Anthony Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 12 minuten geleden, Michel zei: Fabio Bono. Heel mooi, proficiat! Quote Link to comment
dutch lines Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 4 minuten geleden, Anthony zei: Heel mooi, proficiat! Dank! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Ambreville Posted December 24, 2018 Author Share Posted December 24, 2018 Op 22/12/2018 om 22:54, Michel zei: Fabio Bono. Toch wel echt een van zijn betere. Proficiat. Hoe liggen zijn tarieven? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Dat was ... een plaatje!! Wow!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 1 uur geleden, Ambreville zei: Toch wel echt een van zijn betere. Proficiat. Hoe liggen zijn tarieven? Merci! Ik heb hier 300 Euro voor betaald. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Ambreville Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 Mateo Geurrero, Gloria Victis op A4. Tekening via Créabulles. Ik heb ondertussen geleerd dat Creabulles een rechtstreekse expreslijn is naar alle Spaanse tekenaars. Quote Link to comment
fazerco Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Op 23/1/2019 om 21:22, Ambreville zei: Mateo Geurrero, Gloria Victis op A4. Tekening via Créabulles. Ik heb ondertussen geleerd dat Creabulles een rechtstreekse expreslijn is naar alle Spaanse tekenaars. Hier nog een site voor Spaanse tekenaars. https://www.spanishinq.com Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Deze volgens mijj nog niet laten zien... is van Richard Cain Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Hollywood Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 Schets van mijn commissie bij Juapi, nu de afwerking in koffie. Ben benieuwd Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Hollywood Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Roberto Ali even zijn ding laten doen. Wat een resultaat . Heel blij mee. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
JJL Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Cadeautje van Sean Phillips: hoofdpersoon Dylan uit Kill or be Killed: Quote Link to comment
Tweetie Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Ebay veilingkje - Storm van Renato Rei: Quote Link to comment
shakeitupguy Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 2 hours ago, Tweetie said: Ebay veilingkje - Storm van Renato Rei: Schitterend!!! Quote Link to comment
Vittorio Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 1 uur geleden, Tweetie zei: Ebay veilingkje - Storm van Renato Rei: Het prijsje is net zo klein als het veilingkje, zag ik... Jammer dat de verzendkostjes hoger zijn. Quote Link to comment
eriktex Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Good old Alfonso Font kan het nog steeds, deze kreeg ik deze week toegezonden: Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Kool Thing Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 mooi! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Vittorio Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Die zwoele, halfgeloken blik van dat paard Font is inderdaad 'good old' (ik heb nog een Arboris-uitgave van hem uit de jaren 80 met de titel in een heel lelijk font) Quote Link to comment
eriktex Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 In september een dikke Tex Willer van zijn hand, met ongetwijfeld nog veel meer paarden En dit prentje. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
linthout Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Ja, dat paard kijkt inderdaad erg geil! Dat geeft die tekening toch meteen een speciale betekenis!!!! Wat heeft Tex uitgespookt met dat beest???? Ik vind Font zijn werk ook schitterend!!! Quote Link to comment
Rene Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Mooi werk! Wat vraagt Font voor zo'n commissie? Z'n pagina's vind ik wat aan de prijzige kant, maar ik was (ben!) wel altijd fan van zijn werk. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Markus von Renthe-Fink Hij is bezig zijn eerste comic ooit te tekenen (en toevallig is dat een Sisterhood (ikke dus) project) en dat ziet er geweldig uit, Maar het miste nog een cover/pinup/teaser.... nou, dat heb ik geweten Tevens een extra nieuwe logo Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Hollywood Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Stefano Carloni, op aanvraag ik heb wel iets met wolven Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
IvoVWS Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Daar start je niet mee, je rolt erin. (hè, "rolt!") Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 1 uur terug, The Alderwood zei: Ik zou ook graag een thema hebben voor commissions, zoals boomvava met zijn mummies. Maar hoe start je zoiets? tsja... In mijn geval wilde ik iets aparts. Iets anders. En dat is gewoon goed gelukt. Zo ken ik ook iemand die COWGIRLS of BATMOBILES of PIRATE GIRLS of MERMAIDS of KOFFIE (check maar eens in St Niklaas bij Brainfreeze Comic en Koffie) LEUTENDE SUPERHELDEN. In mijn geval groeide het enkel uit zijn voegen tot ik mijn eigen project ervan wilde maken.... Maar hoe start je zoiets? Denk even na over wat je interessant vind? 38 minuten geleden, IvoVWS zei: Daar start je niet mee, je rolt erin. (hè, "rolt!") rol het maar eens op PS was een goeie van je Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Ambreville Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 De vraag is, moet je echt een thema hebben? Ik ben begonnen met Wonder Woman. Dat leverde wel leuke tekeningen op bv. van Lupatelli, Aouamri of Grella, maar je merkt toch dat tekenaars worstelen met een thema als ze er geen affiniteit mee hebben. https://www.2dgalleries.com/galleries/wonder-woman-17386 Tenzij je er echt plannen mee hebt zoals Boom, mag je het niet te bindend maken. Kijk best naar wat er heel goed is van de tekenaar in kwestie en probeer daar iets mee te doen. Bv. mijn beste Comics-tekening is de Hulk van Paolo Grella. Zijn sterkte is juist om karakter van een personnage naar boven te halen. Hij is nu een Captain Marvel voor mij aan het doen. Die gaat niet vliegen, niet meppen op Thanos, maar wel naar de essentie van het karakter gaan. Je moet vertrouwen hebben in de artiest en niet als n00b proberen te regisseren. Geef hoogstens een outline van wat je graag zou zien. Verschiet ook niet van de prijsverschillen. Marini is 12 x Boijan Vukic, zonder daarom 12 keer beter te zijn. