Ga naar inhoud

geheugensteun voor strips die je dit jaar nog wil meepikken


cinco

Recommended Posts

Ik weet niet zeker of het nog allemaal dit jaar verschijnt, maar deze ga ik zeker kopen

 

 

87AE5431-3C50-452D-B529-875676B3EAB8.jpeg

9CD3F3C1-A5E7-49BF-AB7C-14AF089C02B1.jpeg

E28495DF-1373-4A7E-8DBE-10D6713C85A8.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
4 uren geleden, Bart 01 zei:

Die martini edition van Parker is wel stevig geprijsd. 

De eerste is terug in print ook blijkbaar.

Nog even over nadenken, het is dat die bewerkingen door Cooke nogal geweldig zijn.

 

Ik heb zowel de losse delen als de Martini edition van die Parker bewerkingen. Die tweede kan ik echt niet laten liggen, ook al is hij prijzig. Het is het laatste dat verzameld wordt van Cooke. Ik kijk uit naar de extra's, zeker omdat Brubaker en Phillips er aan meegwerkt hebben.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
18 minuten geleden, mojo zei:

 

Ik heb zowel de losse delen als de Martini edition van die Parker bewerkingen. Die tweede kan ik echt niet laten liggen, ook al is hij prijzig. Het is het laatste dat verzameld wordt van Cooke. Ik kijk uit naar de extra's, zeker omdat Brubaker en Phillips er aan meegwerkt hebben.

Ik koop hem ook.

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

46 pagina's strip. Ik heb me daar goed mee geamuseerd moet ik zeggen.

 

Ja, het Nero-universum heeft dan ook een rijk aanbod aan kleurrijke personages, geweldig om mee loos te gaan.

En het doet goed om te weten dat we anno 2020 nog een nieuw Nero-verhaal krijgen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 7/10/2020 om 21:45, linthout zei:

2 december

Er is ook een uitgave van Knack. Die verschijnt vroeger denk ik maar ik ben vergeten wanneer juist.

 

Ik herinner me dat ik in 2017 die hommage van Kim Duchateau via de Knack had gekocht.

Maar daar zat geen ex libris bij die achteraf wel in het album zat dat via de reguliere verkoop te verkrijgen was.

 

 

In dit artikel stond dat De Toet van Tut teruggaat naar de sfeer van de eerste albums.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/nieuwe-nero-in-aha-primeur-in-knack/article-news-1613639.html

 

Speelt De Toet van Tut zich dan chronologisch voor de geboorte van Adhemar af?

Link naar reactie
Op 21/10/2020 om 14:15, cinco zei:

Een nieuw team voor De Blauwbloezen zorgt toch wel voor een frisse wind.

En Munuera heeft een erg aangename visuele stijl.

Maar ik ben benieuwd of het grote publiek ook gaat volgen, want deze reeks is toch één van de belangrijkste sterkhouders bij Dupuis.

 

afbeelding.thumb.png.116d803730fc199b322c46d91b7cc3a4.png

 

afbeelding.thumb.png.fbce00f5e7ad88a0673bc1c70249709e.png

 

afbeelding.thumb.png.943f4a3b0987079d074a213da728fa85.png

 

Een stap van een lichtjaar vooruit. Als Munuera er nog wil doen, zal Lambil vlug vergeten zijn.

 

 

 

Link naar reactie
11 uren geleden, Ambreville zei:

Een stap van een lichtjaar vooruit. Als Munuera er nog wil doen, zal Lambil vlug vergeten zijn.

 

In zijn topperiode waren Lambils platen ook wel enorm goed, hoor.

Vooral de uitwerking van zijn landschappen zijn altijd consistent in kwaliteit gebleven.

De personages zijn door de jaren heen misschien wat minder strak geworden in uitwerking, maar in de gouden jaren van De Blauwbloezen was het allemaal toch wel van een erg sterk niveau.

 

afbeelding.png.6a88aa60fe43ba529f7c7bc0d545d474.png

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Merk dat nummer 65 dus voor nummer 64 uitkomt, dat wel al vermeld staat op de achterflap.

(omwille van het nieuwe schrijversduo dat eerder met hun album klaar was)

 

afbeelding.thumb.png.7f2e0fd133a749b9057488589f2407bc.png

 

Bij dit album zijn ook 6 pagina's interview, schetsen in illustraties bijgevoegd, alsook een preview op album 64.

Dus album 65 heeft een preview op album 64. Dat zal wel een redelijke unieke constructie zijn binnen het stripmedium.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...