Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 26 En 27 Oktober 2013


dutch lines

Recommended Posts

STRIPFESTIVAL BREDA

 

De datum voor de vijfde editie van Stripfestival Breda is vandaag door stichting Strips in Beeld bekend gemaakt. In 2013 zal het festival opnieuw plaatsvinden in en rond het Chassé Theater in Breda. Maar omdat de vorige edities dicht tegen de vakantie periode aanzaten heeft de organisatie besloten het festival in oktober te houden. Blokkeer daarom 26 en 27 oktober 2013 in je agenda voor het grootste stripevenement van de Benelux.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maar goed alle gekheid op een stokje.

De laatste keer dat ik in Breda was (jaaah ik weet het, het is ouwe koeien uit de sloot halen) vond ik de locatie niet zo heel prettig, geef mij liever maar een evenementenhal (daar kan harder gerend worden) dus ik twijfel of ik uberhaubt kom, of er moeten nog veel tekenaars komen die mijn interesse hebben, ik weet het nog niet.....Gelukkig duurt het nog eventjes tot het zover is.

Link naar reactie

nou. Ik vond het an sich wel wat hebben met die prachtige rode trappen. Zeker 2 jaar geleden toen Drop Comics er was, heb ik me daar enorm vermaakt.

 

Maar afgelopen jaar met Iris Compiet en Dan Brereton was al zeker net zo leuk!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Maar goed alle gekheid op een stokje.

De laatste keer dat ik in Breda was (jaaah ik weet het, het is ouwe koeien uit de sloot halen) vond ik de locatie niet zo heel prettig, geef mij liever maar een evenementenhal (daar kan harder gerend worden) dus ik twijfel of ik uberhaubt kom, of er moeten nog veel tekenaars komen die mijn interesse hebben, ik weet het nog niet.....Gelukkig duurt het nog eventjes tot het zover is.

 

Dat dedi rennen heeft wel een heeeeeeeel grote indruk op je gemaakt. Ik zou maar naar Breda komen, de aanwezige trappen geven een extra dimensie aan het rennen, een soort steeple chase. Ik heb een heel dikke (rennende) duitser bijna op zijn plaat zien gaan toen hij de trap opstruikelde.....

Link naar reactie

OM maar niet te spreken over hun trolley's en andere tassen, koffers etc die ook allemaal de trappen op moesten :)

 

En dan heb je mij... ik struin relaxed die kant op en ben toch 2e in de rij bij Brereton. Phew... blij dat de dedi-jagers daar niet aansloten :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

OM maar niet te spreken over hun trolley's en andere tassen, koffers etc die ook allemaal de trappen op moesten :)

 

En dan heb je mij... ik struin relaxed die kant op en ben toch 2e in de rij bij Brereton. Phew... blij dat de dedi-jagers daar niet aansloten :D

 

Was dat struinen niet een soort van snelwandelen Boom? Dat mag niet van nesnaj kcin !

 

3229_signs.jpg

Link naar reactie

Als je het puikje van de dedi renners wil zien moet je wel:

 

Al in de hal aanwezig zijn = een stand medewerker zijn of

 

Zo vroeg (als gewoon bezoeker) binnen zijn dat je voor de dedi renners in de hal staat.

 

Het laatste betekent dat je voor 8 uur voor de deur aanwezig moet zijn want de dedi renners zijn, het is algemeen bekend, vroege vogels. Wanneer je om 10 uur 30 aan komt kakken is het meeste geren al gedaan en zul je je moeten verkneukelen bij oogverslagen/flimpjes van standhouders. 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ik kijk al naar dit evenement uit, niet alleen is het een thuiswedstrijd voor mij, maar het is altijd weer een genoegen om lecram een hand te geven (en een biertje - en waar heb ik die Roel Dijkstra nu weer gelegd..) samen met retep Mars tot wanhoop drijven met onze verzoekjes om epische Trigie veldslagen te tekenen, dikke Duitsers op hun plaat te zien gaan, al dan niet geholpen door een uitstekende voet. Van Bavel tot wanhoop drijven met dreigementen dat als hij de Generaal geen nieuw leven in laten blazen door Mars, de Eppo stand tot een hoopje schroot zal worden veranderd door een dikke vallende Duitser. 

Jaja, ik heb er weer zin an. 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...