Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (27)] landschap 37 vs. landschap 58


Yncke

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 25-12-20 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?

Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Elfen19_Vukic.jpg.724cd9fcc693b3ec4d5295

Vukic

 

Lichtman

 

 

B

 

DouweDabbert.jpg.e81181dc88aa2239fa080f2

Uit Douwe Dabbert 5: Het monster van het mistmeer.

 

mister o

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic
1 uur geleden, Ron P zei:

Ik hou wel van die "kijk eens wat ik kan" tekeningen, dus A voor mij. Al moet B zeker niet onderdoen voor andere landschappen die zijn doorgegaan in andere rondes. Tegenover een ander landschap had ik zeker voor B kunnen kiezen.

Ah, maar je mag goed volgepropte tekeningen niet verwarren met "kijk eens wat ik kan" tekeningen. Dat zijn eerder "kijk eens hoeveel geduld ik heb" tekeningen.

B is ook een "kijk eens wat ik kan" tekening. Het is alleen veel subtieler.

Link naar reactie
7 uren geleden, Vittorio zei:

De scan is ook wat vaal, deze is beter en completer:

 

Ja, da's inderdaad stukken beter. En ook een betere compositie. Desalniettemin blijf ik bij B, misschien ook wel wegens mijn 'orange & teal' aversie. 

 

Geen idee wat ik bedoel? Lees dit, maar opgelet: dat is iets wat je nadien overal tot vervelens toe begint op te merken. 

 

http://theabyssgazes.blogspot.com/2010/03/teal-and-orange-hollywood-please-stop.html 

Link naar reactie
13 uren geleden, TDPB zei:

Ah, maar je mag goed volgepropte tekeningen niet verwarren met "kijk eens wat ik kan" tekeningen. Dat zijn eerder "kijk eens hoeveel geduld ik heb" tekeningen.

B is ook een "kijk eens wat ik kan" tekening. Het is alleen veel subtieler.

Ik gebruikte die term enkel omdat deze al eens paar keer gebruikt werd in andere rondes. Zoek er niet te veel achter, daarom staat ze ook tussen aanhalingstekens. Laten we het erop houden dat ik wel van de tekeningen zoals in A hou. Of je dat nu druk, volgepropt, kijk eens wat ik kan, mooi, slecht . . . noemt 😉 Me like. 

Link naar reactie
5 uren geleden, Ron P zei:

Ik gebruikte die term enkel omdat deze al eens paar keer gebruikt werd in andere rondes. Zoek er niet te veel achter, daarom staat ze ook tussen aanhalingstekens. Laten we het erop houden dat ik wel van de tekeningen zoals in A hou. Of je dat nu druk, volgepropt, kijk eens wat ik kan, mooi, slecht . . . noemt 😉 Me like. 

Same. Al zijn ze elkaar waard, ondanks dat ze sterk verschillend zijn (of misschien net daardoor).

Link naar reactie
21 uren geleden, Lük Bey zei:

 

Ja, da's inderdaad stukken beter. En ook een betere compositie. Desalniettemin blijf ik bij B, misschien ook wel wegens mijn 'orange & teal' aversie. 

 

Geen idee wat ik bedoel? Lees dit, maar opgelet: dat is iets wat je nadien overal tot vervelens toe begint op te merken. 

 

http://theabyssgazes.blogspot.com/2010/03/teal-and-orange-hollywood-please-stop.html 

In een van de commentaren daaronder staat nog dit:

 

IMHO, it all started with Stephen Soderbergh. Get a copy of Out of Sight and watch the Director's Commentary cut.

 

Dat moeten we eens checken......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...