djkeos Posted August 27, 2023 Share Posted August 27, 2023 Aangekondigd voor Breda 23-24 september: Nicky Saxx # 3 En voor later (mei 2024 Gouda) ook alvast # 4 Quote Link to comment
lukoste Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 17 oktober darthfrysk 1 Quote Link to comment
bouncer Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 1 uur geleden, lukoste zei: 17 oktober Ga maar uit van een prijsstelling 75/80 Euro, voor een Trade Paper Back, wat een tijden ! Quote Link to comment
lukoste Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 5 hours ago, bouncer said: Ga maar uit van een prijsstelling 75/80 Euro, voor een Trade Paper Back, wat een tijden ! Prijs is 65(amazon)/70 dollar voor 520 pagina's op formaat 17x26. Vind ik redelijk. Maar goedkoper mag altijd . Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 14 hours ago, djkeos said: Aangekondigd voor Breda 23-24 september: Nicky Saxx # 3 En voor later (2024?) ook alvast # 4 a merci. Dat blijft goed nieuws. Deze nieuwe ingekleurde uitgave is iets waar ik écht naar uitkijk, zeker omdat nieuw werk van Minck niet echt voor handen zal zijn. djkeos 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Ambreville Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 5 hours ago, bouncer said: Ga maar uit van een prijsstelling 75/80 Euro, voor een Trade Paper Back, wat een tijden ! 58€ als je in een buurland zonder btw bestelt. Quote Link to comment
Waldorf Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 8 uren geleden, lukoste zei: 17 oktober De ware liefhebber is al gediend met de Martini Edition. Toegegeven, die heb je niet aan 70 euro. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
lukoste Posted August 28, 2023 Share Posted August 28, 2023 12 minutes ago, Waldorf said: De ware liefhebber is al gediend met de Martini Edition. Toegegeven, die heb je niet aan 70 euro. Ja, die uitgaven zijn op zich prachtig, maar de tekst op de rug van die 2 volumes komt niet overeen . Daar heb je bij deze uitgave geen last van. Quote Link to comment
pedem Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Op 28/8/2023 om 07:27, lukoste zei: 17 oktober Er zijn in het Nederlands drie deeltjes. Hoeveel delen zijn er dan niet vertaald? Quote Link to comment
Waldorf Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 3 minuten geleden, pedem zei: Er zijn in het Nederlands drie deeltjes. Hoeveel delen zijn er dan niet vertaald? Slayground, het vierde, en laatste, deel is niet vertaald. pedem 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
stripfanaat Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 cartoonesk and lukoste 2 Quote Link to comment
kurisu74 Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 December 2023! Quote Link to comment
bammar Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 Thorgal 41 eind 2023 Veto 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted September 6, 2023 Share Posted September 6, 2023 3 uren geleden, kurisu74 zei: December 2023! WILCO and kurisu74 2 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
hemweg Posted September 19, 2023 Share Posted September 19, 2023 Henk Kuijpers is klaar met het tekenen en inkten van deel 26 van Franka Klifhanger. Nu nog de inkleuring afronden. Binnenkort als voorpublicatie in Eppo en daarna het album. Quote Link to comment
Waldorf Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 Deze week ligt Senso van Alfred in de winkel, ik beveel het warm aan. Maar wie in het Frans leest kent dat boek al jaren, en kijkt al uit naar de nieuwe Alfred: esteban² 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 14 hours ago, hemweg said: Henk Kuijpers is klaar met het tekenen en inkten van deel 26 van Franka Klifhanger. Nu nog de inkleuring afronden. Binnenkort als voorpublicatie in Eppo en daarna het album. goed nieuws!!! Merci! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
esteban² Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 7 uren geleden, Waldorf zei: Deze week ligt Senso van Alfred in de winkel, ik beveel het warm aan. Maar wie in het Frans leest kent dat boek al jaren, en kijkt al uit naar de nieuwe Alfred: Niet bekend met het werk van Alfred, maar het tekenwerk in Senso spreekt wel enorm aan. 'k Veronderstel dat dat telkens in dezelfde lijn ligt? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Waldorf Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 6 minuten geleden, esteban² zei: Niet bekend met het werk van Alfred, maar het tekenwerk in Senso spreekt wel enorm aan. 'k Veronderstel dat dat telkens in dezelfde lijn ligt? Ja. Eerst was er het uitstekende Come Prima, dan het lichtere Senso, en nu Maltempo. Allemaal gedrenkt in Italiaanse warmte. esteban² 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Retardi Posted September 25, 2023 Share Posted September 25, 2023 On 8/17/2023 at 12:58 PM, Ambreville said: Een van de weinige reeksen die ik terug in floppy neem. Nu kan ik ze eindelijk nog eens herlezen vanaf deel 1. Raar dat die serie grafisch zo'n invloed had, maar na minder dan een jaar al gestopt was. Nee joh. Dat heeft bijna vier jaar geduurd. Het tempo was zooo traag. De nieuwe cyclus eindigt ook met een cliffhanger trouwens. Ik waarschuw alvast. Quote Link to comment