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 8 minuten geleden, Ambreville zei: Tenzij je er echt plannen mee hebt zoals Boom, mag je het niet te bindend maken wist ik ook pas na 150 tekeningen eerlijk gezegd. 9 minuten geleden, Ambreville zei: maar je merkt toch dat tekenaars worstelen met een thema als ze er geen affiniteit mee hebben. klopt. Kroft begreep er niets van tot ik zei "doe dan Claire maar dan met windsels" Verder zoveel mogelijk vrij laten En niet pushen. Sommigen willen het gewoon niet. Dan niet! En sommigen slaan volledig de plank mis.. ook dat kan. Mijn eerste mummy van Art Grafunkel was gewoon ronduit eng ipv sexy en mijn eerste mummy van Mario Boon was niet eens een dame Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 12 minuten geleden, Ambreville zei: je merkt toch dat tekenaars worstelen met een thema als ze er geen affiniteit mee hebben. Daarom ben ik met thema's gestopt. Meestal vraag ik tekenaars om hun eigen figuren te tekenen. Alleen als ik weet dat tekenaars ergens bepaalde affiniteit mee hebben vraag ik soms om een ander figuur. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Ambreville Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 47 minuten geleden, Michel zei: Daarom ben ik met thema's gestopt. Meestal vraag ik tekenaars om hun eigen figuren te tekenen. Alleen als ik weet dat tekenaars ergens bepaalde affiniteit mee hebben vraag ik soms om een ander figuur. Zoals Malik met erotiek Heeft er al iemand een commissie van Malik? Als ik zie wat een werk die in een dédi steekt moet dat wel de moeite zijn. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 neen wel enkele dedi's waar hij toch wel 20 min aan zit. Aan Malik kan je alles vragen wat je wil. Hieronder enkele dedi's Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Rene Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 19 uren geleden, Ambreville zei: Zoals Malik met erotiek Heeft er al iemand een commissie van Malik? Als ik zie wat een werk die in een dédi steekt moet dat wel de moeite zijn. Quote Link to comment
Rene Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Zojuist, Rene zei: Ik heb ze niet direct van Malik, maar gewoon gekocht van een handelaar. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Dat zijn zijn dédicaces. Vaak zelfs meer. Ik zou wel weten weten of en wat hij thuis doet. Zijn dédi's zijn al echt de moeite. Hij tekent ook met zichtbaar plezier. Dat smaakt naar meer. Quote Link to comment
Rene Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 8 minuten geleden, Ambreville zei: Dat zijn zijn dédicaces. Vaak zelfs meer. Ik zou wel weten weten of en wat hij thuis doet. Zijn dédi's zijn al echt de moeite. Hij tekent ook met zichtbaar plezier. Dat smaakt naar meer. Het verschil is mij nog steeds niet altijd duidelijk. Ik heb best veel tekeningen, niet heel complex, niet heel duur - maar ik weet niet of die ooit als commission of als dedi gemaakt zijn. Betaald/onbetaald is voor mij niet echt doorslaggevend omdat steeds meer tekenaars terecht geld vragen voor een dedi. Dedi is wat mij betreft wat op een beurs is gemaakt, een commission thuis - en vaak wat uitgebreider. Dit is een leuke van Arroyo. Geen idee of het een dedi of commission is. Gewoon een mooie tekening. Quote Link to comment
Ambreville Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Dat is een Dédi. Ik ben toevallig zaterdag bij Arroyo geweest. Zijn normale dédi's zijn bloedmooi met echt stevige lijnvoering. Geen enkel lijntje zet hij verkeerd en toch herhaalt hij zich niet constant. Quote Link to comment
Mr.EGO Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 op welke beurs was dat dan? Quote Link to comment
Ambreville Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 BD Fly in Cheratte. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 7 hours ago, Ambreville said: Dat is een Dédi. Ik ben toevallig zaterdag bij Arroyo geweest. Zijn normale dédi's zijn bloedmooi met echt stevige lijnvoering. Geen enkel lijntje zet hij verkeerd en toch herhaalt hij zich niet constant. Tof dat hij ook de dédi in kleur doet. Deed hij vroeger niet. Quote Link to comment
Tweetie Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 8 uren geleden, Ambreville zei: Dat is een Dédi. Ik ben toevallig zaterdag bij Arroyo geweest. Zijn normale dédi's zijn bloedmooi met echt stevige lijnvoering. Geen enkel lijntje zet hij verkeerd en toch herhaalt hij zich niet constant. In het dedi topic waar je je Arroyo plaatste had je dedi en ter plaatse verkochte tekeningen geplaatst. Je dedi had een naam erop en de verkochte tekening niet..Ook was die dedi weliswaar heel mooi getekend, maar qua afwerking toch nog wel iets minder dan de verkochte tekening waar hij thuis aan had zitten werken. En ook het papier lijkt me niet uit een album afkomstig. Dus tenzij je die tekeningen die hij ter plaatse verkocht ook dedis noemt, is dat in mijn ogen geen dedi. Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts