Yncke Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 Derde kwartfinale Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Prachtig hoe Frank Pé hier de somberheid van een koude avond in november weer geeft. Simon B Ramiro - William Vance- Geen enkele auteur tekent een regenlandschap zoals Vance. Rik yncke.be Link to comment
Bonte Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Moeilijke, voorlopig gaat m'n keuze naar A maar ik laat het nog even inzinken. Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Ramiro lijkt me onleesbare strip, maar er komen toch wel mooie pagina's voorbij Link to comment
cinco Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Moeilijk om te kiezen. B heeft regen in de voorgrond en paarsblauwe gloed op de rotsen maar A heeft Malle Sneeuwdanser. Link to comment
TDPB Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Nu vallen mij plots die lelijke dikke regenstrepen op in A. Ik ga dan maar voor B kiezen zeker? Alhoewel de inkleurder daar niet eens die drie ronddwarrelende blaadjes wou inkleuren. Link to comment
Lük Bey Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Als die twee nu al tege mekaar uitkomen, gaat het precies toch wat minder regenen in de halve finale dan gevreesd. B gekozen, hoe langer ik naar A kijk, hoe minder ik het vind - en B is net omgekeerd. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Rik Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Afbeelding A is intrigerend om te zien maar het perspectief klopt van geen kanten. De auto is veel te klein ten opzichte van de bolders en de coaster. De verhouding van de coaster en de kranen klopt ook niet. Ik zie geen loopplank maar bij dit type schepen komt hij vanaf het dek ongeveer ter hoogte van de grijze rand... Als deze afbeelding uit de mini-mensjes komt heb ik niets gezegd Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 21 minuten geleden, Rik zei: De auto is veel te klein Maar als ik mag kiezen tussen een paard (B) of een Traction Avant (A) dan is de keuze snel gemaakt Link to comment
Rik Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 44 minuten geleden, Vittorio zei: Maar als ik mag kiezen tussen een paard (B) of een Traction Avant (A) dan is de keuze snel gemaakt Zelfs als het een schaalmodelletje is? Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 2 uren geleden, TDPB zei: Nu vallen mij plots die lelijke dikke regenstrepen op in A. Ik ga dan maar voor B kiezen zeker? Alhoewel de inkleurder daar niet eens die drie ronddwarrelende blaadjes wou inkleuren. Je kiest ook voor een kleurloos paard met een paarse staart: Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Zonder die inkleuring was het denk ik een interessanter toernooi geweest: Link to comment
TDPB Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 4 uren geleden, Rik zei: Afbeelding A is intrigerend om te zien maar het perspectief klopt van geen kanten. De auto is veel te klein ten opzichte van de bolders en de coaster. Als je een lijn trekt van die achterste bolder naar die voorste twee ga je zien dat ze ongeveer even hoog zijn als een wiel van die auto. Link to comment
Ambreville Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Kan er iemand Bernie in één van de twee plaatjes gooien? Kwestie van beter te kunnen kiezen. Link to comment
cinco Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 16 minuten geleden, Ambreville zei: Kan er iemand Bernie in één van de twee plaatjes gooien? Kwestie van beter te kunnen kiezen. We kunnen beter onze eigen forummemes gebruiken. Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 51 minuten geleden, Ambreville zei: Kan er iemand Bernie in één van de twee plaatjes gooien? Kwestie van beter te kunnen kiezen. Link to comment
Lük Bey Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 1 uur terug, TDPB zei: Als je een lijn trekt van die achterste bolder naar die voorste twee ga je zien dat ze ongeveer even hoog zijn als een wiel van die auto. Ja, maar dan komt die boot wel absurd groot uit, of zie ik dat verkeerd? En welk wiel dan, want die twee voorwielen zijn niet even groot. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cinco Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 4 minuten geleden, Vittorio zei: Hij gaat daar toch een natte broek aan overhouden. Link to comment
Vittorio Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Hij is wel erg goed gekleed voor dit toernooi Link to comment
cinco Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 6 minuten geleden, Vittorio zei: Hij is wel erg goed gekleed voor dit toernooi Hij kan misschien beginnen met één van die eieren uit te broeden. Link to comment
Yncke Posted January 22, 2021 Author Share Posted January 22, 2021 19 minutes ago, Lük Bey said: Ja, maar dan komt die boot wel absurd groot uit, of zie ik dat verkeerd? En welk wiel dan, want die twee voorwielen zijn niet even groot. Is dat niet meer gewoon het stripequivalent van spelen met de brandpuntsafstand? (Bron.) yncke.be Link to comment
SPeeDy Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 59 minuten geleden, Vittorio zei: 50 minuten geleden, Vittorio zei: Hij is wel erg goed gekleed voor dit toernooi @Bonte deze komen toch wel in het volgende magazine in het artikeltje over het tornooi? Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
SPeeDy Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Zeer moeilijke keuze. Ik vind A mooier, maar in B is de regen geslaagder. Als nu voor B de z/w ingezonden zou geweest zijn dan was mijn keuze duidelijk B, de inkleurder heeft idd steken laten vallen. Hum, ik hou me nog even in beraad. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
esteban² Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Duidelijk A. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
fenip Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 1 uur terug, SPeeDy zei: Zeer moeilijke keuze. Ik vind A mooier, maar in B is de regen geslaagder. Als nu voor B de z/w ingezonden zou geweest zijn dan was mijn keuze duidelijk B, de inkleurder heeft idd steken laten vallen. Hum, ik hou me nog even in beraad. Zwart/wit inderdaad duidelijk beter http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
cinco Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Uiteindelijk toch voor deze gekozen... ... al ben ik meer een fan van schuine regen. Link to comment
Daan Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 Deze keuze vind ik ook te moeilijk om direct te maken. Morgen misschien... Link to comment
Daan Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 Het is toch B geworden... De inkleuring die zorgt voor het doorbrekende zonnetje gaf de doorslag. De kromme regenlijnen linksboven in A zijn toch een lichte afknapper, alsof het net iets te snel geïnkt is. Link to comment
Mzee Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Op 22/1/2021 om 11:27, Vittorio zei: Ramiro lijkt me onleesbare strip, maar er komen toch wel mooie pagina's voorbij Op deze had ik direct gestemd Hieronder de zwart wit versie http://2dg.me/35ll Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. https://www.2dgalleries.com/profile/mzee Link to comment
Recommended Posts