Ga naar inhoud

[Derde Ronde (1)] winkel 1 vs. winkel 56


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 06-02-22 at 08:00

Recommended Posts

Mijn gevoel blijft sterker voor Sarah&Robin, ook omdat die reeks mij feller raakt en omwille van de tragiek van een sterke serie die een te vroeg einde heeft gekend. Dat winkeltje is eveneens een echo van de jaren '90 toen er nog op meer plaatsen een ruim aanbod aan strips werd aangeboden. Dat aanbod is samen met dat vrouwtje niet meer onder ons anno 2022. Hetzelfde lot als Sarah en vooral Robin. Uiteindelijk verdampt alles.

 

En ja, ik wou nog een passende afbeelding zoeken, maar vond dit toen ik Sarah & Robin image-googelde.

Om één of andere reden vind ik dit ook passend. Eveneens een samenwerking tussen een Sarah en een Robin die te vroeg is geëindigd en waarbij Robin ook uit beeld is verdwenen.

 

afbeelding.thumb.png.5716de9f49bb2a3f5519d3a39f2a3187.png

Link naar reactie

Als je tragiek wil, kijk dan niet verder dan de beste scenarist aller tijden die ironisch genoeg sterft aan een hartaanval tijdens een cardiotest. 10 jaar later hadden Goscinny en Robin Williams elkaar kunnen ontmoeten.

7781B50B-DD10-403C-A420-182FCFA93D84.thumb.jpeg.9f51823486899e7f3e13a6d7dfe03cae.jpeg
Ergens denk ik dat René en Robin het wel met elkaar hadden kunnen vinden.

met alle respect voor Dupré, alhoewel ik niet dol was op dat verhaal over kinderen serveren tijdens een diner, en ik zal de integrale lezen, maar hier gaat het over een unieke personnage, met liefde geschapen door twee reuzen in onze hobby. Dat krantenwinkeltje is leuk , maar leefde niet buiten dat plaatje, terwijl Kostunrix, halve wees sinds 1977 met zijn buren zowel nieuwe leute beleefden, de Romeinen buiten hielden zls er voor zorgden dat striphzndelazrs toch om de paar jaar vakantie konden nemen.

En dat is waarom de balans hier in de uitslag sterk zou moeten overhellen.

F3195A84-A2C7-4AD2-80F7-DAD42ECC8A11.thumb.jpeg.d0da600cdccba37d7622f6ca08688c13.jpeg

 

 

 

Link naar reactie

Ik zal proberen te toetsen aan de eigenlijke vraag.

 

Welke van deze winkels vind jij:

- de mooiste: de gazettenwinkel

- de gezelligste: wederom de gazettenwinkel, al ben ik persoonlijk niet zo voor 'gezelligheid'

- de intrigerendste: de viskraam, want het intrigeert mij dat een simpele viskraam altijd zoveel drama creëert in een dorp (en nu ook hier op dit forum)

 

Link naar reactie
26 minutes ago, cinco said:

Ik zal proberen te toetsen aan de eigenlijke vraag.

 

Welke van deze winkels vind jij:

- de mooiste: de gazettenwinkel

- de gezelligste: wederom de gazettenwinkel, al ben ik persoonlijk niet zo voor 'gezelligheid'

- de intrigerendste: de viskraam, want het intrigeert mij dat een simpele viskraam altijd zoveel drama creëert in een dorp (en nu ook hier op dit forum)

 

Je vergeet de drie …

 

 

 

Link naar reactie

De gewijzigde stem van de pas geregistreerde ... Dat is zo mogelijk nóg vreemder.  SarahEnRobinFan (pas geregistreerd) wiens stem nu plots bij Asterix staat?  En een tweede gloednieuwe registratie heeft ook al een Asterix-vote uitgebracht.  Ik heb je door, Erik Van Looy!  De vis stonk nog nooit zo hard! ;) 
 

Ik stel voor dat de stemmen van pas geregistreerde leden in min gebracht worden, want het gaat er op aan komen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
14 uren geleden, Bart 01 zei:

Tiens een pas geregistreerde bezoeker zonder andere posts kan direct stemmen hier.

Ik dacht dat dit niet mogelijk was omdat in het verleden er eens op die manier dubbele accounts gebruikt werden?

 

image.thumb.png.5f555df9d4b71f7037c95dfccdeefb8f.png

 

14 uren geleden, Ambreville zei:

Rigged election, en dat nadat Yncke haar profiel gewijzigd heeft om te stemmen op een tekenaar waarvan Bonte een boek uitgebracht heeft ;). 

