Ga naar inhoud

Commissions Topic - Contacten, prijzen en de buit.


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
55 minuten geleden, Ambreville zei:

Niet te hypocriet doen. Het is Torpedo. De dame is inderdaad Klaartje. Bedoeling was ergens om zijn twee personnages op één blad te krijgen.

Meent ge dat nou? Een Klaartje, twintig jaar ouder dan in de strips die plots een putje in haar kin heeft en duidelijk dikkere (gespierde?) armen . Haar gezicht is ook magerder geworden. Wat heeft die uitgehaald in die tijd zeg?   🙂

Je wil wellicht graag hebben dat dit Klaartje is omdat de tekening dan meer waard is?

Hoewel, ik heb veel originelen van Klaartje...Die zijn niet zo duur... Torpedo daarentegen zit in de lift.

 

 

Link naar reactie

De waarde van de tekening interesseert me eigenlijk totaal niet. Ik verkoop uiterst zelden iets. Als je dat doet krijg je te rare pippo's aan je deur.

Aan Bernet is gewoon gevraagd om Torpedo met Klaartje te doen. Als het Klaartje niet is, dan is het Roosje, Margrietje,... Dat maakt eigenlijk niets uit. Wie weet is ze samen met Bernet ouder geworden :)

 

 

 

Link naar reactie
6 minuten geleden, linthout zei:

Maar dat komen we allemaal aan de weet in het nieuwe boek van Jan Smet...

Uitgeverij vrijdag, een boek van bijna 600 pagina's over censuur in strips.

 

 

Ah, interessant. Ik wist niet eens dat zulk een boek op komst was.

Zijn artikels over censuur die in Stripgids verschenen vond ik altijd erg boeiend en leerrijk.

 

Ik heb het boek even op de site opgezocht. Januari 2021.

 

afbeelding.thumb.png.31d99de0c579d83cb0a0ac8cc09b44ba.png

Link naar reactie

Naar die kijk ik echt uit. Ik heb vorig jaar een speech bijgewoond over vrouwen in de strip van Geert de Weyer. Dat was razend interessant. Als vrouwen al zo gecensureerd werden, hoe ver ging het dan nog?

 

Imho, moet een strip als Torpedo altijd kunnen.  Brutale kerels bestaan. Mensen die vrouwen als vuil behandelen bestaan. Als je er dan een goed verhaal mee kunt vertellen, dan mag je dat doen. Als niemand het wil, dan zal Torpedo vanzelf niet meer verkopen. Ik denk ook niet dat er iemand ooit door een strip geinspireerd zou worden om zijn vrouw af te troeven.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Neen, gewoon een flater en Vlaams taalgebruik van mijn kant. Ik was aan het chatten met Simon en stelde voor om Rik te tekenen met een geit in de plaats van zijn Porsche.  Hij ging er eens over nadenken. Een paar uur later vroeg hij of het goed was als Rik een klein geitje zou dragen... Toen viel de euro. Buiten Vlaanderen zegt er blijkbaar niemand geit tegen een 2PK.

 

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 17/12/2020 om 10:46, Ambreville zei:

Neen, gewoon een flater en Vlaams taalgebruik van mijn kant. Ik was aan het chatten met Simon en stelde voor om Rik te tekenen met een geit in de plaats van zijn Porsche.  Hij ging er eens over nadenken. Een paar uur later vroeg hij of het goed was als Rik een klein geitje zou dragen... Toen viel de euro. Buiten Vlaanderen zegt er blijkbaar niemand geit tegen een 2PK.

 

Dan zal hij wel heel verbaasd zijn geweest over dat verzoek.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

met de UNTHINKABLES op Kickstarter was er een mogelijkheid om van tekenaar Ian Richardson een commissie te halen... 125$ level gaf me een comic, een mega-hoeveelheid buttons en magneten en prints alsook deze commissie

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

met de UNTHINKABLES op Kickstarter was er een mogelijkheid om van tekenaar Ian Richardson een commissie te halen... 125$ level gaf me een comic, een mega-hoeveelheid buttons en magneten en prints alsook deze commissie

 

image.thumb.png.9dc96461c3de839abd5dca64a111d01c.png

image.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...