Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

Mooi plekje ook in de catalogus, in de lesbische schaduw van Shi #3  😎

1856243788_Screenshot2019-03-21at14_20_08.thumb.png.7a126bc9449788e093089157b94eb29a.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Vittorio zei:

Mooi plekje ook in de catalogus, in de lesbische schaduw van Shi #3  😎

1856243788_Screenshot2019-03-21at14_20_08.thumb.png.7a126bc9449788e093089157b94eb29a.png

Two girls, one cup!

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Waldorf zei:

Two girls, one cup!

Net nu ik na jaren van proberen en drankmisbruik dat filmpje aan het vergeten was...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog nieuws over de aankondigde director's cut? Deleted scenes? Commentaartrack? Extra ontlastende beelden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Vittorio zei:

Nog nieuws over de aankondigde director's cut? Deleted scenes? Commentaartrack? Extra ontlastende beelden?

Kl....ak!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 minuten geleden, Ambreville zei:

Kl....ak!!!

We hebben het hier toch over dat Engelstalige K3-avontuur van Gert Verhulst ? Of bedoel je...? Nee toch 😳 ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Vittorio zei:

We hebben het hier toch over dat Engelstalige K3-avontuur van Gert Verhulst ? Of bedoel je...? Nee toch 😳 ?

Lol. Nu bekijk ik de titel van deze thread al in die context.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Ambreville zei:

Bekend gezicht in de aankondiging van Europe Comics.

afbeelding.thumb.png.53ec4dcde1fec11ebb95783a4704f407.png

@marioboon kan ik dat gevuld potje op een beurs afgeven?

Ik aanvaard alleen maar cash 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het 2de deel is ook uit, verschijnt in juni bij DDB, o-hoh wat kijk ik hier naar uit...

9782749308432_cg.jpg

9782749308449_cg.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

7 juni a.s.:

BDC6-cover-2019.jpg

ISBN: 978-2361182397

En gelijksoortige scene zagen we al eerder in dezelfde reeks:

buck-danny-classic-deel-2-nl.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

845594916_HetSpaanseSpook.jpg.cfe257866011b5f3fa579dd9b788ef1d.jpg

Als ik het goed heb begrepen:

nieuwe inkleuring en nieuwe lettering op basis van de orginele tekeningen - zoals verschenen in Kuifje-weekblad.

Deel dit bericht

Link naar bericht

cover_france_poets_light.thumb.jpg.c87a569212ae30a225e7d72a7a520338.jpg

Album is gepland voor Breda, midden september. Even een copy paste van het bijbehorende persbericht:

Dit najaar begint HUM! met de vertaling van een nieuwe reeks: Louise Petibouchon.

Louise is een jonge, ambitieuze inspecteur van de politie in het Franse Limoges van de jaren ‘60. De strip ademt de sfeer van de albums van Guus Slim en de auteurs maken er dan ook geen geheim van dat de strip een hommage is aan Maurice Tillieux.

Echter… de naam “Louise Petibouchon” is wel erg Frans en daarom zal ze een Nederlandse naam moeten krijgen.

Wie helpt ons met de perfecte naam voor deze stripheldin? De winnaar van deze wedstrijd krijgt de luxe hardcover editie van het eerste deel uit deze reeks, naamsvermelding in het colofon en nog een goody bag met HUM-albums!

Stuur jouw suggestie, eventueel met tekst en uitleg, naar: erik@uitgeverijhum.nl

De wedstrijd loopt tot 15 juni 2019…

Exlibris-RVB.thumb.jpg.cfbc589d6b89704703444ceed68f4a1d.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laat die naam toch. Ze is charmant, speels en past bij het karakter. Veel beter dan een Hollandse Mien klenknopje of Dora eclairr

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tsja, als je het zo bekijkt blijft Tintin gewoon Tintin. En hadden we hier "klinkende"  namen als Gaston Lagaffe, Achille Talon en Gil Jourdain... ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Lees zonet dat Bug toch geen tweeluik zal worden, maar ook nog een deel 3 en 4, maar dat deze wel nog een tijdje gaan duren.

absoluut k*t.

Ik wil afgeronde verhalen verdomme. Geen zin om telkens jaren te moeten wachten op 'een' einde... 

altijd hetzelfde 

op de volgende rommelmarkt verkoop ik het eerste deel. Echt geen zin in nog maar eens een reeks die ze gaan uitmelken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Aerogi zei:

Lees zonet dat Bug toch geen tweeluik zal worden, maar ook nog een deel 3 en 4, maar dat deze wel nog een tijdje gaan duren.

absoluut k*t.

Ik wil afgeronde verhalen verdomme. Geen zin om telkens jaren te moeten wachten op 'een' einde... 

altijd hetzelfde 

op de volgende rommelmarkt verkoop ik het eerste deel. Echt geen zin in nog maar eens een reeks die ze gaan uitmelken. 

Ik begrijp je. Zelf ben ik absoluut niet tegen vervolg verhalen, maar zo gauw zaken te lang gaan duren, dan haak ik ook af.

Neem een serie als Samber, na de eerste 4 delen ben ik gestopt, want het duurt gewoon te lang.

Of Marini die net zo makkelijk een serie meerdere jaren onhold zet. Dat kan dus echt niet.

Gelukkig zijn er nog zat kopers die er anders over denken, anders zouden alle vervolg verhalen al gauw stopgezet worden.

Ik koop trouwens wel gewoon eerste delen, maar wel als er meer bekend is over het aantal delen en ik verwacht dat er een redelijk verschijningsritme is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...