Lamme Goedzak Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 In navolging van Cinco's topic voor het beste nederlandstalige lied, leed het foutste me ook wel leuk. Deze lijkt me alvast een grote kanshebber: Quote Link to comment
cinco Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 Moet het een fout nummer zijn dat tegelijkertijd ook erg goed is?? Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted July 8, 2022 Author Share Posted July 8, 2022 Alles mag. En ook politieke correctheid blijft aan de deur staan. Quote Link to comment
esteban² Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 40 minuten geleden, esteban² zei: Een boysband-nummer dat Bohemian Rhapsody wil zijn. Quote Link to comment
esteban² Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 Precies. Stiekem vond ik dat toen ook echt goed. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 13 minuten geleden, esteban² zei: Stiekem vond ik dat toen ook echt goed. Dat zal wel iets met hormonen te maken gehad hebben. Quote Link to comment
Bonte Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Busjekomtzo Is dan m’n favoriet Quote Link to comment
esteban² Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 20 uren geleden, cinco zei: Dat zal wel iets met hormonen te maken gehad hebben. Oei, neen. Écht niet. In de lokale frituur bv werd ik door de bedienende meisjes als 14-16 jarig manneke altijd vergeleken met die Jimmy van Get Ready uit de beginperiode, keer op keer begonnen die daar over te giechelen en zeiden die tegen andere klanten: "Die lijkt daar toch écht op hé!" Ik stond altijd met een knalrode kop en vond het ook helemaal geen compliment, alles behalve. Op den duur ging ik naar een andere frituur. Trauma's, trauma's, zeg ik! Gelukkig was dat van voorbijgaande aard. Maar goed, foute liedjes dus ... een paar die ik ook daadwerkelijk goed vind: Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Lük Bey Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cinco Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 4 minuten geleden, esteban² zei: Trauma's, trauma's, zeg ik! Oh ja, trauma's. Vergeleken worden met iemand die op dat moment superpopulair is. Quote Link to comment
esteban² Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 2 minuten geleden, cinco zei: Oh ja, trauma's. Vergeleken worden met iemand die op dat moment superpopulair is. Populair bij gillende bakvissen ja ... Naar mijn ervaring was dat toch niet echt iemand waar je mee vergeleken wilde worden, die dudes van Get Ready waren toen het omgekeerde van populair en eerder not done bij de mannelijke vrienden van mijn leeftijd. 't Waren geen Backstreet Boys ofzo, die werden ook door de hastn nog cool (of toch aanvaardbaar) bevonden. @Lük Bey - Die was helemaal vergeten! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Tanuki Posted July 10, 2022 Share Posted July 10, 2022 Een in de tijdsgeest van toen (eind jaren '70?) grappig liedje werd later omarmd door het Vlaams Blok, waardoor de groep werd uitgekotst door de media. Nu is de tekst vooral heel fout, en worden filmpjes op Youtube voorzien van de meest racistische comments. Quote Link to comment
cartoonesk Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 Hopelijk verstaan jullie dit! 't is in 't Zeeuws. Quote Link to comment
Rik Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 Lang geleden...deze song... https://www.bing.com/videos/search?q=ik+ben+gerrit+en+ik+steel+als+de+raven&&view=detail&mid=64298FD6BE01351E551064298FD6BE01351E5510&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dik%2Bben%2Bgerrit%2Ben%2Bik%2Bsteel%2Bals%2Bde%2Braven%26FORM%3DHDRSC4 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Willem Posted February 4, 2023 Share Posted February 4, 2023 tsja,.... en dan hoor je deze. Wel geweldig als men allemaal wat gedronken heeft Quote Link to comment
Timothy van Damme Posted November 7, 2023 Share Posted November 7, 2023 Er is natuurlijk baas boven baas... LVO Beweging - Ik Hou Van Dikke Kleine Kinderen Air 1 Quote Link to comment
Air Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Alles van Spinal en Steen samen. kadaverrap 101barz. Timothy van Damme 1 Quote . Link to comment
Air Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Kwestie van smaak. Quote . Link to comment
Werner Posted August 18 Share Posted August 18 Fouter dan dit kan toch niet... Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Recommended Posts