Ga naar inhoud

Met welke reeksen ben je opnieuw begonnen nadat je er lange tijd mee gestopt was?


cinco

Recommended Posts

De vraag is bij mij onbeantwoordbaar, omdat ik niet kan zeggen dat ik met een reeks "ben begonnen" of "ben gestopt".

Die uitdrukkingen vooronderstellen voor mij dat je vanaf deel 1 instapt, en dan elk nieuw deel leest/koopt op het moment dat het beschikbaar wordt.

Maar ik heb de neiging om er zomaar ergens tussen te vallen. Dus "begin" ik er eigenlijk nooit mee.

Om dezelfde reden "stop" ik er evenmin mee.

Link naar reactie

De blauwbloezen (weet niet meer wanneer juist gestopt maar ik vond het wat herhaling van hetzelfde worden. Na x jaren terug gestart en dat was en is nog steeds tof)

Rik Ringers (vanaf de nieuwe reeks, was gestopt op 67 na diverse flutscenario’s)

De rode ridder (vanaf 250, was gestopt na 206)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Bij Suske en Wiske ben ik indertijd gestopt aan deel 266. Ze bleven maar komen en ik vond er sinds de periode Verhaeghen ook geen ruk meer aan. Op een gegeven moment las ik ergens in de wachtzaal van een tandarts of dokter een album van het huidige team, en dat viel me geenszins tegen. Dan ben ik opnieuw begonnen verzamelen en heb er eigenlijk geen spijt van. Omdat ik geen zin had om het allemaal vlug vlug via Lastdodo aan te schaffen nam ik me voor om alle albums in strip- en andere winkels te vinden. Ik heb er zo'n 2 jaar over gedaan, maar da's de fun van het verzamelen. Suske en Wiske blijft voor mij net als De Kiekeboes een gezellig reeksje waar ik de veelal simpele verhalen toch voor lief neem.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Met Urbanus ben ik ooit gestopt, omdat een mens nu eenmaal niet alles kan blijven kopen en keuzes moet maken. Maar toen ik recentere albums doorbladerde, was ik aangenaam verrast door het feit dat deze na de vele vele jaren nog steeds dezelfde spirit had, op alle vlakken.  En dat is toch eerder uitzonderlijk ... Chapeau daarvoor.  Zeker van plan alles wat ontbreekt in huis te halen en met vertraging te herontdekken.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 29/4/2023 om 16:02, TDPB zei:

 

Die ben ik beginnen lezen nadat ik eigenlijk nooit echt into de oude versie ben geweest.

De laatste tijd veel tweedehandsen van Rik Ringers gekocht en gelezen. De tekenstijl is niet top, maar de boekjes zijn zeer vermakelijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...