Ga naar inhoud

De foutste nederlandstalige song


Recommended Posts

20 uren geleden, cinco zei:

 

Dat zal wel iets met hormonen te maken gehad hebben. :P


Oei, neen.  Écht niet. ;)  In de lokale frituur bv werd ik door de bedienende meisjes als 14-16 jarig manneke altijd vergeleken met die Jimmy van Get Ready uit de beginperiode, keer op keer begonnen die daar over te giechelen en zeiden die tegen andere klanten: "Die lijkt daar toch écht op hé!"  Ik stond altijd met een knalrode kop en vond het ook helemaal geen compliment, alles behalve.  Op den duur ging ik naar een andere frituur. Trauma's, trauma's, zeg ik!  Gelukkig was dat van voorbijgaande aard.

Maar goed, foute liedjes dus ... een paar die ik ook daadwerkelijk goed vind:

 

 

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 minuten geleden, cinco zei:

 

Oh ja, trauma's. :P Vergeleken worden met iemand die op dat moment superpopulair is.


Populair bij gillende bakvissen ja ... Naar mijn ervaring was dat toch niet echt iemand waar je mee vergeleken wilde worden, die dudes van Get Ready waren toen het omgekeerde van populair en eerder not done bij de mannelijke vrienden van mijn leeftijd.  't Waren geen Backstreet Boys ofzo, die werden ook door de hastn nog cool (of toch aanvaardbaar) bevonden. :) 

 

@Lük Bey - Die was helemaal vergeten! 😎

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...