar Breda komen, de aanwezige trappen geven een extra dimensie aan het rennen, een soort steeple chase. Ik heb een heel dikke (rennende) duitser bijna op zijn plaat zien gaan toen hij de trap opstruikelde..... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 OM maar niet te spreken over hun trolley's en andere tassen, koffers etc die ook allemaal de trappen op moesten En dan heb je mij... ik struin relaxed die kant op en ben toch 2e in de rij bij Brereton. Phew... blij dat de dedi-jagers daar niet aansloten Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
retep Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 OM maar niet te spreken over hun trolley's en andere tassen, koffers etc die ook allemaal de trappen op moesten En dan heb je mij... ik struin relaxed die kant op en ben toch 2e in de rij bij Brereton. Phew... blij dat de dedi-jagers daar niet aansloten Was dat struinen niet een soort van snelwandelen Boom? Dat mag niet van nesnaj kcin ! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 ok... het was wel iets meer dan struinen Maar het was geen rennen Ik had zoiets van "lukt het, dan lukt het en anders gewoon niet" Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
nesnaj kcin Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Dikke Duitsers die op hun plaat gaan das wel errug interessant!!!! zo van boven naar benee??! das goud...... En wat betreft rennen ze gaan hun gang maar hoor mag best...ik lach er alleen nog harder om. http://pauldotcom.com//fail-imminent-stairs.jpg Quote Link to comment
156 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Dikke duitsers die op hun plaat gaan.... gaat dat hier over originele platen? Ik waan me hier bijna in een slecht vertaalde comic... Quote Link to comment
retep Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Als je het puikje van de dedi renners wil zien moet je wel: Al in de hal aanwezig zijn = een stand medewerker zijn of Zo vroeg (als gewoon bezoeker) binnen zijn dat je voor de dedi renners in de hal staat. Het laatste betekent dat je voor 8 uur voor de deur aanwezig moet zijn want de dedi renners zijn, het is algemeen bekend, vroege vogels. Wanneer je om 10 uur 30 aan komt kakken is het meeste geren al gedaan en zul je je moeten verkneukelen bij oogverslagen/flimpjes van standhouders. Quote Link to comment
Guest sytsealgera Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Voor 8 uur.... dat is toch wel vroeg ;-) Quote Link to comment
Fons van Erp Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Toegezegd, dit jaarte zullen komen : Angel Unzueta. Angel tekent op dit moment Teen Titans voor DC comics, maar is ook de artiest van de serie Relieken, die bij uitgeverij Deadulus verschijnt. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Mooie voornaam Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Imajica Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Ik kijk al naar dit evenement uit, niet alleen is het een thuiswedstrijd voor mij, maar het is altijd weer een genoegen om lecram een hand te geven (en een biertje - en waar heb ik die Roel Dijkstra nu weer gelegd..) samen met retep Mars tot wanhoop drijven met onze verzoekjes om epische Trigie veldslagen te tekenen, dikke Duitsers op hun plaat te zien gaan, al dan niet geholpen door een uitstekende voet. Van Bavel tot wanhoop drijven met dreigementen dat als hij de Generaal geen nieuw leven in laten blazen door Mars, de Eppo stand tot een hoopje schroot zal worden veranderd door een dikke vallende Duitser. Jaja, ik heb er weer zin an. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Recommended Posts