fenip Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Op 20/9/2023 om 17:02, Waldorf zei: Ja. Eerst was er het uitstekende Come Prima, dan het lichtere Senso, en nu Maltempo. Allemaal gedrenkt in Italiaanse warmte. Pourqoi j’ai tué Pierre niet te vergeten. Bijzonder actueel. https://www.editions-delcourt.fr/bd/series/serie-pourquoi-j-ai-tue-pierre/album-pourquoi-j-ai-tue-pierre Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Waldorf Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Zojuist, fenip zei: Pourqoi j’ai tué Pierre niet te vergeten. Bijzonder actueel. https://www.editions-delcourt.fr/bd/series/serie-pourquoi-j-ai-tue-pierre/album-pourquoi-j-ai-tue-pierre Ook. Maar die zit niet in die Italiaanse sfeer. fenip 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 nieuwe Corto door oa Vivès. De hypocriete moraalridders lijken het niet gehaald te hebben. Waldorf and BobFish 2 Quote Link to comment
djkeos Posted October 3, 2023 Share Posted October 3, 2023 Op 26/9/2023 om 11:04, stripfanaat zei: Viva Las Vegas, deel 5 alweer terwijl deel 4 Jack London nog dient te verschijnen in NL/BE Quote Link to comment
De Hollander Posted October 3, 2023 Share Posted October 3, 2023 5 uren geleden, djkeos zei: Viva Las Vegas, deel 5 alweer terwijl deel 4 Jack London nog dient te verschijnen in NL/BE Ik vond deze reeks enorm tegenvallen. Ik stop. djkeos 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Het eerste album van Bollie en Billie in Artist Edition in 2024. djkeos, BobFish and fantasiooo 3 Quote Link to comment
Waldorf Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 14 uren geleden, Ambreville zei: Het eerste album van Bollie en Billie in Artist Edition in 2024. Het gaat snel. Deze verschijnt al in januari, terwijl volgende week nog Steven Sterk moet verschijnen. BobFish 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
sanderg Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Op 6/9/2023 om 10:23, stripfanaat zei: Hier kijk ik erg naar uit! Ik heb ergens gelezen dat de Nederlandse vertaling helaas pas voor volgend jaar zal zijn (?) Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
sanderg Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Op 19/9/2023 om 21:10, hemweg zei: Henk Kuijpers is klaar met het tekenen en inkten van deel 26 van Franka Klifhanger. Nu nog de inkleuring afronden. Binnenkort als voorpublicatie in Eppo en daarna het album. Ja top! Hier kijk ik naar uit! Het album zal dan ergens voor volgend jaar zijn gok ik? djkeos 1 Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
sanderg Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Op 26/9/2023 om 10:45, Ambreville zei: nieuwe Corto door oa Vivès. De hypocriete moraalridders lijken het niet gehaald te hebben. Inderdaad niets meer van deze kwestie vernomen. Maar als er een zaak van komt dan kan dat heel lang duren voordat Vives zich ook echt (voor het gerecht) moet verantwoorden.. Hier in Nederland duurt zoiets gemakkelijk een jaar of zo Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
dutch lines Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 22 minuten geleden, sanderg zei: Ja top! Hier kijk ik naar uit! Het album zal dan ergens voor volgend jaar zijn gok ik? Waarschijnlijk wel. Voorpublicatie start over twee weken in Eppo. djkeos 1 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Ambreville Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 1 hour ago, sanderg said: Inderdaad niets meer van deze kwestie vernomen. Maar als er een zaak van komt dan kan dat heel lang duren voordat Vives zich ook echt (voor het gerecht) moet verantwoorden.. Hier in Nederland duurt zoiets gemakkelijk een jaar of zo Geen idee of er uberhaupt een zaak komt, maar in ieder geval is er van cancellen geen sprake meer van. Corto doet het goed. En in de Mook van Tintin heeft hij Julie, Klaartje en Cecile mogen doen. Ze houden hem dus niet weg van jonge vrouwen. Quote Link to comment
djkeos Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Op 12/10/2023 om 11:22, sanderg zei: Ja top! Hier kijk ik naar uit! Het album zal dan ergens voor volgend jaar zijn gok ik? Start voorpublicatie in Eppo # 22 (25-10-2023) Quote Link to comment
Recommended Posts