mojo Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 https://www.instagram.com/p/CyS0Iobt7Gn/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg== djkeos 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
djkeos Posted October 25, 2023 Share Posted October 25, 2023 Op 12/10/2023 om 22:38, djkeos zei: Start voorpublicatie in Eppo # 22 (25-10-2023) Het wordt nu definitief start in Eppo # 23 (8-11-2023), aangekondigd in de Halloween special # 22 Ambreville 1 Quote Link to comment
stripfanaat Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Joe Dredd 1 Quote Link to comment
Chorasan Posted November 12, 2023 Share Posted November 12, 2023 Sangre 4... Van een stijlbreuk gesproken met Flochs voorgaande delen... Leesplezier and djkeos 2 Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Ambreville Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Michel heeft net zijn planning doorgegeven voor volgend jaar. Quote Link to comment
stripfanaat Posted November 25, 2023 Share Posted November 25, 2023 djkeos and lukoste 2 Quote Link to comment
stripfanaat Posted November 25, 2023 Share Posted November 25, 2023 lukoste and djkeos 2 Quote Link to comment
djkeos Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Volgende week start in Eppo 25 (6-12-2023) het 2e en afsluitende deel van Wynona - Het offer. (NB: in eerste instantie als drieluik gepland, maar verhaal nu dus naar twee delen teruggebracht) Quote Link to comment
djkeos Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 In januari 2024 bij Arboris deel 34 (2e deel van een tweeluik) NB: fingers crossed Quote Link to comment
Chorasan Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Begin volgend jaar zowel "De wind in de wilgen" als het in het Nederlands nooit afgeronde "De wind in de woestijn" bij Silvester (net gezien op hun facebookpagina). Ben ik heel blij mee... esteban² and darthfrysk 2 Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
shakeitupguy Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Op 30/11/2023 om 13:26, Chorasan zei: Begin volgend jaar zowel "De wind in de wilgen" als het in het Nederlands nooit afgeronde "De wind in de woestijn" bij Silvester (net gezien op hun facebookpagina). Ben ik heel blij mee... Tof. Ik koop bijna nooit iets van Silvester meer maar die 2 ontbrekende niet eerder vertaalde deeltjes zal ik wel aanschaffen. Correctie : lees dat het een integrale zal zijn. Bon, dat is weer minder. Ik zal die 2 delen wel in Frans aanschaffen. Maar voor wie de strip nog niet heeft is die natuurlijk een MUST om aan te schaffen. Quote Link to comment
Veto Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 3 uren geleden, shakeitupguy zei: Tof. Ik koop bijna nooit iets van Silvester meer maar die 2 ontbrekende niet eerder vertaalde deeltjes zal ik wel aanschaffen. Correctie : lees dat het een integrale zal zijn. Bon, dat is weer minder. Ik zal die 2 delen wel in Frans aanschaffen. Idem hier. Ik heb niet op een vertaling gewacht. Ik heb de twee ontbrekende delen al hele tijd in Frans in mijn collectie. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
djkeos Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Volgend jaar in Frankrijk iig: "Hier een kleine afsluiting van de cover van de volgende Tanguy Classic (volume 6) om samen met jullie het einde van de tekening van de 46 planken te vieren. Nu is het aan Ketty Formaggio om de kleuring af te ronden. Dank aan Patrice Buendia voor dit album dat in meer dan één opzicht een avontuur is, je zult het zien." Quote Link to comment
Air Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 1 uur terug, djkeos zei: Dit vliegtuig heeft (op mij) een optisch illusie effect. bekijk je het van boven of van onder?... (de staart laat zien van boven) lukoste, djkeos and BobFish 2 1 Quote . Link to comment
Boekenmagazijn Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Van boven. Maar met gigantisch asymmetrische vleugels. Hoe dat toestel in de lucht blijft......? djkeos 1 Quote Link to comment
esteban² Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Die vleugels brengen ook mij helemaal in de war, daar klopt toch niets van? De ene is veel te lang (of de andere te kort) en staat ook helemaal verkeerd tegenover de andere. Integrales van De Wind in de Wilgen en De Wind in de Woestijn is misschien wel iets wat ik op het Kerstlijstje kan plaatsen. (ik mag daar alleen leuke dingen op zetten, dat zijn de orders) Ooit eens een album meegenomen uit de bib, waar ik toen moeilijk door geraakte. Maar dat is haast twee decennia geleden. De tekeningen zijn sowieso om van te smullen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
