Veto Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 Er bestaat een Franse website met pagina's vol kussende stripfiguren. Ooit toevallig ontdekt. Maar ik vind hem momenteel niet onmiddellijk terug. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Drei86 Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 3 uren geleden, cinco zei: Uit welk verhaal komt die 2e strook? Quote
cinco Posted January 2, 2021 Author Posted January 2, 2021 9 uren geleden, Drei86 zei: Uit welk verhaal komt die 2e strook? Deze? Uit Luna Fatale van de Robbedoesreeks. Quote
cartoonesk Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Een smakkerd voor Kramikske en Bertje! Quote
cinco Posted January 4, 2021 Author Posted January 4, 2021 De kus die online last heeft gehad van censuur. Quote
cinco Posted January 12, 2021 Author Posted January 12, 2021 ... want iemand anders komt het verpesten. Quote
Tanuki Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 Ik heb geen scan, maar ik herinner me dat Idéfix het in het volgende plaatje helemaal niet zo erg vond. En ik geef 'm geen ongelijk. Quote
cinco Posted January 18, 2021 Author Posted January 18, 2021 35 minuten geleden, Tanuki zei: Ik heb geen scan, maar ik herinner me dat Idéfix het in het volgende plaatje helemaal niet zo erg vond. En ik geef 'm geen ongelijk. Dus eerst was hij jaloers op Walhalla omdat hij door haar minder aandacht kreeg van Obelix. Dan grijpt die blondharige verschijning hem ook nog eens vast om hem zonder dat hij erom gevraagd heeft een zoen op zijn bolletje te geven. Maar dan blijkt dat die kus toch wat aangenamer voelt dan hij oorspronkelijk vreesde. Quote
Tanuki Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 1 uur geleden, cinco zei: Maar dan blijkt dat die kus toch wat aangenamer voelt dan hij oorspronkelijk vreesde. Hoe zou je zelf zijn? Ik zou haar niet uit m'n bed trappen, male chauvinist pig die ik ben. Quote
cinco Posted January 18, 2021 Author Posted January 18, 2021 1 minuut geleden, Tanuki zei: Hoe zou je zelf zijn? Ik zou haar niet uit m'n bed trappen, male chauvinist pig die ik ben. Mwah, Walhalla is overrated. Cleopatra = No. 1 Bae. Quote
cinco Posted January 28, 2021 Author Posted January 28, 2021 Zwendel is toch een gigantische cockblocker. Quote
cinco Posted January 29, 2021 Author Posted January 29, 2021 Als Superman moet je natuurlijk op een speciale plaats kussie-kussie doen. Geen nood, Lois Lane had voor één dag Supermans krachten, dus geen risico op zuurstoftekort. WildStorm comics dat doorheen de jaren ook deel is geworden van DC had met Apollo hun versie van het Superman-personage. Apollo heeft geen Lois Lane, maar heeft een homoseksuele relatie met Midnighter, de WildStormversie van Batman. En ja, zij hebben een soortgelijke kus gedaan. Quote
cinco Posted January 29, 2021 Author Posted January 29, 2021 6 minuten geleden, Tweetie zei: Ach ja, zo leert ze de taal. Ik had het niet in de comics gezien, maar wel in de originele Teen Titans tekenfilmreeks. Quote
shakeitupguy Posted June 30, 2021 Posted June 30, 2021 Op 29/1/2021 om 19:50, cinco zei: Als Superman moet je natuurlijk op een speciale plaats kussie-kussie doen. Geen nood, Lois Lane had voor één dag Supermans krachten, dus geen risico op zuurstoftekort. Superman kust beter met Wonder Woman Getekend door John Bolton en heb ook het origineel er van Richard Boom-vavavoom 1 Quote
cinco Posted November 14, 2021 Author Posted November 14, 2021 https://www.instagram.com/p/CWIvwPGsDHy/ Quote
Chorasan Posted December 5, 2021 Posted December 5, 2021 De kus die me het meest is bijgebleven was die tussen Jugurtha en Vania in de droom in het album "De gladiatoren van Marsia". Ik geloof dat ik maar een jaar of 8 was, en ik vond Vania onvoorstelbaar erotisch getekend. Wat wou ik toen toch Jugurtha zijn... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
Tuizentfloot Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 Intimiteit bij Boucq ( In de binnenlanden van het alledaagse ) Quote
cinco Posted December 31, 2021 Author Posted December 31, 2021 "Ze heette Rose Prairie. Ik stak geen vinger uit om haar tegen te houden... Het is misschien nog niet te laat om iets goed te maken." Quote
Recommended Posts