Ga naar inhoud

Derde kwartfinale landschap 53 vs. landschap 2


Yncke

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 29-01-21 at 08:00

Recommended Posts

Derde kwartfinale

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?

Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

HetBeest.jpg.5d34a62a9b99c4fa26c678d30a9

Prachtig hoe Frank Pé hier de somberheid van een koude avond in november weer geeft. 

 

Simon

 

 

B

 

Ramiro.jpg.e1d17b4c0fc0ca7963cd50632e309

Ramiro - William Vance- Geen enkele auteur tekent een regenlandschap zoals Vance.

 

Rik

Link naar reactie

Afbeelding A is intrigerend om te zien maar het perspectief klopt van geen kanten. De auto is veel te klein ten opzichte van de bolders en de coaster.

De verhouding van de coaster en de kranen klopt ook niet. Ik zie geen loopplank maar bij dit type schepen komt hij vanaf het dek ongeveer ter hoogte van de grijze rand...

Als deze afbeelding uit de mini-mensjes komt heb ik niets gezegd 🙂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
4 uren geleden, Rik zei:

Afbeelding A is intrigerend om te zien maar het perspectief klopt van geen kanten. De auto is veel te klein ten opzichte van de bolders en de coaster.

 

 

Als je een lijn trekt van die achterste bolder naar die voorste twee ga je zien dat ze ongeveer even hoog zijn als een wiel van die auto.

Link naar reactie

Zeer moeilijke keuze. Ik vind A mooier, maar in B is de regen geslaagder. Als nu voor B de z/w ingezonden zou geweest zijn dan was mijn keuze duidelijk B, de inkleurder heeft idd steken laten vallen. Hum, ik hou me nog even in beraad.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
1 uur terug, SPeeDy zei:

Zeer moeilijke keuze. Ik vind A mooier, maar in B is de regen geslaagder. Als nu voor B de z/w ingezonden zou geweest zijn dan was mijn keuze duidelijk B, de inkleurder heeft idd steken laten vallen. Hum, ik hou me nog even in beraad.

Zwart/wit inderdaad duidelijk beter

Link naar reactie
Op 22/1/2021 om 11:27, Vittorio zei:

Ramiro lijkt me onleesbare strip, maar er komen toch wel mooie pagina's voorbij

 

54388-planche-bd-ramiro.jpg

Op deze had ik direct gestemd 

Hieronder de zwart wit versie 🙂

http://2dg.me/35ll

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...