TDPB Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 2 uren geleden, esteban² zei: Die vleugels brengen ook mij helemaal in de war, daar klopt toch niets van? De ene is veel te lang (of de andere te kort) en staat ook helemaal verkeerd tegenover de andere. Als de toppen van die vleugels hoger zijn dan de inplanting op de romp kan dat eventueel wel. Quote Link to comment
Joe Dredd Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Op 11/11/2023 om 10:18, stripfanaat zei: Zeer benieuwd naar deze. Romeinse rijk zijn we dol op. Quote Link to comment
Waldorf Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 Op 1/12/2023 om 17:25, esteban² zei: Die vleugels brengen ook mij helemaal in de war, daar klopt toch niets van? De ene is veel te lang (of de andere te kort) en staat ook helemaal verkeerd tegenover de andere. esteban² and djkeos 2 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
esteban² Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Haja, maar de foto klopt gevoelsmatig dan ook gewoon visueel. Bij die tekening blijft het wringen. (imo) Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
WILCO Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 9 minuten geleden, esteban² zei: Haja, maar de foto klopt gevoelsmatig dan ook gewoon visueel. Bij die tekening blijft het wringen. (imo) Quote Link to comment
esteban² Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Nóg meer nu. En ik zie wel dat de ene iets meer naar ons overhelt, maar dan nog. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rataplan Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Perspektief in de tekening klopt niet. Ook geen perspektief op de belettering. lukoste 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted December 6, 2023 Share Posted December 6, 2023 Vliegtuigen tekenen is blijkbaar erg moeilijk. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
TDPB Posted December 6, 2023 Share Posted December 6, 2023 5 uren geleden, Waldorf zei: Vliegtuigen tekenen is blijkbaar erg moeilijk. Die worden gewoon overgetrokken van een of ander sketchup model. Quote Link to comment
bammar Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 Lauwert in januari Quote Link to comment
bammar Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 Lauwert in februari Quote Link to comment
bammar Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 Lauwert in maart Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 doe ff normaal? Dat is stoer Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 nog 3 jaar wachten, maar dan heb je ook wat Ambreville 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
djkeos Posted December 18, 2023 Share Posted December 18, 2023 Op 30/11/2023 om 13:05, djkeos zei: In januari 2024 bij Arboris deel 34 (2e deel van een tweeluik) NB: fingers crossed Album is vertaald en geletterd en gecontroleerd. Spoedig naar de drukker. Kwam nog een mooie 'cameo' tegen: Quote Link to comment
Air Posted December 18, 2023 Share Posted December 18, 2023 Zojuist, djkeos zei:Album is vertaald en geletterd en gecontroleerd. Spoedig naar de drukker. Kwam nog een mooie 'cameo' tegen: are you ready kids? uit SpongeBob toch? Net niet. djkeos 1 Quote . Link to comment
Chorasan Posted December 27, 2023 Share Posted December 27, 2023 Misschien voorbarig, maar onderstaande boodschap op de facebookpagina vaan DDB geeft me toch wat hoop... Heer Veder, Richard Boom-vavavoom and stripfanaat 3 Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
De Hollander Posted December 28, 2023 Share Posted December 28, 2023 17 uren geleden, Chorasan zei: Misschien voorbarig, maar onderstaande boodschap op de facebookpagina vaan DDB geeft me toch wat hoop... Laat ze het aub overnemen, Lombard NL is zo goed als dood. Quote Link to comment
bates Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 On 11/30/2023 at 1:26 PM, Chorasan said: Begin volgend jaar zowel "De wind in de wilgen" als het in het Nederlands nooit afgeronde "De wind in de woestijn" bij Silvester (net gezien op hun facebookpagina). Ben ik heel blij mee... Wordt dit als 1 verhaal gereleased of over meerdere delen. Wind in de Wilgen blijft een van mijn favoriete jeugdboeken. Quote Link to comment
Recommended Posts