Yncke Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Vierde kwartfinale Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Suske en Wiske (Willy Vandersteen) - achtercover van de oude ongekleurde albums. Allicht minder bekend dan de "achterkant met de toren" maar toch minstens even iconisch met de twee familieportretten. Theodoor B Boekenmagazijn yncke.be
Rik Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Ik ga voor Frommeltje! Omnia mutantur nihil interit
esteban² Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 De Vandersteen-cover! STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted February 2, 2019 Author Posted February 2, 2019 Ik ga voor de sfeerzetting van Frommeltje en Viola. yncke.be
Zwendel Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 De vraag is uiteraard: wat betekent ‘beste’? De Sus en Wis van de Rode Reeks is voor mij de meest iconische. Zeker die van de eerste albums. En ook een belangrijk punt: de originele functie van een achterkaft was zeer lang om de bestaande albums onder de aandacht te brengen. Iets wat met het eigenlijk nog zeer recente internet helemaal overbodig geworden is.
esteban² Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 Frommeltje, hoe charmant ook, oogt voor mij iets te veel als een rommeltje. In de vergelijking alleszins. Die twee schuine tekstbanners bovenaan, die kat-schaduw, de 'reeds verschenen', de dingen onderaan ... Het is er teveel aan. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Stem Franquin naar de finale Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 14 uren geleden, esteban² zei: Frommeltje, hoe charmant ook, oogt voor mij iets te veel als een rommeltje. In de vergelijking alleszins. Die twee schuine tekstbanners bovenaan, die kat-schaduw, de 'reeds verschenen', de dingen onderaan ... Het is er teveel aan. Ik vermoed dat je de concurrentie voor Sarah & Robin gewoon op tijd wil uitschakelen Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Rik Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Het duel blijft gelijk opgaan. Dit is het meest interessante duel uit deze ronde. Omnia mutantur nihil interit
esteban² Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 1 uur geleden, Ambreville zei: Ik vermoed dat je de concurrentie voor Sarah & Robin gewoon op tijd wil uitschakelen Héhé. Neen, want dan zou ik eerder niet voor S&W stemmen, dat lijkt mij namelijk échte concurrentie. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Rene Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Ik vind ze allebei slecht. F&V genomen omdat er tenminste nog 3 katten op staan.
Madam Kito Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 1 uur geleden, Rene zei: Ik vind ze allebei slecht. F&V genomen omdat er tenminste nog 3 katten op staan. 3?
esteban² Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Ik dacht dat ook eerst. Het is een schaduw, eentje die heel raar oogt hier. Te druk gewoon. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Rene Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Die 2e lijkt een schaduw, maar een schaduw heeft gewoonlijk geen oog. oh wacht, nee, het is geen oog maar een visgraat. 2 katten dus
Madam Kito Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 59 minuten geleden, Rene zei: Die 2e lijkt een schaduw, maar een schaduw heeft gewoonlijk geen oog. oh wacht, nee, het is geen oog maar een visgraat. 2 katten dus Slecht gekend dus. Verander je stem maar
Bonte Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Verrassende resultaten, Suske en Wiske die verliest van Frommeltje en Viola, maar Ragebol die hat dan niet haalt van Lucky Luke.
linthout Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Wat betekent 'beste'???? Je kunt de mooiste, de meest nostalgische cover kiezen. Maar de beste...Dat had beter omschreven moeten worden.
esteban² Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 het is al 735 keer besproken en herhaald dat iedereen dat naar eigen wens kan invullen. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 2 hours ago, linthout said: Wat betekent 'beste'???? Je kunt de mooiste, de meest nostalgische cover kiezen. Maar de beste...Dat had beter omschreven moeten worden. Als we het accuraat omschreven hadden, zouden we geen toernooi moeten organiseren. yncke.be
156 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Suske en Wiske. Ik vind F&V lelijke figuurtjes. Vooral de hoofden.
Madam Kito Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 We gaan hier een cover die afgetekend is van een andere cover toch niet laten winnen?
Waldorf Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 5 minuten geleden, Tom B zei: We gaan hier een cover die afgetekend is van een andere cover toch niet laten winnen? Toch wel! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
linthout Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 13 minuten geleden, Tom B zei: We gaan hier een cover die afgetekend is van een andere cover toch niet laten winnen? Inderdaad!!!!!
Stem Franquin naar de finale Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 3 uren geleden, Tom B zei: We gaan hier een cover die afgetekend is van een andere cover toch niet laten winnen? Het zou me van Blake en Mortimer niet verbazen als ze ook zo stonden te kussen. Romantiek FTW!!! Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Theodoor Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Zojuist gestemd. Stand is nu 33-35. Blijft spannend. a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
Recommended Posts