Ga naar inhoud

Alles of niets bij integrales?


cinco

integrales  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. aankoop losse delen van integrales

    • alles of niets
    • de delen die mij aanstaan


Recommended Posts

Ik koop soms deel x of deel y van een uitgave integrales zonder de serie volledig aan te schaffen.

Van de Stallaert Jaren heb ik tot nu toe enkel deel 8 en wel omdat daarin 3 verhalen stonden die ik nog niet had in een andere vorm. Van Johan en Pirrewiet heb ik dan weer alleen deel 4.

Zijn er nog mensen die bij integrales soms gewoon een deel er uitpikken, of hebben de meesten hier de attitude om alles of niets te doen als het aankomt op integrales?

Link naar reactie
  • cinco changed the title to Alles of niets bij integrales?

De Beverpatrouille heb ik wel vanaf het begin proberen te volgen. Ik weet niet zeker of ik er nog mis maar vast wel. Van Chlorophyl heb ik ze alledrie. Er komt een integrale van de Cliftonverhalen van Macherot, dat spreekt me wel aan.

Soms probeer ik een integrale en als het me bevalt, koop ik er meerdere. Als het me niet bevalt, dan niet. Zoals De Smurfen deel 1, de lettering beviel me niet.

(budget speelt ook vaak mee)

Link naar reactie
11 minuten geleden, cinco zei:

 

De lettering van de stripverhalen zelf of het lettertype van de dossierpagina's?

Van de strips. Normaal zijn het toch kleine letters bij De Smurfen? Dit waren bij sommige verhalen blokletters uit de computer. Ik kan het wel lezen maar het past niet echt.

(daarbij, het dossier was vooral gebaseerd op de biografie van Peyo die ik toch al heb, dus daar hoef ik het niet voor te doen)

Link naar reactie
6 minuten geleden, cartoonesk zei:

Van de strips. Normaal zijn het toch kleine letters bij De Smurfen? Dit waren bij sommige verhalen blokletters uit de computer. Ik kan het wel lezen maar het past niet echt.

 

 

Is dat niet dezelfde lettering die de respectievelijke albumuitgaves hebben?

Deze pagina van de integrale bijvoorbeeld komt overeen met de stripuitgave die ik van de Smurfführer heb.

 

afbeelding.thumb.png.b43602e7f047c3bf35c4a0b2e2dc2a27.png

Link naar reactie

Het is met integrales niet anders dan met andere strips: als het niet meer leuk is stop ik. Van Natasja heb ik twee integrales, van Baard & Kale heb ik er één. Ik zie niet in waarom je een reeks compleet zou moeten hebben als de kwaliteit niet consistent is. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ik koop van integrales alleen de delen die mij aanstaan. Van de integrale uitgaven van reeksen zoals de mini-mensjes of Dan Cooper ben ik al een tijdje gestopt met de nieuwe delen aan te schaffen.

Met Buck Danny ga ik alleen voor de Hubinon verhalen. Wat daarna komt interesseert mij niet zo veel en ik kan mijn euro's helaas maar één keer uitgeven...

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...