 

13 uren geleden, sjaakie zei:

Hmm dat zaakje stinkt bijna net zo erg als de vis van Kostunrix

 

13 uren geleden, esteban² zei:

Een extra account creëren enkel en alleen om een puntje uit te delen zou inderdaad enorm flauw zijn.  Anderzijds zie ik het geen van de vaste leden zoiets doen.  Of ben ik naïef?  Misschien heeft een fan zich geregistreerd?  Wat mij betreft mag dat punt in de min hoor, als het er echt op aan komt.

 

13 uren geleden, Ambreville zei:

Subtiel is het wel niet.

 

 

353F9624-395A-4291-AF10-07F540DFE443.jpeg

 

13 uren geleden, cinco zei:

 

IP-adres kan toch vergeleken worden.

 

11 uren geleden, cinco zei:

Die bewuste stem van SarahEnRobinFan is nu van B naar A gegaan??

 

 

6 uren geleden, esteban² zei:

De gewijzigde stem van de pas geregistreerde ... Dat is zo mogelijk nóg vreemder.  SarahEnRobinFan (pas geregistreerd) wiens stem nu plots bij Asterix staat?  En een tweede gloednieuwe registratie heeft ook al een Asterix-vote uitgebracht.  Ik heb je door, Erik Van Looy!  De vis stonk nog nooit zo hard! ;) 
 

Ik stel voor dat de stemmen van pas geregistreerde leden in min gebracht worden, want het gaat er op aan komen.

 

Wat is de mening van @Yncke?

Link naar reactie
16 hours ago, Ambreville said:

Rigged election, en dat nadat Yncke haar profiel gewijzigd heeft om te stemmen op een tekenaar waarvan Bonte een boek uitgebracht heeft ;). 

Als lezer van het eerste uur van het Suske en Wiske weekblad, en bijgevolg fan van het eerste uur van Sarah en Robin, zou ik 't op prijs stellen als mijn eigen voorkeur in dit duel niet in twijfel getrokken werd. ;)

 

Wat de andere stemmen betreft: dat is waarom de stemmen publiek zijn. Het zal vanavond onderzocht worden. (Vandaag even wat te doen, vrees ik.)

Dat een lurker een account aanmaakt om te stemmen na zo'n campagne, dat is normaal. Maar dubbelaccounts om de stemming te beïnvloeden, dat gaat te ver.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Ambreville zei:

Hoe zie je die stemmen eigenlijk, ik lijk weer nergens een link te vinden. Altijd handig voor wanneer we Tribunalen gaan inrichten.

 

(ook niet gemeend)

 

Is het nog nodig? Ik denk niet dat de weegschaal nu nog naar het andere eind kan.

(hoef ik ook niet te stemmen als het geen verschil meer maakt, dus bespaar ik mij de represailles :P )

Link naar reactie

Er werden onregelmatigheden vastgesteld voor de accounts van @SarahEnRobinFan, @Radijsje en @Asterix. Bijgevolg worden hun stemmen niet meegeteld. Ik ga het niet riskeren om met een live poll te gaan morrelen met het risico legitieme stemmen te verliezen.

 

Dat wil zeggen dat de stand bij het schrijven van dit bericht 42-42 is.

 

Als 't morgenochtend om 9 uur nog altijd gelijkstand is, gaat de poll nog 1 dag langer open. Is 't maandag nog altijd van dat, dan bepaalt het toeval aan de hand van het getal dat @Spiro koos wie naar de kwartfinale gaat.

 

Bij deze toch een oproep: volgt u het toernooi zonder al geregistreerd te zijn, en wilt u eerlijk uw eigen en enige stem uitbrengen, go for it! Maar schaduwaccounts, alstublieft, doe het niet. Hou het leuk! (En bespaar ons mods de moeite om te moeten gaan graven. ;) )

Link naar reactie
9 uren geleden, cinco zei:

 

Is het nog nodig? Ik denk niet dat de weegschaal nu nog naar het andere eind kan.

(hoef ik ook niet te stemmen als het geen verschil meer maakt, dus bespaar ik mij de represailles :P )

Lijkt er op dat het toch nodig is. 🙂

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
12 minutes ago, Lük Bey said:

 

Allicht geen van beiden maar gewoon één of andere leukerd die graag een beetje komt stoken in een populair draadje. 

 

100ste REPLY!

Mij niet onderschatten. Ik zou,het door twee vpn tunnels jagen en spreiden in locatie en tijd. Hoe denk je dat ik @cinco anders gecreëerd heb?

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...